Sonera piste cittarissa?

Mietin vain.

Onko kukaan ollut Sonera pisteella cittarissa (tai muualla tietty) töissä? Millaista työtä on,onko mukavaa/hauskaa, saako ihmisiin helposti kontaktia? Ja käytännössä myös millaista myyntityötä se on? Koulutuksen siihen toki saa ennenkuin aloittaa..
Kertokaa KAIKKI aiheesta mitä vaan osaatte, itse olen harkinnut tuonne hakemista, mutta yhtään kun ei tiedä millainen saattaa olla sitten työpaikkana niin kyselen nyt ennenkuin teen päätöksiä. :)

Kiitos paljon kaikille vastanneille jo etukäteen!

4

797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tällasta

Olen ollut Sonera pisteellä töissä. Jos oot sinnikäs ja et kuuntele työkavereiden valitusta niin saatat jaksaa puoli vuotta. Jos saat myytyä 2-3 liittymää päivässä, tulos on liian huono.. sellanen 5-6 liittymää päivään niin hyvä. Jos jäät alle tavoitteiden niin esimies vähentää työtunteja. Provisio ei ole kummonen eli pelkkä liittymän myynti ei riitä vaan siihen kaikki lisäpalvelut päälle. työaika 10-20 ja vuorot vaihtelee, mutta vaikee saada 37,5 tuntia viikossa. Keskimääräisesti sain 20-25h viikko. jos oot superhyvä myymään niin saatat saada 37,5 tuntia viikossa. Vaihtuvuus suuri. Ei työterveyspalveluja. Perus myyntityötä mutta jossain vaiheessa alkaa nolottaa se kun päivästä toiseen kiikutat arvontalappuja asiakkaille että saisit myytyä jotain. Asiakkaat ei siis tuu ite siihen pisteelle niin ettei sun tarvis työtä tehdä siihen lisäksi. Asiakkaat ei myös hirveesti tunnu pitävän siitä että niitä lippuja jaellaan ja houkutellaan kesken ostostelun. Mut mukavia on työkaverit ja oon törmänny myös työkavereihin jotka on tosi tyytyväisiä :) Ite tykkäsin tosi paljon ekan kuukauden mut sit alko tökkii. Ei sovi kaikille.

• Mietin vain.

Osaatko vielä kertoa paljonko peruspalkka on? Työaika? Itse mietin juuri sitä, että mitä jos en saa myytyä YHTÄÄN liittymää tai lisäjuttua moniin päiviin, että mitä tapahtuu.. Myyntityöstä minulla on kokemusta (toisinsanoen tyrkyttämisestä :D) ja vaikeaahan se on mennä toisia häiritsemään.. Itseänikin ärsyttää jos joku tulee tyrkyttämään jotain liittymää maidonhakureissulla...
        Ainiin ja minkälaista valitusta olet saanut työkavereiltasi? Omaan työntekoosi liityen vai yleisesti koko hommaan liityen?

Täytyy vielä harkita tuota hommaa... Kiitos paljon vastauksestasi!

• Mietin vain.
        Mietin vain. kirjoitti:

Osaatko vielä kertoa paljonko peruspalkka on? Työaika? Itse mietin juuri sitä, että mitä jos en saa myytyä YHTÄÄN liittymää tai lisäjuttua moniin päiviin, että mitä tapahtuu.. Myyntityöstä minulla on kokemusta (toisinsanoen tyrkyttämisestä :D) ja vaikeaahan se on mennä toisia häiritsemään.. Itseänikin ärsyttää jos joku tulee tyrkyttämään jotain liittymää maidonhakureissulla...
        Ainiin ja minkälaista valitusta olet saanut työkavereiltasi? Omaan työntekoosi liityen vai yleisesti koko hommaan liityen?

Täytyy vielä harkita tuota hommaa... Kiitos paljon vastauksestasi!

Vielä olisin vailla kokemuksia aloituksessa mainitsemastani paikasta! Kaikki vaan rohkeesti! :)

• alalla töissä

Jos ei ihmisten raahaaminen pisteelle ja ns bitch shieldin runnominen paperitarjouksilla ja kaikenlaisilla manipuloinnilla ole ongelma, niin aika hyvä duuni. Palkat kohdillaan (10-15e/h ja hyvillä myyjillä enemmänkin) etenkin nuorille, joille muut vaihtoehdot ovat kaupan kassa tai varastotyö.

Täytyy löytyä psykopaatin piirteitä, mutta kuitenkin hyvä empatiakyky. Ei siis pidä välittää huonosta vastaanotosta ja valittajista, mutta pitää osata lukea ihmisiä (tämän kyllä oppii muutamassa kuukaudessa).

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      210
      2793
    2. Yh:n pihalla aina eri auto

Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan
      Suomussalmi
      125
      2659
    3. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      77
      1743
    4. Exän käytös hämmentää (taas)

Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k
      Sinkut
      233
      1305
    5. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      63
      1288
    6. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      47
      1098
    7. Miksi sä olet jatkanut tätä näin pitkään?

Kerro tai vaikene iäksi
      Ikävä
      99
      1001
    8. Helena Koivun rikosrekisteri

Kasvaa. Tällä kertaa murtautuminen...😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      841
    9. Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."

Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka
      Tv-sarjat
      6
      823
    10. Sä tiedät rakas

Mitä toivon. Olisit vain rohkea ❤️
      Ikävä
      46
      823
    Aihe