Paras mokkula?

Määä.

Mikä on tällä hetkellä paras nettitikku/mokkula? Millä on paras "kuuluvuus" ja millä pääsee parhaimpiin nopeuksiin?

41

7305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kertoi jo...

      ainakin suurimpien operaattorien...

      Mitenkään mainostamatta (en tykkää sonerasta(kaan)) laitoin likalle soneran 1M mokkulan muutamalla klikkauksella ubuntuun toimimaan ja kentät ihan ok jopa täällä maaseudulla!

      Huaweit ja tuo Soneran CS tikut lienee toimivimpia...

      • Määä.

        En ole etsimässä operaattoria vaan mokkulaa. Siis pelkkää nettitikkua etsitään.
        Johonkin mokkulaan saa ulkoisen antennin kun toiseen taas ei saa. Joissakin mokkuloissa nopeus on rajoitettu tiettyyn nopeuteen tai eivät muuten vaan kykene yhtä suuriin nopeuksiin kuin toinen. Noissa mokkuloissakin on eroja ja nyt etsitään parasta mokkulaa.


      • Määä. kirjoitti:

        En ole etsimässä operaattoria vaan mokkulaa. Siis pelkkää nettitikkua etsitään.
        Johonkin mokkulaan saa ulkoisen antennin kun toiseen taas ei saa. Joissakin mokkuloissa nopeus on rajoitettu tiettyyn nopeuteen tai eivät muuten vaan kykene yhtä suuriin nopeuksiin kuin toinen. Noissa mokkuloissakin on eroja ja nyt etsitään parasta mokkulaa.

        se mokkula on paras, joka pääsee suurimpiin nopeuksiin ja johon saa myös lisäantennin. Mallit varmaan löydät itse näkemällä vähän vaivaa. Ja jos olet oikein mukava (oletkohan), laitat ne tulokset tähän ketjuun näytille.:)


      • Määä.
        RepeRuutikallo kirjoitti:

        se mokkula on paras, joka pääsee suurimpiin nopeuksiin ja johon saa myös lisäantennin. Mallit varmaan löydät itse näkemällä vähän vaivaa. Ja jos olet oikein mukava (oletkohan), laitat ne tulokset tähän ketjuun näytille.:)

        En taida nähdä sitä vaivaa että ostan kaikki markkinoilla olevat mokkulat ja alan testaamaan niitä. Ei mun rahat edes riitä siihen. Lähinnä etsitään muiden tekemiä testejä esim TM:n, Tiettokonelehden tai jonkun muun tekemiä testejä mistä selviää paras mokkula. Tai jos muuten vaan tietää hyvän mokkulan niin voi kertoa mutta jos ei tiedä asiasta mitään ei ole pakko kirjoittaa pelkästään kirjoittamisen ilosta.


        "se mokkula on paras, joka pääsee suurimpiin nopeuksiin ja johon saa myös lisäantennin."

        Mietitkö RepeRuutikallo tätä montakin tuntia että pääsit tähän lopputulokseen.


      • surffaan kiinteällä
        Määä. kirjoitti:

        En ole etsimässä operaattoria vaan mokkulaa. Siis pelkkää nettitikkua etsitään.
        Johonkin mokkulaan saa ulkoisen antennin kun toiseen taas ei saa. Joissakin mokkuloissa nopeus on rajoitettu tiettyyn nopeuteen tai eivät muuten vaan kykene yhtä suuriin nopeuksiin kuin toinen. Noissa mokkuloissakin on eroja ja nyt etsitään parasta mokkulaa.

        huawei e230 vapautuis meiltä tammikuussa, otettiin kiinteä laajakaista 10/10 taloyhtiöön, niin mokkula joutaa pois :) saako muutes pelkkää liittymää joltain operaattorilta?


