Onko jollakulla tietoa, voiko kahvi äidinmaidossa aiheuttaa vauvassa levottomuutta? Lapsi valvottaa ja juon siis enemmän kahvia kuin ennen. Mutta tuli mieleen, että mahtaisiko tuo iltavalvottaminen johtua kofeiinista... Koska se ei ole koliikkia tai nälkää, poika vaan puuhastelee, heiluttaa käsiä ja jalkoja, hymyilee ja jokeltelee aina yöhön asti... Ja kun itseä väsyttäisi niin kovin, Duracell-pupu vaan jatkaa ja hymyilee päälle. :-/ Help!
Kahvi ja imetys
2
1000
Vastaukset
- Jos kahvi..
vauvaan jotenkin vaikuttaa niin se ilmenee ennemminkin vatsakipuina ym. Taitaa olla vain rytmi vauvalla sekaisin jos illalla valvoo hymyillen ja jokellellen.
- gnchg
Uskoakseni kofeiini voi vaikuttaa juuri noin. Itse juon hyvin vähän kahvia ja eräänä iltana keksin juoda pepsimaxia pitkästä aikaa ja sitä menikin useampi lasi. Illalla vauva valvoi pari-kolme tuntia normaalia myöhempään ja puuhaili touhukkaana vailla mitään muita oireita kuin unettomuus. Lopetin pepsin juonnin toistaiseksi. Myös kahvista on tullut samanlaisia tilanteita kun on kylässä tullut juotua pari mukillista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302816Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081827Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171800- 171414
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731320- 241245
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431228Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311018
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa97997