Olisin kiinnostunut tietämään millanen tatskan tekijä tämä Tony on?
Penasta kyllä kuullut hyvää.
Meinaan itse sain Tonylle ajan, jotenkin ei tuntunut kovin asiakaspalveluhenkiseltä, liekkö vain sitten jännittänyt tms..?
His Master Tattoo - työntekijät?
38
8069
Vastaukset
- öööööhhh
En tiedä muuta, kun että muutaman hänen tekemän tatskan olen nähnyt ja ihan hienoja ovat olleet.
Mies on näköjään jonkinlainen taiteilija muutenkin ( laulaja )
http://www.youtube.com/watch?v=dSFR43Q8lD0
http://www.youtube.com/watch?v=M25wysY2qIM - jarppi29
Iteltäni löytyy kokemuksia Tonyn tatuoinneista kahden käsivarren verran joten ei ole mikään ensikertalainen. Mutta taas Penasta en rupea edes sanomaan mitään täällä...
- ovat
yhtä hyviä tekemään kuvia monemmat tony tenyt minulle viisi kuvaa ja pena kuusi kuvaa ja olen ollut erittäin
tyytyväinen kuviin ja palveluun...- Edwin Moses
...on kuulemma kyllästynyt Losin aneemiseen meininkiin. Harkinnut avaavansa liikkeen Savontielle.
Ja kivaa, vaikkakin remontoitavaa rintamamiestaloa on jo ostateltu Könönpellosta. Että kohta saa vähän värikkäämpääkin kuvaa nahkaansa Varkkilassa!
- tjoo
Tony tyrkyttää vaikka väkisin oman näkemyksensä siitä, mitä asiakas iholleen tahtoo. Ei miel ala muokkaamaan kuvaa, jos on edeltä jo piirtänyt. Tekee sen sitten turpa rullalla ja pena joutuu juttelemaan sekä oman että tonyn asiakkaan kanssa, että tonyn asiakas tuntisi itsensä edes himppusen tervetulleeks. En suosittele. Kokemattomuus (pari vuotta alalla ei riitä vielä mihinkään) näkyy asiakkaan toiveiden huomioon ottamisessa, enkä ole varma osaako piirtää ns extempore. Tiedän tonyn tehneen hyviä kuvia, mut on siellä myös sontaa seassa. Penalle peukkua!
- paskoopaketissa
Penalta otin kerran tatuoinnin enkä tule kyllä ottamaan toista kertaa. tauoinnin laatu oli niin alhaista että huh huh, mutta minkäs sille voit kun pena on pena
- Nainen23v**
Penan jälkee oon nähny kyllä kaverin iholla paljon, ollut kyllä mielestäni hyvää.
Tony sen takia hieman arveluttaa kun ei ollut oikein asiakaspalveluhenkinen kun kävin tatskaa tiedustelemassa - toisinko Pena, jolta kysyin aikasemmin. - aapee51
teetätin tonylla tatskan kesällä,tuli hyvä kuva,suosittelen Tonya.
- Keijjonkebulia
Kannattas jengin miettiä pikkasen siellä pääkopassa sitä, että Tony ja Pena tekee työtä His Master Tattoo ketjussa, joka on suomen suurin tatuointi ketju. ei ne siellä kuvia tekis jos heillä ei olisi vaadittavaa ammattitaitoa. itse olen ottanut molemmilta kuvia, ja ne ovat olleet erittäin hyviä. Molemmat ovat erittäin hyviä tatskareita ja siitä ei voi kiistellä.
- keskivertotatuoija
Keijjonkebulia kirjoitti:
Kannattas jengin miettiä pikkasen siellä pääkopassa sitä, että Tony ja Pena tekee työtä His Master Tattoo ketjussa, joka on suomen suurin tatuointi ketju. ei ne siellä kuvia tekis jos heillä ei olisi vaadittavaa ammattitaitoa. itse olen ottanut molemmilta kuvia, ja ne ovat olleet erittäin hyviä. Molemmat ovat erittäin hyviä tatskareita ja siitä ei voi kiistellä.
viihtyy vuotta pitempään jonkun ketjun ,leivissä missä tavoite on se montako 50 e tribalia ehdit tekemään päivässä kun niistä jää paras kate. Parhaat perustavat oman liikkeen.
Kylmä totuus on se ,että kunnon kuvanhakkaajat kuten esim J.Sova löytyvät Etelä-Suomesta.
Itse en päästäisi näitä oman kylän suhareita ainakaan mitään kasvokuvaa tekemään ,mikäli tavoitteena ei olisi tehdä camppia.
Leveää palkkiahan taas osaavat tehdä Sorsakosken pojatkin ... - Kyllästynytkin
keskivertotatuoija kirjoitti:
viihtyy vuotta pitempään jonkun ketjun ,leivissä missä tavoite on se montako 50 e tribalia ehdit tekemään päivässä kun niistä jää paras kate. Parhaat perustavat oman liikkeen.
Kylmä totuus on se ,että kunnon kuvanhakkaajat kuten esim J.Sova löytyvät Etelä-Suomesta.