      • Kysyjä kaunein
        surffaan kiinteällä kirjoitti:

        huawei e230 vapautuis meiltä tammikuussa, otettiin kiinteä laajakaista 10/10 taloyhtiöön, niin mokkula joutaa pois :) saako muutes pelkkää liittymää joltain operaattorilta?

        Ostaa saunalahdelta ZTE Blade ja Norppa paketin. Maksaa puhelimen 117€ heti pois ja myy puhelimen samaan hintaan vaikka huutonetissä. Näin sulle jää Norppa rajoittamattomalla nopeudella ja datalla kahdeksi vuodeksi hintaan 2€/kk. Ei paha hinta. Ei kerrota tätä muille muuten puhelimet ei mene enään huutonetissä kaupaksi.


      • w1
        Määä. kirjoitti:

        En taida nähdä sitä vaivaa että ostan kaikki markkinoilla olevat mokkulat ja alan testaamaan niitä. Ei mun rahat edes riitä siihen. Lähinnä etsitään muiden tekemiä testejä esim TM:n, Tiettokonelehden tai jonkun muun tekemiä testejä mistä selviää paras mokkula. Tai jos muuten vaan tietää hyvän mokkulan niin voi kertoa mutta jos ei tiedä asiasta mitään ei ole pakko kirjoittaa pelkästään kirjoittamisen ilosta.


        "se mokkula on paras, joka pääsee suurimpiin nopeuksiin ja johon saa myös lisäantennin."

        Mietitkö RepeRuutikallo tätä montakin tuntia että pääsit tähän lopputulokseen.

        "Ei mun rahat edes riitä siihen. Lähinnä etsitään muiden tekemiä testejä esim TM:n, "


        kertoisitko SÄÄ aloittaja mitä ihmettä tiedollasi teet ????
        naurattaa,

        ei sillä ainakaan ole mitään hyötyä kun omaa nettiyhteyttäsi ajatellen,
        vai
        perustatko kenties uuden laajakaistayhtiön ?

        Kortti ja tikku yhdistelmällä se nopeudet vasta toimivat.


    • markkeli

      Nokian cs-17 on hyvä,ei ole pettänyt kertaakaan ,suosittelen

      • lupauksien myyjät

        dna:n tarjouksesta 13,90 eur/kk 24 kk nokia cs-17 mokkula jopa-jopa-nopeus 14,4 Mbit/s.

        käytännössä toistaiseksi huippunopeus 70 kB/s, eli 70 000 B/s eli 560 000 bit/s eli 560 kbit/s eli 0,56 Mbit/s.

        eli toisin sanoen n. 3,9 % on DNA vasta lupauksista lunastanut.

        tämä ei ole yhtään nopeampi kuin dna:n huawei e220:lla oleva 384 kbit/s 9,80 eur maksava liittymä.

        en asu missään keskellä korpea vaan parin km:n päässä erään suurehkon suomalaisen mutta pienen eurooppalaisen kaupungin keskustasta.


      • tuvenuija
        lupauksien myyjät kirjoitti:

        dna:n tarjouksesta 13,90 eur/kk 24 kk nokia cs-17 mokkula jopa-jopa-nopeus 14,4 Mbit/s.

        käytännössä toistaiseksi huippunopeus 70 kB/s, eli 70 000 B/s eli 560 000 bit/s eli 560 kbit/s eli 0,56 Mbit/s.

        eli toisin sanoen n. 3,9 % on DNA vasta lupauksista lunastanut.

        tämä ei ole yhtään nopeampi kuin dna:n huawei e220:lla oleva 384 kbit/s 9,80 eur maksava liittymä.

        en asu missään keskellä korpea vaan parin km:n päässä erään suurehkon suomalaisen mutta pienen eurooppalaisen kaupungin keskustasta.

        Keskellä korpea se toimisikin paremmin kun käyttäjiä on vähemmän (jos vaan siellä korvessa on 3G tukiasema). Minulla on varayhteytenä saunalahden 3G ja huawein tikku kykenee 3,6Mbps. Maksimit on 3Mbps mitä olen saavuttanut täällä korvessa ja yleensä toimii n. 2Mbps.

