Ehkä tätä on turha ottaa puheeksi, koska on sen verran pikku juttu, mutta kuitenkin: onko teillä kokemuksia pikkujouluista, joihin on tarkoitus jokaisen tuoda pukin konttiin joku pikkulahja, max arvoltaan 5 egeä tjs? Se on minusta ihan kiva systeemi ja olen sitten minäkin vienyt jotain pientä kivaa ja sellaisia juttuja itsekin piristykseksi saanut. Valitettavasti homma ei aina toimi. Joukossa on toisinaan niitä, jotka tuovat noin 30 sentin "lahjoja" tai muuten kummallisia paketteja. On aika noloa, kun joku saa pukilta pentikin söpön joulutontun ja vierustoveri kolhiintuneen ulkotuikun foliossaan, litistyneen joulutortun tai pullon astianpesuainetta. Joskus voi tietysti rahatilanne olla niin tiukka, että on vaikea keksiä mitään fiksua, mutta...pitäisiköhän sitten vetäytyä koko pukkiseremoniasta ja viettää iltaa muuten vaan?
Haluaisin vain, että ihmiset toimisivat reilusti ja käyttäisivät arvostelukykyään paremmin.
Ei mulla muuta.
typerät lahjat pikkujouluissa
Anonyymi
0
203
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j761019- 38737
Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden210626Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.34462- 23458
Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️70405- 18393
Ihan pikku vinkki
Kannattaa tallentaa kaikki mitä sen naisen kanssa puhuu ettei tule hankaluuksia myöhemmin52389- 32385
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga43374