Itse en päästäisi näitä oman kylän suhareita ainakaan mitään kasvokuvaa tekemään ,mikäli tavoitteena ei olisi tehdä camppia.
Leveää palkkiahan taas osaavat tehdä Sorsakosken pojatkin ......täysin edellistä!
Kaikilla täällä kirjoittavillahan on käytössään myös google ja sitä kautta eri studiot ympäri suomen maan, ottakaapa huvikseen ja katselkaa gallerioita ja verratkaa tasoa, ihmetelkää sen jälkeen varkauden hinnoittelua. Itsehän kannan jokusen kuvan täällä ottaneena nykyään rahani mieluummin satojen kilometrien päähän. Tiedän ainakin että saan rahoilleni vastinetta. En sen kummemmin käy nurisemaan mistään, äänestän ns jaloillani :D
- persoonallisuus
Kokemusta vain Penan taidonnäytteistä ja tyytyväinen olen ollut. Osaa hommansa ja asiakaspalvelun myös vaikka asikkaana olisi iäkkäämpi-ihoinenkin.
- Jussulaine
Voe hyvänen aeka! Pilata nyt ihonsa! Hullujako työ ootta? Elekee ottako mittee tatuseerauksia, työ kadutta sitä jäläkeenpäen.
- yöökk!!
likaista ja veristä kaikinpuolin teurastouhua hyi helevetti.
- rfliz
ensitapaaminen oli penan kanssa jo semmonen, että ei mitään puhettakaan että siellä tulisi enää käytyä. Asiakasta pitäis aina palvella, vaikka ei asiakkaalle ainakaan heti mitään tekiskään. Jätkä on varmaan asiallinen ku saa rahankiillon silmiin mutta kun itellä ei kuvan ottaminen kyseessä ollut niin kommentit oli mitä oli. Itse osaan onneks ottaa kuvat todellisilla ammattilaisilla. Eipähän tarvii vittuilua kuunnella!
- girlie87
Mulla on kolme Tonyn tekemää tatskaa. Ne on hienoja, Tony osaa tehdä niin ettei niistä tule sellaisia tönkköjä. Mun mielestä Tony oli oikein asiakaspalveluhenkinen. Pena taas ei. Kerran erehdyin Penalle soittamaan, enkä enää ikinä soita. Vaikka saattoihan sillä olla vaan huono päivä silloin..
- 6+2
Penalla jokainen päivä tuntuu olevan huono, ihmissuhde- ja asiakaspalvelutaitoja ei ole ollenkaan vaikka asiakaspalveluammatissa onkin. Työnjäljestä ei ole mitään negatiivista sanottavaa, mutta käytös on kyllä omituista ja karkottavaa.
- Sneikkeri1978
Molemmat ammattilaisia. Tänään oli Penan vuoro Siistiä jälkeä tuli.
- kuva1
Onko tietoa tekeekö kumpikaan näistä tatuoijista enään kuvia vaikkei liikettä ole?
- j,khjkhjkhjkjhk
En ottaisi Varkauden liikkeessä tatskaa sen verran huonoa jälkeä nähnyt että suunnistan kyllä Kuopioon..
- Ei enää Kauppakadull
Joo ei. Pena on niin kaukana asiakaspalvelijasta, että en mene enää kertaakaan sen "vastaanotolle". Suoranaista vittuilua tullu kolme kertaa päin naamaa (myös kavereilta kuullu samaa). Ei myöskään suostu tekemään asiakkaan mieleistä kuvaa vaan siks koska ei miellytä omaa silmäänsä. Tonysta ei ole kokemuksia, mutta HMT Varkaus ei todellakaan ole se liike, mistä seuraavan kuvan haen. Kuvien laatuun en ota tässä kantaa, oon nähny sekä hyviä että huonoja, ja tuo laatu tuntuu korreloivan aika hyvin sen kanssa, miten tekijä ja asiakas on alunpitäen tullu juttuun.
- julin level 33 muura
kaikki tatuoinnin tekijät ja niiden ottajat on kuulemma kullinlutkuttajia taitaavat olla myös vapaamuurareita heheheheeh ettet ole sinä buhahahaa pannu homo ???
- tatu5
Kävin tänään tossa uudessa liikkeessä missä Pena on ja olin kyllä tosi tyytyväinen! Ja voin kyllä sanoa että parempaan asiakaspalveluun en ole varkaudessa missään, minkään alan liikkeessä törmännyt. Ilmassa oli asiallisuutta, asiantuntevuutta, tervettä huumoria ja asiakkaiden viihtyvyydestä huolehtimista, ja tatuoinnin jälkikin on loistava. Oikein reipas, asiansa osaava ja taidokas artisti, jonka kanssa oli helppo neuvotella kuvasta. Suosittelen lämpimästi.
