Bon Jovi karsiutui Rock and Roll Hall of Famesta

Kyämeinaan

Haahaahahaha...Bon Jovi ei päässyt. Vitun asiallista. Olisihan se nyt täysi vitsi jos Bonkka olisi päässyt Rock and Roll Hall of Fameen. Ei sinne pelkällä isolla levymyynnillä pääse, vaan pitää olla vaikuttanut jotenkin ja tuonut jotain uutta rock-musiikkiin. Tämän orkesterin suurin saavutus on iso levymyynti, siihen pystyvät räppäritkin. Rock and Roll Hall of Fameen otetaan vain merkittäviä artisteja ja musiikillisia vaikuttajia. HAahahahahaha...

Tänä vuonna sisään pääsivät muun muassa Alice Cooper (huhhuh johan oli aikakin), Neil Diamond, Dr. John ja Tom Waits.

7

585

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ehhehehehehheorchest

Bon jOvi on hatullinen teinix paskaa , sen pitäs osallistuu Idolsiin, ei se siellä pärjäis kuiteskaan, mokoma kiljukaula teeskentelijä.
      joviaali ilmiö HEH.
      on se vaikuttanu muhun!!!!.
      mä käännän aina radion OFF tai toisen kanavan kun se rääkyy ratiossa.

• Pertsaaaa

Kateelliset persereiät!! Bon Jovin vaikutuksia musiikkibisneksessä ei voi vähätellä. Vaikka kaltaisenne kateelliset perslävet sitä kovasti toitottavatkin. : )) Ei onnistu, ei.

• Quantanamo

Niin kuin aloittaja totesi, Bon Jovin suurin meriitti on levymyynti. Jos levymyynnin perusteella bändejä RARHOF:n jäseniksi otettaisiin, niin sisään pääsisi kohta joku Backstreet Boyskin. Bonkka ei ole mitenkään merkittävä bändi rock-historiassa. Ei ole luonut mitään uutta ja merkittävää. Perus pop-hard rock -yhtye, ei juuri muuta.

• minane

kyllä jaksatte nähdä yllätävän paljon vaivaa kuitenkin tulla tänne haukkumaan.luulisi olevan parempaakin tekemistä jos bändi on mielestänne noin paska.

• Judas Priestin ja Paul Rodgersin pitäisi päästä Hall of Fameen. He ovat yhtiä eniten musiikkibisnekseen ja muihin artisteihin vaikuttaneita esim. Chuck Perryn, Jerry Lee Lewiksen, Little Richardin, Elviksen, Beatlesien, Zeppelinin, Queenin, Purplen, Ronnie James Dion, Michael Jacksonin, Boy Georgen ja joidenkin vanhojen jazz-ja bluesmuusikoiden ohella. Priest on monen metallibändin-ja artistin esikuva tai yksi niistä ja moni pitää Paul Rodgersia yhtenä parhaimpana ellei parhaana bluesrocklaulajana.

• Bon jovissa ei mitään vikaa, en vain kauheasti kuuntele. "Bed of roses" oli yhteen aikaan yks mun suosikki kappale rockin kentältä.

• Anonyymi

Nythän ne on Hall Of Famessa. Nykykokoonpanon lisäksi myös Richie Sambora ja Alec John Such nähtiin seremoniassa pitkästä aikaa lavalla - Richie soitteli pikku pilsnerissä mitä sattuu, Alecin bassoa ei vissiin ollut edes mikitetty ja pääjehu JBJ itse mylvi niin päin vittua kuin olla ja voi:

https://youtu.be/Oixyd0-kxNA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      69
      17577
    2. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      45
      5378
    3. HS: Kuka vielä uskaltaa mennä sairaalan ensiapuun?

https://www.hs.fi/mielipide/art-2000011212025.html Tässä on hyvin ajankohtainen mielipidekirjoitus koskien Malmin sairaa
      Maailman menoa
      303
      2916
    4. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      42
      2472
    5. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      169
      2378
    6. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      24
      1884
    7. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      6
      1802
    8. Ökyrikas Kurkilahti mussuttaa veroistaan

Pakeni aikoinaan veroja Portugaliin mutta joutui palaamaan takaisin kun Suomi teki verotussopimuksen Portugalin kanssa.
      Maailman menoa
      140
      1718
    9. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      12
      1712
    10. Yhdysvalloissa työllisyys paranee, Suomessa työttömyys kasvaa, missä vika?

Miten tämä on mahdollista että 177 000 uutta työllistä tuli USAssa yhdessä kuukaudessa, vaikka Trump on ruorissa? Orpon
      Maailman menoa
      411
      1638
    Aihe