Paras ahdistuslääke?

kokemuksia.

Hei!
Ongelmani on nimenomaan ahdistus.

Olisiko teillä antaa vinkkejä, että mikä lääke voisi olla paras ahdistuslääke.
SSRI-lääkkeistä en ole saanut apua.
Diapam ei tehoa, tai sitä täytyisi syödä niin paljon, että menee ihan tokkuraan, eikä siinä ole järkeä.

Olen miettinyt ehdottaa lääkärilleni Serquel lääkettä, olisiko se hyvä vaihtoehto?

Entä onko xanor hyvä?

Eli, mikä olisi paras lääke ahdistukseen?

Kiitos jos on kokemuksia.

5

3033

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Itse lääkkeistä en tiedä, mutta voin kertoa parhaan luonnollisen lääkkeen masennukseen ja ahdistukseen: urheilu, ja terveellinen ruoka. Olo paranee heti roimasti. Uimaan, salille, vähän huitomaan jujutsuun niin jo on epämääräiset ahdingot tipotiessään.

Kokeile joka päivä viikon ajan ja kerro vaikutuksista! :)

• Anonyymi

pääskii vitun retardi oot vitun kehitysvammanen

• joulumuori2

mulla menee cipralex 15mg ja lisäksi ketipinor 100mg. tarvittaessa diapam/xanor, niit ei kannata säännöllisesti syödä jos ei ihan pakko, niihin tulee äkkiä riippuvuus ja toleranssi kasvaa.

• Äitiliini-64

Syön itse citalopramia.Se tasoittaa hyvin.Aluksi oli noin viikon verran pahoinvointia,mutta se meni ohi.Pystyn keskittymään paremmin asioihin ja olo tasainen.serotoniinin puute aiheuttaa ahdistusta.Joskus kun se on lievää jo pelkkä liikunta lisää adrenaliinia ja endorfiiniä niin ettei lääkettä tarvita lainkaan.Jos pärjäisin ilman en söisi ollenkaan.Yritin lopettaa, mutta kahden viikon kuluttua oli niin hirvee ahdistus päällä taas, että jouduin jatkamaan ja kuulin että vaikka tuntee olonsa hyväksi sitä pitää syödä vielä puolisen vuotta sen jälkeenkin.En pystyisi käymään työssä ilman lääkkeitä.Masennus invalidisoi ihmisen.Siinä mielessä se kannattaa hoitaa ajoissa.Lääkkeiden avulla elämä on kumminkin siedettävää eikä kaverit lähde karkuun pahaa oloani.Sosiaalinen elämä säilyy.

• tri O.P

Kyllä Xanor on tehokkain, tuo rennon olon jne, mutta riippuvuusriski on suuri. Eli xanor, mutta kannattaa ottaa vain kun on oikeasti ahdistunut ja henkisesti paha olo, lääkkeen käyttämisessä kannattaa pitää mahdollisimman pitkiä taukoja jos mahdollista.
        SSRI-ryhmän lääkkeet eivät tehoa kaikilla ihmisillä ollenkaan. Xanorin huono puoli on erittäin vahva riippuvuus, kannattaa muistaa tämä, mutta myös se, että oikein käytettynä se on paras täsmälääke.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP jo 100 % suositumpi kuin persut

Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst
      Maailman menoa
      283
      14592
    2. Valtavasti suomalaisia asunnottomina, mutta ei yhtään somalia

tai muuta kehitysmaalaista. Mites tässä näin kävi? Tiedän hyvin, että esim. somaleita lentää ulos mm. Hekan asunnoista,
      Maailman menoa
      155
      4078
    3. PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas

https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija
      Maailman menoa
      130
      3831
    4. Kovia syytöksiä Stefan Thermaninsta.

Jättänyt taas maksamatta kohuliikemies, hupparit ja muita ostamiaan tavaroita. On soiteltu liikkeestä ja Stefan iskenyt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1738
    5. Totuuspuolueen johtaja Jaana "prinsessa Leia" Kavonius on vangittu

Kavonius määrättiin jo keväällä 2024 poissaolevana vangittavaksi todennäköisin syin epäiltynä 13 vainoamisesta ja 24 kun
      Maailman menoa
      414
      1721
    6. En minä kyllä enää odota sinua

Olet siellä sen harmaan kanssa. Niin, annoit minun nähdä lämpimät tunteesi siitä huolimatta. Se merkitsi kyllä paljon. O
      Ikävä
      35
      1669
    7. Jos joku luulee että kaikki käy

Sanon vain tämän. Minun kanssani ei neuvotella. Minun kanssani eletään tasavertaisesti. Jos se on liikaa, niin ovi rinn
      Ikävä
      49
      1346
    8. Sakin hivutus - ilmiö

Miten tuollainen tuollainen ilmiö kuin ”sakin hivutus” syntyy? Mitä syitä ilmiön syntymiseen tarvitaan? Onko sakissa jok
      80 plus
      64
      1113
    9. Ei ole rohkeutta tulla jututtamaan

Voidaan me nähdä ja tervehtiä, sitäkin harvoin, mutta iso kynnys on edes mennä lähelle ja kysyä kuulumisia. Ymmärrät var
      Tunteet
      8
      1111
    10. Joka kolmas työtön on työkyvytön

Viime vuonna työnhakuvelvoitteen ulkopuolella oli noin kolmannes työttömistä työnhakijoista. Huhheijaa, mihin suomalais
      Maailman menoa
      122
      1109
    Aihe