Voiko kerran kasteltua eli käytössä ollutta oasis-sientä käyttää uudessa kukka-asetelmassa? Purin tuossa juuri nuupahtaneen asetelman, jossa oli märät sienet. Voiko siis kuivata ja käyttää uudelleen joku päivä?
Oasis-sieni
7
6868
Vastaukset
- neppis
Käsittääkseni sieni menettää kykynsä pitää kosteutta jos se kuivuu. Heti perään voisit tehdä toisen asetelman jos sieni on vielä märkä.
- verkkofan
Minä olen ainakin käyttänyt oasis-pallon useampaan kertaan. jos nykyisen oasisten taso ei ole laskenut, niin kyllä ne voi kuivattaa ja käyttää uudelleen. Säilyttämien onkin sitten tärkeää, koska oasis on haperaa kuivana. Minä olen pistänyt lasipurkkiin ja tehnyt kanteen naulalla reikiä.
- tiipero-82
Voisin sanoo, et ei varmaan tee leikon kestävyydelle kutaa, ja ihan totta, et varsinki jos on pääsy jo kuivaa, ni ei toimi enää.Mut en oo kyllä koskaan testannu, näin meille vaan opetetaan =)
- Hobby
Kukkasieni on kertakäyttö-materiaali.
Kerran käytön jälkeen, sen vedenpidätyskyky heikkenee, jolloin elävä leikkomateriaali lakastuu nopeasti.
Mutta kerran käytetty sieni soveltuu, jos tekee vaikka kuivakukista asetelman tai muusta luonnonmatskuista (esimerkiksi erilaiset puut ja sammaleet). - jamass
mistä voi ostaa oasis kukkasieni
- Anonyymi
Hesan Kaari Kannelmäessä ainakin. Katso Googlesta !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hesan Kaari Kannelmäessä ainakin. Katso Googlesta !
Varmaankin kuuteen vuoteen on kukkasieni löytynyt, miksi näitä ikivanhoja viestiketjuja pitää nostella ylös?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2241576- 291413
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611279Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!711259- 781204
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761189Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18972Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per177865