        Tikku oli matkassa mukana Helsingissä ja etelä-Haagassa maksimit oli 0,5Mbps perusnopeuden jäädessä n. 0,3Mbps. Pari vuorokautta testailin.

        Soneran 3G:llä olen testinyt täällä korvessa 6Mbps, mutta noilla nopeuksilla ei tee mitään kun soneralla on 3Gt kuukausittainen siirtoraja :(

        Asun todellakin keskellä metsää eikä muita asukkaita ole kilometrien säteellä jos karhuja ei lasketa ;) Tällä hetkellä pääyhteys toimii WiMAXilla, kaikkien operaattoreiden 3G kuuluvuus loistava lisäantennien takia ja kesällä kaivetaan kuitu (1,6km) että saa 100Mbps


      • Kysyjä kaunein
        tuvenuija kirjoitti:

        Keskellä korpea se toimisikin paremmin kun käyttäjiä on vähemmän (jos vaan siellä korvessa on 3G tukiasema). Minulla on varayhteytenä saunalahden 3G ja huawein tikku kykenee 3,6Mbps. Maksimit on 3Mbps mitä olen saavuttanut täällä korvessa ja yleensä toimii n. 2Mbps.

        Tikku oli matkassa mukana Helsingissä ja etelä-Haagassa maksimit oli 0,5Mbps perusnopeuden jäädessä n. 0,3Mbps. Pari vuorokautta testailin.

        Soneran 3G:llä olen testinyt täällä korvessa 6Mbps, mutta noilla nopeuksilla ei tee mitään kun soneralla on 3Gt kuukausittainen siirtoraja :(

        Asun todellakin keskellä metsää eikä muita asukkaita ole kilometrien säteellä jos karhuja ei lasketa ;) Tällä hetkellä pääyhteys toimii WiMAXilla, kaikkien operaattoreiden 3G kuuluvuus loistava lisäantennien takia ja kesällä kaivetaan kuitu (1,6km) että saa 100Mbps

        "Minulla on varayhteytenä saunalahden 3G ja huawein tikku"
        Mikä huawein tikku?

        "Soneran 3G:llä olen testinyt täällä korvessa 6Mbps, mutta noilla nopeuksilla ei tee mitään kun soneralla on 3Gt kuukausittainen siirtoraja"
        Mikäs tikku tämä Soneran 3G on?

        "Tällä hetkellä pääyhteys toimii WiMAXilla"
        Entä mikäs mokkula tämä on?


      • nettijuntti
        Kysyjä kaunein kirjoitti:

        "Minulla on varayhteytenä saunalahden 3G ja huawein tikku"
        Mikä huawein tikku?

        "Soneran 3G:llä olen testinyt täällä korvessa 6Mbps, mutta noilla nopeuksilla ei tee mitään kun soneralla on 3Gt kuukausittainen siirtoraja"
        Mikäs tikku tämä Soneran 3G on?

        "Tällä hetkellä pääyhteys toimii WiMAXilla"
        Entä mikäs mokkula tämä on?

        >Mikä huawein tikku?

        E160E ja E1552

        >Mikäs tikku tämä Soneran 3G on?

        Testattu E230 ja E173 tai joku vastaava soneran tarjoama

        >Entä mikäs mokkula tämä on?

        Käytössä oleva WiMAX ei ole mikään "mokkula". Tekniikalla on vain toteutettu kiinteä langaton nettiyhteys taatulla kaistalla ja ilman siirtorajoituksia. 2M/512k on melko kallis 42e /kk, mutta kyllä sen mielellään maksaa kun ei tarvitse kärsiä muiden käyttäjien kaistankäytöstä.

