Musiikin kuuntelu

Musiikki_ärsyttää

Mitenhän sitä vois ystävällisesti vihjaista, että kämppiksen jatkuva musiikin kuuntelu ottaa päähän?
Meidän välinen seinä on kuin paperia, jokaikinen rapina kuuluu. Aina kun hän on paikalla, niin on musiikkikin päällä ja saan kuunnella jopa lähes koko päivän sen laittamaa musiikkia. Ja tottakai huoneen ovikin pitää pitää sepposen selällään, että varmasti leviää musiikki koko asuntoon. Usein päivällä musiikki vielä oikeesti on sen verran kovalla, että sitä joutuu kuuntelee pakosti koko asunnossa. Yöllä sitten jonkin verran hiljentyy. Vaikea nukahtaa ja saada unta, kun pitää yölläkin tota kuunnella. Ja huom, en ole mikään tottumaton ja sopetumaton uusi asukas vaan asunut muiden kanssa jo vuosia. Päivällä ei niin haittaa, mutta yöllä aika häiritsevää. Itse kuuntelen musiikkia iltaisin lähinnä kuulokkeilla tai hyvin hiljaa. Useinmiten en ollenkaan.

4

810

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ap

Lisään vielä sen, että mulla ei kovin montaa kriteeriä uusille asukkaille ole. Osaan elää hyvin sotkuisessakin ympäristössä häiriintymättä suuresti, siedän se, jos laskuja ei aina makseta ajallaan ym. Mutta se että viikolla pitää pitää musiikkia aamukolmeen on jotain mitä on vaikea hyväksyä!!

• qwert6556

Sanot suoraan? Mutta ystävällisesti. "Kivaa musiikkia, mutta olisiko mahdollista että kuuntelisit musiikkia illalla hiljempaa tai kuulokkeiden kautta? Tarvitsen unta ja en pysty nukkumaan musiikin soidessa. Ja muutenkin olis kiva kuulla omia ajatuksia."

• ttg25

ostaa sille kuulokkeet

• SEPULITUS

HAHAHA AINT GONNA STOP ASSHOLE!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      27
      3563
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2399
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      35
      2228
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      7
      1997
    5. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      43
      1552
    6. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1439
    7. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      127
      1282
    8. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      259
      1230
    9. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      13
      1219
    10. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      45
      1215
    Aihe