Ww poloni autoantenni katkesi ja ostin sitten uuden antennin tilalle. Ongelma tulikin kun uudessa antennissa oli 6mm ruuvi ja autossani oli 5mm kanta, joten en saanut sitä siihen sitten ruuvattua. Onko kellään tietoa, että onko noita antenneja vaan tolla 6mm ruuvilla tarjolla eikä 5mm ole? Tai onko jossain saatavilla jotain adapteria jolla ton 6mm antennin sais tohon kiinnitettyä. Antennin kanta näyttää olevan laitettu auton kattoon sen verran kiinteästi kiinni ettei sitä varmaan saa vaihdettua.
Antennin vaihto
5
5988
Vastaukset
- KMF
Katso vaikka Motonetin sivuilta. Siellä pitäisi olla eri sovitteilla olevia antenneja.
- minä vaan
Melkein suosittelen ostamaan uuden antennin marmoritiskiltä. Nykyään on myynnissä niin luokattoman huonoja antenneja. Itselläni työautoon on vaihdettu jälkiostettu antenni millä ei kuulunut juuri mitään. Kävin hakemassa alkuperäisen antennin mekkiliikkeestä (ei niin paljon kalliimpaa) ja rupesi kanavatkin kuulumaan. Täten sai myös oikean kokoisen kerralla.
- mtmtm
minä vaan kirjoitti:
Melkein suosittelen ostamaan uuden antennin marmoritiskiltä. Nykyään on myynnissä niin luokattoman huonoja antenneja. Itselläni työautoon on vaihdettu jälkiostettu antenni millä ei kuulunut juuri mitään. Kävin hakemassa alkuperäisen antennin mekkiliikkeestä (ei niin paljon kalliimpaa) ja rupesi kanavatkin kuulumaan. Täten sai myös oikean kokoisen kerralla.
Mulla kans polo josta meni antenni poikki niin ostin motonet niin kävi suoraan paikalleen.
minä vaan kirjoitti:
Joo ajattelis yhtä-äkkiä vaan niin, että jos kävisin antennin ostamas merkkiliikkestä niin joutuis ostaan 10 euron antennin 100 euron hinnalla. Sellanen tuntuma mulla on aina ollu noista merkkiliikkeiden tavaroista. Toki ne sitten varmasti sopivat.
- Just niin
vesa25v kirjoitti:
Joo ajattelis yhtä-äkkiä vaan niin, että jos kävisin antennin ostamas merkkiliikkestä niin joutuis ostaan 10 euron antennin 100 euron hinnalla. Sellanen tuntuma mulla on aina ollu noista merkkiliikkeiden tavaroista. Toki ne sitten varmasti sopivat.
Asentaminen tosiaan olla noin vaikeeta? vie koko auto merkki korjaamoon niin ne laittaa. Kyllähän antennin vaikka minkä kokosen saa laitettua paikalleen jos vaan on 2 kättä ja ne toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187