Sonera piste cittarissa?

Mietin vain.

Onko kukaan ollut Sonera pisteella cittarissa (tai muualla tietty) töissä? Millaista työtä on,onko mukavaa/hauskaa, saako ihmisiin helposti kontaktia? Ja käytännössä myös millaista myyntityötä se on? Koulutuksen siihen toki saa ennenkuin aloittaa..
Kertokaa KAIKKI aiheesta mitä vaan osaatte, itse olen harkinnut tuonne hakemista, mutta yhtään kun ei tiedä millainen saattaa olla sitten työpaikkana niin kyselen nyt ennenkuin teen päätöksiä. :)

Kiitos paljon kaikille vastanneille jo etukäteen!

4

760

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tällasta

      Olen ollut Sonera pisteellä töissä. Jos oot sinnikäs ja et kuuntele työkavereiden valitusta niin saatat jaksaa puoli vuotta. Jos saat myytyä 2-3 liittymää päivässä, tulos on liian huono.. sellanen 5-6 liittymää päivään niin hyvä. Jos jäät alle tavoitteiden niin esimies vähentää työtunteja. Provisio ei ole kummonen eli pelkkä liittymän myynti ei riitä vaan siihen kaikki lisäpalvelut päälle. työaika 10-20 ja vuorot vaihtelee, mutta vaikee saada 37,5 tuntia viikossa. Keskimääräisesti sain 20-25h viikko. jos oot superhyvä myymään niin saatat saada 37,5 tuntia viikossa. Vaihtuvuus suuri. Ei työterveyspalveluja. Perus myyntityötä mutta jossain vaiheessa alkaa nolottaa se kun päivästä toiseen kiikutat arvontalappuja asiakkaille että saisit myytyä jotain. Asiakkaat ei siis tuu ite siihen pisteelle niin ettei sun tarvis työtä tehdä siihen lisäksi. Asiakkaat ei myös hirveesti tunnu pitävän siitä että niitä lippuja jaellaan ja houkutellaan kesken ostostelun. Mut mukavia on työkaverit ja oon törmänny myös työkavereihin jotka on tosi tyytyväisiä :) Ite tykkäsin tosi paljon ekan kuukauden mut sit alko tökkii. Ei sovi kaikille.

      • Mietin vain.

        Osaatko vielä kertoa paljonko peruspalkka on? Työaika? Itse mietin juuri sitä, että mitä jos en saa myytyä YHTÄÄN liittymää tai lisäjuttua moniin päiviin, että mitä tapahtuu.. Myyntityöstä minulla on kokemusta (toisinsanoen tyrkyttämisestä :D) ja vaikeaahan se on mennä toisia häiritsemään.. Itseänikin ärsyttää jos joku tulee tyrkyttämään jotain liittymää maidonhakureissulla...
        Ainiin ja minkälaista valitusta olet saanut työkavereiltasi? Omaan työntekoosi liityen vai yleisesti koko hommaan liityen?

        Täytyy vielä harkita tuota hommaa... Kiitos paljon vastauksestasi!


      • Mietin vain.
        Mietin vain. kirjoitti:

        Osaatko vielä kertoa paljonko peruspalkka on? Työaika? Itse mietin juuri sitä, että mitä jos en saa myytyä YHTÄÄN liittymää tai lisäjuttua moniin päiviin, että mitä tapahtuu.. Myyntityöstä minulla on kokemusta (toisinsanoen tyrkyttämisestä :D) ja vaikeaahan se on mennä toisia häiritsemään.. Itseänikin ärsyttää jos joku tulee tyrkyttämään jotain liittymää maidonhakureissulla...
        Ainiin ja minkälaista valitusta olet saanut työkavereiltasi? Omaan työntekoosi liityen vai yleisesti koko hommaan liityen?

        Täytyy vielä harkita tuota hommaa... Kiitos paljon vastauksestasi!

        Vielä olisin vailla kokemuksia aloituksessa mainitsemastani paikasta! Kaikki vaan rohkeesti! :)


    • alalla töissä

      Jos ei ihmisten raahaaminen pisteelle ja ns bitch shieldin runnominen paperitarjouksilla ja kaikenlaisilla manipuloinnilla ole ongelma, niin aika hyvä duuni. Palkat kohdillaan (10-15e/h ja hyvillä myyjillä enemmänkin) etenkin nuorille, joille muut vaihtoehdot ovat kaupan kassa tai varastotyö.

      Täytyy löytyä psykopaatin piirteitä, mutta kuitenkin hyvä empatiakyky. Ei siis pidä välittää huonosta vastaanotosta ja valittajista, mutta pitää osata lukea ihmisiä (tämän kyllä oppii muutamassa kuukaudessa).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe