Hei mulla on pikkuinen yorkkipentu. Tietääkö kukaan mitään hyvää kauppaa tai merkkiä mistä löytäisin vauvalleni töppöset? Pihalla kun on niin kylmä söpöliinin tassuihin?
Ostin villakoiralleni töppöset jokunen vuosi sitten, eivät olleet menestys. Lenkkeilessä valuu ja löystyy jalassa ja lopulta tippuu pois.
Töppöset pitäis olla näille pakkaskeleille ja sellaset mitkä pysyvät jalassa.
Kokemuksia/suosituksia?? :)
Kivaa joulun odotusta vaan kaikille!
Oma yorkkivauva
3
306
Vastaukset
- 30
http://www.jokke.com/index.php?12&prodgroup_parent_id=53&productgroup=531&product_id=955
Meillä ainakin pysyvät tassuissa oikein hyvin, kunhan kiinnittää ne tarranauhat kunnolla.
Ostin 2 neljän kappaleen settiä, tippumisen varalta :)
Mustissa ja Mirrissä myytiin, näyttää niitä olevan nettikaupoissakin. Neljän kpl:een setin hinta oli muistaakseni vähän alle 30 euroa
Iloista joulunaikaa ja terveiset pikkuiselle !- Anniia.A.L.
Mulla on myös Jokke-tossut. On myös olemassa joku Chihujen nettikauppa.josta löytyy sopivaa varustusta myös Yorkeille. Yorkki on maailman ihanin koira! Mulla on 10 kk:n ikäinen pikku-Ukko!
- yorkkikohta3wee
terrieri.netistä löytyy ainakin me tilattiin. olikohan ne jotain 16 euroa 4 kappaletta. aika edullisia. meilläkin on yorkki ja ollaan pidetty usein talvella kun tassut meinaa jäätyä ! (= ne on semmoset fleecetöppöset jotka laitetaan semmosella tarrajutulla kiinni tassun ympäri. aika helpot laittaa (= mutta joskus on lähtenyt irti töppöset, varmaan huonosti kiinni tai johtuu siitä että koira kun on niin innoissaan ulkona että siinä kaikessa hulinassa lähtee irti kun riehuu... mutta muuten hyvät on, vaikkei koira niistä oikein tykkää mutta tassuthan sillä palelee ! (= muuten tosi hyvät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917355- 373907
- 453470
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402622- 2302615
- 402403
- 1292349
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292229Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202065- 451922