        Antenni on operaattorin tarjoama Alvarion BreezeMAX tuotesarjan antenni. Maksaa n. 600e

        Uutta mobiili-WiMAXia en ole vielä päässyt testaamaan kun esmes finnetin tuote tulee vasta tämän kuukauden aikana tarjolle (joulu 2010). http://www.datame.fi/


      • Finnetiä...
        nettijuntti kirjoitti:

        >Mikä huawein tikku?

        E160E ja E1552

        >Mikäs tikku tämä Soneran 3G on?

        Testattu E230 ja E173 tai joku vastaava soneran tarjoama

        >Entä mikäs mokkula tämä on?

        Käytössä oleva WiMAX ei ole mikään "mokkula". Tekniikalla on vain toteutettu kiinteä langaton nettiyhteys taatulla kaistalla ja ilman siirtorajoituksia. 2M/512k on melko kallis 42e /kk, mutta kyllä sen mielellään maksaa kun ei tarvitse kärsiä muiden käyttäjien kaistankäytöstä.

        Antenni on operaattorin tarjoama Alvarion BreezeMAX tuotesarjan antenni. Maksaa n. 600e

        Uutta mobiili-WiMAXia en ole vielä päässyt testaamaan kun esmes finnetin tuote tulee vasta tämän kuukauden aikana tarjolle (joulu 2010). http://www.datame.fi/

        http://www.450laajakaista.fi/Press/9039/12975

        Digita Oy ja Datame Oy ovat allekirjoittaneet sopimuksen liiketoimintasiirrosta koskien Digitan @450 -laajakaistaliiketoimintaa.

        Kaupan johdosta 450 MHz laajakaistaan liittyvä liiketoiminta ja toimilupa siirtyvät Datame Oy:n hallintaan. Datame Oy jatkaa laajakaistaliiketoimintaa toistaiseksi nykyisellä Flash-OFDM -teknologialla. Kaupan toteutuminen edellyttää viranomaisten hyväksynnän.


      • Nokia on paskaa

        Sama tilanne täällä: Nokian CS-17 eikä ole pelittänyt kertaakaan. En suosittele, softakin on omppupuolella uskomattoman järkyttävää paskaa. Pitänee kaataa tuplakonu lasiin, että rauhotun. Uiddu sentään mitä paskaa taas tuli hankittua, onneksi parin viikon testijakso ei vielä ole ohi.


      • EiOoHalpaMutToimii

        kehumatta paras, mutta ei halvin: monta perinteisesti kalliina pidettyä kaapelimodeemiakin saa nykykursseilla halvemmalla


      • Badabom
        Nokia on paskaa kirjoitti:

        Sama tilanne täällä: Nokian CS-17 eikä ole pelittänyt kertaakaan. En suosittele, softakin on omppupuolella uskomattoman järkyttävää paskaa. Pitänee kaataa tuplakonu lasiin, että rauhotun. Uiddu sentään mitä paskaa taas tuli hankittua, onneksi parin viikon testijakso ei vielä ole ohi.

        no eikös toi ole huawein tekniikkaa kuitskin nokian lätkä painettu tikkuun vaan!


      • takkunetti mies
        EiOoHalpaMutToimii kirjoitti:

        kehumatta paras, mutta ei halvin: monta perinteisesti kalliina pidettyä kaapelimodeemiakin saa nykykursseilla halvemmalla

        Sain Huawei E 173 tikun ja nollakuitin, kun tein 24 kuukauden sopimuksen paikallisessa liikkeessaä Soneran täysnettiin.

        Se harmittaa, että nyt on Saunalahden kaapelimodemi ja tuo tikkunetti yhtäaikaa päällä noin 2 vuotta.

        Sain Soneran sopimukseen tietoturvan nollalla tuoksi ajaksi.

        Juuri tehty testi antoi n. 6 megan nopeuden kolmeen toistoon.

        Miinus on se, että nettitikku ei anna kotisivu palvelua.... ja on epävarmempi kuin kiintämpi netti.Kaapeli netti taas voi hidastua, jos omassa kaapelitalossa on liikttä.

        Plussa on se, että netti o käytössä jos kaapeli kaatuu. Kaapelin plussa varmempi toimivuus, ja puolet tikun maksimista nopampi.

        Tikun hinta o n. 10e edullisempi, nyt o kahden vuoden kuherruskuukausi edessä kummalla jatketaan.


      • cs + 17 = ?

        Minulla se cs-17 pettää n. vartin välein (aina kun tikku hyppää nopeudesta toiseen pitää avata koko yhteys uudelleen). Välillä antenni ei meinaa löytää verkkoa ollenkaan, vaikka niin piti olla tehokkaampi kuin vanhoissa malleissa. Lisäksi tikku on alkanut taittua ja heilua metallin ja muovin liitoskohdasta, koska mikään ei tue sitä siitä, vain millin muovikerron on päällä. Eipä taida kestää ehjänä kahta vuotta ( ja uusi maksaa maltaita).

        Hitaampi soikion muotoinen Huawei-mokkula ilman ulkoantennia on kestänyt ehjänä jo yli kolme vuotta ja toimii juuri nytkin moitteetta ja pätkimättä, vaikka etanan vauhdilla.


      • paskanmöivät

        mun cs-17 oli täys paska.onnex oli vanha Huawei E160 ja toimii ku entisen junan vessa.Lisäantennin laitoin,ei tiiä,oliko siitä apua,mutta ompa varmempi tunnelma


      • paskanmöivät
        cs + 17 = ? kirjoitti:

        Minulla se cs-17 pettää n. vartin välein (aina kun tikku hyppää nopeudesta toiseen pitää avata koko yhteys uudelleen). Välillä antenni ei meinaa löytää verkkoa ollenkaan, vaikka niin piti olla tehokkaampi kuin vanhoissa malleissa. Lisäksi tikku on alkanut taittua ja heilua metallin ja muovin liitoskohdasta, koska mikään ei tue sitä siitä, vain millin muovikerron on päällä. Eipä taida kestää ehjänä kahta vuotta ( ja uusi maksaa maltaita).

        Hitaampi soikion muotoinen Huawei-mokkula ilman ulkoantennia on kestänyt ehjänä jo yli kolme vuotta ja toimii juuri nytkin moitteetta ja pätkimättä, vaikka etanan vauhdilla.

        saman teki mulle kans


    • m.okkula

      Olet väärillä jäljillä. Operaattori määrää mokkulasi todellisen nopeuden.

    • Vesku2011_4564

      Onko kellään ylimääräisenä huawei e173 pelkkää pakkausta ja papereita yms mitä nyt alkup pakkaus sisältää?

      • takkutikku

        ei siellä oo ku tikku. sen ohjeen saa vaikka googlella netistä


    • mokkula mies
    • joo, näin on

      Mun huavei e160e toimii hyvin, nettiin se ei mene, mutta muuten toimii mahtavasti.

    • mogulaattori

      Mokkula on mokkula on mokkula. Periaateessa samaa tekniikkaa kaikki. Nopeus sensijaan riippuu palveluntarjoajan kapsiteetista. Radiollakin kuuluu melkein kaikilla mutta ne ovatkin paljon monipuolisempia verrattuna johonkin mokkulanpalikkaan.

      • Paviaaninpoika

        Minulla oli toi nokian cs-17 nettitikku. Aluksi pelasi, mutta sitten tökki tosi pahasti. Tänään kävin liikkeessä vaihtamassa. Ihmettelen kun ei pätki ollenkaan. Toivottavasti pelaa jatkossakin.


      • cs + 17 = ?
        Paviaaninpoika kirjoitti:

        Minulla oli toi nokian cs-17 nettitikku. Aluksi pelasi, mutta sitten tökki tosi pahasti. Tänään kävin liikkeessä vaihtamassa. Ihmettelen kun ei pätki ollenkaan. Toivottavasti pelaa jatkossakin.

