Hei,
Olen nyt kovan paikan edessä kun pitäisi päästä kauppiksen valmennuskurssille mutta asun sen verran mehtässä, että ei oo mahdollisuutta kuin muuttaa jos haluan kurssille. Kirjoitan tänä vuonna joten sekin rajoittaa jo pitkälle valmennuskurssille osallistumista. Mutta saako verkkokursseista tukea. Kävin katsomassa Virtuan ja Verkkoakatemian sivut (Onko muita?) Ja ne vaikuttivat ihan hyviltä, mutta onko muuta mahdollisuutta? Verkkoakatemialta näytti ainakin saavan paljon kurssimateriaalia mukaan (Tiivistelmät ja harjoituskysymyksiä). Onko jollain kokemuksia verkkokursseista? Onhan ne ainakin paljon halvempia kuin normaalit....
Verkkokurssi vai valmennuskurssi?
1
313
Vastaukset
- nollalinja
Riippuen hiukan siitä mihin kauppatieteellistä opetusta antavaan paikkaan olet ensisijaisesti hakemassa, kannattaa harkita, tarvitseeko sitä kurssia oikeasti.
Jos itsellä riittää motivaatiota ja istumalihaksia, ilman kurssiakin pärjää. Verkkokursseista ei ole kovin paljoa tietoa kantautunut.
Hakuprosessissa tärkeintä on pääsykirjojen huolellinen opettelu - pitää sekä ymmärtää että osata tietyt asiat etu- ja takaperin. Mielestäni toiseksi tärkeintä on hankkia rutiinia nopeisiin laskutehtäviin (kansis ja laskis). Siinä auttaa, kun hankkii tehtäväpaketteja (viime vuosienkin paketit auttavat, koska kirjat samoja - Taloustieteessä on päivitetty jotain tähän uusimpaan laitokseen, mutta peruslaskuasiat samoja). Tiivistelmillä on lopulta vain kokonaisuutta tukeva rooli.
Eli osta tai kehitä tehtäviä muodossa tai toisessa, ja pidä lukuhalut korkealla. Jos muuttamisesta tulee paljon hankaluutta, käytä aika ja energia mieluummin lukemiseen. Monelle kurssin suurin anti on se, että näkee, miten kovasti muut lukevat, saa rytmiä omaan oppimiseen ja löytää vertaistukea. Voi miettiä, montako tuhatta euroa siitä haluaa maksaa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445269Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243450Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2992850Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui572672- 1722338
- 252137
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1271889Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661855Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881771M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391