Hei,
Olen menossa kahdeksi viikoksi new yorkkiin ja kun öitä on näinkin paljon, niin majoitus ei saisi maksaa hirveän paljoa. Olisin kiinnostunut kuulemaan edullisista majoituspaikoista kuten hostelleista. Majoituksen sijainnista ei kuitenkaan saisi hirveästi tinkiä vaan keskeinen paikka pitäisi olla. Kuulemma brooklyn heights voisi olla hyvä hinta/laatu suhde?
Voi olla että matkalle lähtisi 5 henkilöä, jolloin saattaisi myös olla hyvä idea vuokrata asunto. Osaisiko joku sanoa jonkun hyvän sivuston, mistä pääsisi katsomaan tarjontaa? KAikki vinkit tervetulleita!
Edullinen majoitus/kämpän vuokraus?
2
475
Vastaukset
- matkailija-x
Hostelleja en osaa suositella, kun olen jo itse sen vaiheen yli kasvanut, mutta asuntojen vuokraaminen alle kuukaudeksi on New Yorkin kaupungin sääntöjen mukaan laitonta (haluavat asuntojen olevan vakituisessa asumiskäytössä). Muutama firma on, jotka vuokraavat laillisesti, mutta huoneistot ovat hotellien hinnoissa, kalliimpiakin. Markkinoilla pyörii myös paljon huijareita, otak ahaluavat etukäteismaksun, vaikkei "vuokrattavaa" huoneistoa ole olemassakaan, joten senkin takia kannattaa olla tarkkana.
Esim. Hotwire.com tai Priceline.com (name yor own price-osio) voisi olla sopiva vaihtoehto, tosin Hotwiren kautta huoneessa voi olla max. kaksi henkeä. Pricelinen kautta voi etsiä myös kolmen hengen huoneita.
Yöpymisen hinta riippuu myös ajankohdasta; tammi-maaliskuussa on edullisempaa kuin huhti-kesäkuussa, heinä-elokuussa on taas edullisempaa. Juhlapyhien ja kansallisten vapaapäivien aikaan on kalliimpaa.- McMog
Viime kesäkuussa käytiin seitsemän yötä nukkumassa täällä http://www.visitmanhattanapartments.com/index.html ja noista toi upper east side.varaus tais tulla halvemmaksi hostels.com:in kautta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes994310Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743591082- 1861022
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091002Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47881- 64871
- 64826
Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna78811Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10807Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64796