- tatskattu pimu
Pena on ammattilainen ja minä kyllä arvostan sitä jos tatskaaja sanoo mielipiteensä kuvasta. Se kertoo ammattitaidosta että kertoo jos asiakkaan idea on huono. Rahan kiilto silmissä toki voi nakutella mitä tahansa pa****** toisen iholle, mutta onneksi Pena on toista luokkaa. Osaa hommansa ja maksan itse mielellään musteen lisäksi myös mielipiteestä, ennemmin kuin kadun myöhemmin. Eikä tatskan tekijänkään, niinkuin ei minunkaan, tarvitse olla kaikkien kanssa samalla aaltopituudella ja samaa mieltä. Toki Penakin tekee mitä asiakas pyytää, mutta tietyissä tapauksissa kritiikki on hyvästä...
Tsemppiä uuden liikkeen kanssa, minä ainakin kannatan aina kun rahatilanne sallii. :) - jokaisenomaasia
meinaat et kaveri on pari vuotta suunnitellu lapsi vainaasta jonkunlaista muistoa keholleen ja piirtänyt kuvankin paperille ja sit ku pena heittää ammatilais kommenttinsa: tuohan on ihan paska, laita tämmönen.
toiko on se oikea tyyli? vaihtakaa liikettä jos kuva pitää hakata naama mutrussa.
jokaisella oikeus saada just se omanlaisensa kuvansa sinne minne haluaa ja tekijöitä riittää suomessa. - hahahasax
tatskattu pimu kirjoitti:
Pena on ammattilainen ja minä kyllä arvostan sitä jos tatskaaja sanoo mielipiteensä kuvasta. Se kertoo ammattitaidosta että kertoo jos asiakkaan idea on huono. Rahan kiilto silmissä toki voi nakutella mitä tahansa pa****** toisen iholle, mutta onneksi Pena on toista luokkaa. Osaa hommansa ja maksan itse mielellään musteen lisäksi myös mielipiteestä, ennemmin kuin kadun myöhemmin. Eikä tatskan tekijänkään, niinkuin ei minunkaan, tarvitse olla kaikkien kanssa samalla aaltopituudella ja samaa mieltä. Toki Penakin tekee mitä asiakas pyytää, mutta tietyissä tapauksissa kritiikki on hyvästä...
Tsemppiä uuden liikkeen kanssa, minä ainakin kannatan aina kun rahatilanne sallii. :)no ei kyllä todellakaan tee "mitä asiakas pyytää"....... valmis kuva näytti kuulemma "nössöltä" joten ei suostunu tekemään vaan piirti ite kuvan uusiks. kaiken lisäks ihan epäsymmetrinen ja muodoton, jouduin korjauttamaan toisella tatskaajalla myöhemmin. hyi hitto, ei enää koskaan penalle. tosi paska ja töykeä asiakaspalvelija myös lävistystä ottaneelle kaverilleni. ei suostunu laittaan rengasta koska ei kuulemma näyttäny hyvältä. tunki sitten tapin vaikka kaveri nimenomaan halus renkaan. mitä vittuu :D
- leipä3
Mitäs ihmiser on mieltä sinin liikestä sinner orginal
- leipä3
Suositeleko ottamaan siel ensimäistä tatskaa
- joulut
Sinner hyvä teksteissä ja suorassa viivassa, kuvat (esim lapsen kasvot tms) suosittelen ottamaan isommalla paikkakunnalla sellaiselta joka erikoistunut niihin. Tutustukaa Sinin töihin netissä tai käykää paikanpäällä jos suunnittelette ensimmäisen ottamista.
- etenklihavilla
Niin, tai unohtakaa koko tatskat, on niin rumannäköistä ainakin naisilla.
- ryppyäjarakkautta
tiärä miten olisi hullunpiilissä.
- Minister88
Mikkelissä paikka ainakii ihan hirvee paska. Tekevät tatuointeja humalaisille etc..
- tattoooperse
Jollekin kävi maksu luonnossa...
- Onparempiikin
Ei se Sini osaa ollenkaan! Ei kannata mennä nahkaansa pilaamaan!
- kyllällytyy
Sini just osaa. Myös asiakaspalveluhenkinen. Äläkää poijat aliarivoiko.
- hahahasax
ainiin joo. pena haukku myös sinin ihmisenä ihan paskaks. työnjäljestä kommentoi että hän on ite kuulemma opettanu sinin tatuoimaan aikanaan. jepjep aivan varmasti. haistoin lievän katkeruuden......... haukkui myös muita tatuoijia siekailematta ja puhuu muutenki tosi paljon paskaa ihmisistä. hieno mies tuo pena. onneks on valinnan varaa käydä muualla
- iMakkonenausWarkaus
Tatuoinnit ovat erittäin rumia, puhdas iho kaunista nuorilla ihmisillä.
Mitä yhteyttä ihmisellä on noihin kuvioihin, kerrassaan ei mitään.
Pilatkaa ihonne, ja maksakkee paljon.
Kertokaa lapsillenne miten rakkaita nuo kuvat on.
terveisin Mr. HuuHaa- Moumoivaa
Yli 50vuotiaalla naurettavaa. Etenkin kun vanha ottaa vielä leimoja. Kai sitä yrittää vielä olla eloisa. Toinen jalka haudassa... Toinen banaaninkuoren päällä... Joku perhonen tai käärme nilkassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170