        Nekö vaihtoi sen, eikä lähettäneet huoltoon epämääräiseksi ajaksi. Mikä firma, otan sieltä seuraavan liittymän?


    • helldesk[ät]mokkula

      Jos valintaperuste on mistä paras "mokkula" niin silloin vastuu jää hyvin paljon asikkkaan vastuulle. Tottakai operaattorit pakkomyyvät sellaista "romua" asiakkaalle jotka ei langattomista verkoista mitään ymmärrä tai eivät tiedä ohjelmista jotka voivat paljastaa melkoisiakin heikkouksia langattomista modeemista - tämä on operaattorin etu.
      Maailmalla on kuitenkin myynnissä paljonkin sellaisia modeemeja jotka toimivat suoraan tai ohjelmapäivitettävästi suomalaisessa 900/2100 Mhz 3G-radioverkoissa.
      Nykypäivänä en enään usko että "operaattori" _myy/vuokraa_" 2 vuoden sopimuksella jonkin 3G-pääelaitteen siinä uskossa että se on ainakin yli 100 euron arvoinen (oikeastiko?) kun muuten vapailla markkinoilla myydään samankaltaista tuotetta 30-40 euron arvoisena. Miettikääpä sitä, kannattaako 2 vuoden sopimus vai vain 1 kk sopimus itse hankittu 3G-modeemi.

      Vastaan kenties selvästi kerrottuihin ongelmiin (käyttöjärjestelmä mikä nettitikku) Erityisesti Kajaanin seudulta tuleviin kyselyihin _henkilökohtaisesti_ (olen teille sen velkaa, kiva eloisa kaupunki(kesällä)) 22.5.-11-30.5.-11 ajan osoitteessa;
      cyberghost (ät] inboxalias.com

    • Kokeilijamies.

      Olen nyt testannut kaikki saatavillani olevat operaattoreiden netti/mokkula/tikut ja tullut siihen tulokseen eli siis naisystäväni luona acer läppärillä joka on kaksivuotta sitten ostettu oikein hyvä kone windows vistalla.
      ensin oli alkujaan siinä soneran netti tikku josta nyt päästy eroon, joka oli vallanhirveä ei toiminut alkuunkaan en tiedä minkä myyjä oli myynyt mutta törkeää myyjältä kun ei tietämätöntä neuvo ohjeista vaan tekee silmää räpäyttämättä 2-vuoden kytkykaupan eli joutuu kärsimään kaksivuotta ja kun soittaa soneraan sanovat nosta nopeutta ja taas kaksivuotta naimisissa huijarien kanssa TÖRKEÄÄ! noh siihen tulokseen

      Sonera noh.
      Saunalahti Noh
      Tele Noh
      DNA ylivoimaisesti paras parhaat nopeudet paras mahdollinen palvelu. samoin kuin jos ottaa laajakaistan ei tarvi tehdä riippuvuus kauppaa eli 24kk sopimusta vaan saa samalla hinnalla kuin muidenkin operaattoreiden hinnoilla kytkystä vapaan sopimuksen eli voi irtisanoa heti kun haluaa ja mikä ihmeellisintä voi jopa laakaistaa kiinteää kokeilla kaksiviikkoa ilmaiseksi ei tarvi ottaa ellei ole tyytyväinen tämä jo on aivan ennenkäsittämätöntä palvelua ei mikään myy yhtiö ole näin asiakas myönteinen ja HYVÄ Suur KIITOKSET DNA:lle olin aina luullut että DNA on jokuhuono operaattori kyllä mieli muuttui . Itse olen ollut ja olen vielä soneran asiakas ollut jo 7-vuotta. nyt taitaa tulla stoppi sille, kun pääsin suomenylivoimaisesti parhaaseen operaattoriin tutustumaan, soitin jopa sinne kun en netistä lukemaani uskonut että vallan näin uskomaton operaattori asiakasta kohtaan . 10pistettä ja tyytyväisyys takuu.

