dna:ta täydellä nopeudella cs-17

lupauksien myyjät

dna:n tarjouksesta 13,90 eur/kk 24 kk nokia cs-17 mokkula jopa-jopa-nopeus 14,4 Mbit/s.

käytännössä toistaiseksi huippunopeus 70 kB/s, eli 70 000 B/s eli 560 000 bit/s eli 560 kbit/s eli 0,56 Mbit/s.

eli toisin sanoen n. 3,9 % on DNA vasta lupauksista lunastanut.

tämä ei ole yhtään nopeampi kuin dna:n huawei e220:lla oleva 384 kbit/s 9,80 eur maksava liittymä.

en asu missään keskellä korpea vaan parin km:n päässä erään suurehkon suomalaisen mutta pienen eurooppalaisen kaupungin keskustasta.

äsken tuli kyllä aivan hassu olo kun kävin dna:n etusivulla tarkastamassa jopa-jopa-nopeuden ja hinnan cs-17 mokkula latasi sivua hurjaa 10 kilotavun sekuntivauhtia...

ja tiedän tiedän tiedän puhelinlasku on mun ja kaikkien muitten operaattorien liittymät on aivan yhtä huonoja jos ei huonompia.

15

1361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jep. Laajakaistaverkon lisäkapasiteetin ja kattavuuden rakentaminen laahaa törkeästi uusien liittymien myynnin ja mainospuheiden jäljessä. Mitä nopeamman mobiililaajakaistan on hankkinut, sitä pettyneempi teleyhtiön asiakas yleensä on: jos on vähään tyytynyt, niin sen myös saakin. ; )

      • **********

        Ihan maalaisjärjellä ajateltuna "yllättävän" hyödyn ja jonkinlaiset norminopeudet voi saada maaseudun asukas, jonka naapurissa on 3G masto. Ja sinne on "vahingossa" asennettu toi lähetin jonkun suunnitelmatalouden mukaan.


      • lupauksien myyjät

        kyynikkona en ole yhtään pettynyt. olen lukenut vastaavista kokemuksista. ja onhan tässä se 14 vrk palautusaika.

        tämä on melkein sama asia jos kaupassa myytäisiin 560 gramman jauhopusseja, ja kyljessä lukisi: "pussissa voi olla jopa 14,4 kg jauhoja".


    • Mikki**

      Mulla aivan samanlaiset kokemukset DNA:n maksiminopeudesta, vieläpä samalla Nokian mokkulalla. Käytännössä "maksiminopeus" oli aivan yhtä nopea, kuin vajaat kaksi vuotta käytössä ollut DNA:n 384 kbps.

      Palautin mokkulan tänään Jyväskylässä postiin...

      • lupauksien myyjät

        ...tätä kirjoittaessani näyttää. kahden viikon koeaikana saattoi vielä tulla "jopa" 70 kB/sek, mutta salaperäisesti kun 2 vk tuli täyteen eipä ole moisia lukemia näkynyt


    • lupauksien myyjät

      ...kun ubuntua päivitin huomasin että latausvauhti oli välillä jopa satoja kilotavuja sekunnissa. muutos parempaan täällä (pari km oulun keskustasta pohjoiseen) on tapahtunut jotain parin viime viikon aikana.

      pitää peruuttaa osittain tuo äkäinen alkupuheenvuoroni. on tämä nopeampi kuin se 384 kbit/s liittymä. mutta mitään megatavuja sekunnissa en ole vielä kyllä nähnyt.

    • Maalainen xx

      Ehkäpä sinun kannattaisikin asua siellä keskellä ei mitään, niin tuokin mokkula toimisi kohtalaisen hyvin eli 3903.44 kbit/s ja ainakin minulle normaaliin netin käyttämiseen ihan riittävä nopeus.

      • mokkula on housuissa

        Meilläkin nyt tää mokkula kokeelus ja tuntuu etttä kannettava huutaa kokoajan leipää eli tuuletin pyörii taukoamatta! Viekö tää mokkula mehuja koneesta? vai vai? onko vika sinä


      • öpåäöpåä
        mokkula on housuissa kirjoitti:

        Meilläkin nyt tää mokkula kokeelus ja tuntuu etttä kannettava huutaa kokoajan leipää eli tuuletin pyörii taukoamatta! Viekö tää mokkula mehuja koneesta? vai vai? onko vika sinä

        älkää itkekö,mulla täysnopeus ja sierra 309 ja jopa kymmenen megaa! ihanaa dna ihanaa...en enää vaihtaisi adsl liittymään! eli: toiset pojat saavat ja toiset pojat ei! jee!


      • Mokkuloidi
        öpåäöpåä kirjoitti:

        älkää itkekö,mulla täysnopeus ja sierra 309 ja jopa kymmenen megaa! ihanaa dna ihanaa...en enää vaihtaisi adsl liittymään! eli: toiset pojat saavat ja toiset pojat ei! jee!

        Moro!
        Testasinpa tuossa äsken,näytti reilut 12Mb ja mokkulana sierra 309!!!


      • tuutuvainen
        Mokkuloidi kirjoitti:

        Moro!
        Testasinpa tuossa äsken,näytti reilut 12Mb ja mokkulana sierra 309!!!

        Joo sierra on mokkuloiden mersu! ja päälle täysnopeus ni avo!


      • huithait
        tuutuvainen kirjoitti:

        Joo sierra on mokkuloiden mersu! ja päälle täysnopeus ni avo!

        jep niin on joillakin.mulla on sierra (ja siihen turha lisäantenni).kenttää on maksimit ja nopeutta minimit vaikka mokkulan pakottaa 3G-verkkoon.

        alunperinkin hidas nopeus hiipunut niin,että toisinaan paras nopeus tulee pakottamalaa mokkula 2G-verkkoon,saa 0,2 Megaa.

        laitoin juuri kysymyksen dna:lle,että lopetetaanko määräaikainen sopimus helpommin vaiko sitten vaikeammin kuluttaja-asiamiehen avulla.
        saas nähdä tuleeko ollenkaan vastausta,ei olisi ensimmäinen kerta ilman vastausta.

        joissain paikoissa riittää kaistaa,toisaalle riittää vaan lupauksia.
        näitten kanssa on vaan elettävä tai otettava kiinteä laajakaista.

        neuvo kaikille mokkulaa harkitseville: älä usko lupauksia.usko mitä näet koneellasi testaamalla. sekin on vaan sen hetkinen tilanne ja voi muuttua.
        kai parempaankin suuntaan ???


    • mersula pääsee

      En koskis pitkällä tikullakaan noihin .NET pohjaisiin nokian räpellyksiin, sierra wireless 309 antoi juuri 6 Mbps download ja 3 Mbps upload (rajoittamaton).

    • Nokiamokkulainen

      Olisinpa lukenut tämän ketjun ajoissa...

    • newada

      Sierra onkyllä hyvä!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe