Täytin siis netissä wh viisumihakemuksen, ja hakemus hyväksyttiin. Hyväksymiskirje ei tullut sähköpostitse vaan löysin sen vasta "status inquiry" palvelun kautta hallituksen sivuilta.. Kirjeessä oli siis TRN numerot ym, tulostin sen, mutta hieman epäilyttää, käykö moinen parin sivun paperinivaska viisumista?? Passiinhan ei tule minkäännäköistä leimaa ym, koska kyseessä on nettihakemus. Menikö tässä kaikki nyt ihan oikein? Sitäkö paperinippua sitten vaan kanniskellaan mukana ja näytetään uteliaille? Se on siis ainoa, mikä oikeuttaa maassa oleskelun.. Hieman epäilyttää..
Voiko netistä tilattuun A4 pinkkaan(WH visa) luottaa??
onko näin?
1
464
Vastaukset
- Perdone
ole aikaa usealla lukea noita aikaisempia ihan selviä neuvoja>? Ja tuleehan se selitys siellä hallituksen ohjeissakin. Ei tarvitse olla mitään lappuja, jos ei ole tietokoneyhteydet pimeinä! Tietysti voihan sitä tulostella kuinka lystää. Kun esität passisi, tarkastaja perillä ja lähtiessä näkee asian suoraan koneelta! Amen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980