      • Sonera on tätä kirjoittaessa pihalla kuin lumiukko
        - vanhentuva hitaampi tekniikka
        - kalliimpi (17,90 €/kk)
        - latausraja 20 GB
        - 20 GB:n jälkee nopeus vain 0,064 Mbit/s

        DNA:lla tekniikka kunnossa. Vuosittaisen konsulttiselvtyksen mukaan keskimäärin hieman nopeampi kuin muut, mutta peitto heikompi. Latausraja sentään 50 GB, jonka jälkeen vain prioriteettia alennetaan

        Saunalahdella tekniikka, hinta ja kattavuus kunnossa eikä ole latausrajoitusta


      • Hiljallensa...

        Asun ison kaupungin keskustassa, dna:n verkko on siellä EDGE. Eli se siitä hyvyydestä.


      • paskanmöivät

        täysin samaa mieltä


    • DNA Noh

      DNA ON PASKAA

    • Silmiinpistävä

      Kokeiljamies on ihan selvästi DNA:lla töissä kun ylistää sitä niin paljon

    • kuuluvuusaluekartta näytti että oma kaupunginosani on dna:lla juuri 3g-rajalla eli Saunalahden tilasin

      E367:ssä jonkin tiedon mukaan sisällä kaksi antennia ja SL:n käyttäjäpalstoilla jotkut ovat saaneet hetkellisiä yli 10 Mbit/s nopeuksia. Ainakin tilkusta pc:lle yhtys tässä on 28,8, edellisessä E230:ssa oli 7,2

    • Olisikohan DNA Mokkula USB 309, valmistaja Sierra Wireless ?

      Siptunen foorumin mukaan valmistaja on "mersutasoa"

    • Näinä Nopsan "tyytyväisyysstakuu"päivinä mittailen lataamalla Huawei E367:llä Funetin satamegaista ja kirjaan täysien minuuttien kohdalla siihenastisen kertymän ja niistä lasken minuutettain ladatut

      Pohtimisten jälkeen olen huomannut pari mittauksen hienosäätötarvetta
      - MWconn'in "down"-ruutu osioitti että lataus ottaa "varaslähdön" jo ennen [Save]-painallusta
      - Pc:n käynnistyksen jälkeen on ainakin minulla monen sortin hidastetta: Novell Desktop ja Workstation Manager, Gravitix Service, Avast ja Avastin downloadit

      Tänään klo 8:n aikoihin yritin nuo välttää, odottelin alkutoimien päätymistä
      - ekalla kerralla tuli minuuteittain 18 27 30 25 megaa
      - tokalla kerralla tuli minuuteittain 27 20 26 27 megaa
      - molemmissa tapausissa 100 megaa tuli 240 sekunnissa, 417 ktavua/s, 3,3 Mbit/s

      MWconn näyttää kentäksi -63 dBm

      • > ... 100 megaa tuli 240 sekunnissa, 417 ktavua/s, 3,3 Mbit/s

        mutta 5 minuutin keskiarvo eilen su 31.7. puoliltapäivin 43 ktavua/s, 0,34 Mbit/s

        juuri ennen tämän kirjoittamista 6 minuutin keskiarvo 184 ktavua/s (1,5 Mbit/s)

        "paras mokkula" -teemasta: ECE vuosittaisissa tutkimuksissaan käyttää edellämainittua Sierra Wireless'in 309:ää


    • turhautunutpaljon

      Tuomipäivän mokkula on Huawei E220..toimii kun sille päälle sattuu eli harvoin,mikäli omistatte tämän mokkulan pitkällä kaapelilla,suosittelen kokeilemaan naarausta järvestä tällä h'''''''''tin kikkula mokkulalla josko siihen tarttuisi joku kala.!!! Pitäs asettaa tuo myyntikieltoon,ellei ole jo

    • dynamollo

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      88
      1234
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      61
      778
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      730
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      695
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      684
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      37
      636
    9. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    10. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      622
    Aihe