Kotikonstit

Hanna

Hei,

Kertokaahan te, jotka olette onnistuneet saamaan itsenne raskaaksi, että mitä erilaisia konsteja olette käyttäneet. Vitamiineja, greippimehua, ovislaskureita tms. Onko mitään hyviä vinkkejä joilla voisi parantaa mahdollisuuksia tulla raskaaksi? Auttakaa meitä yrittäviä...

6

2300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miimii

-Greippimehu
      -Vitamiini valmisteet
      -Kunnon yöunet
      -Stressittömyys
      -Seksin jälkeen peppu ylös (ettei sperma valu heti pois)
      -Orgasmi naiselle (supistukset auttavat simppoja matkaamaan perille paremmin)
      -Iloinen mieli
      -Joka toinen päivä rakastelua läpi kierron
      -Rakastelua myös kuukautisten aikaan
      -Ovislaskurin käyttö
      -Pissaaminen ovistikkuun (näyttää ovishuipun)
      -Limojen tarkkailu (kun löydät ovislimat, niin heti hommiin)

• Tyttö24

Jos harrastaa miltei joka päivä niin miksi seurata lisäksi ovulaatiota tai laittaa rahansa testiin??

Jos seksiä harrastelee liikaa, siittiömäärä pienenee satsissa..Siittiöt säilyy naisessa n. 5-7 päivää valmiina odottamassa H-hetkeä

• minä
        Tyttö24 kirjoitti:

Jos harrastaa miltei joka päivä niin miksi seurata lisäksi ovulaatiota tai laittaa rahansa testiin??

Jos seksiä harrastelee liikaa, siittiömäärä pienenee satsissa..Siittiöt säilyy naisessa n. 5-7 päivää valmiina odottamassa H-hetkeä

meillä meni raskaaksi tulemiseen muutama kuukausi, ja seksiä oli joka päivä monta kertaa, myös kuukautisten aikana. itsestä tuntuu että onnistu noin nopeemmin kun että oltaisiin harvennettu seksikertoja.. onnea yrittäjälle, kyllä se pian onnistuu. nauttikaa toisistanne!

• rv 17+

seksiä, seksiä.... Eikä heti pystyyn sen jälkeen. En usko mihinkään ruokiin, paitsi jotkut hedelmät runsaasti nautittuina saattavat lykätä onnistumista. Jos syöt pillereitä, niin heti eka kierto lopettamisen jälkeen on suotuisampi kuin seuraavat. En tiedä miksi, mutta näin mua neuvottiin. Stressittömyys yksi iso tekijä. Me lähdettiin tammikuussa reissuun eikä se sitten enempää ponnisteluja vaatinut. Tiedän kyllä olevani varsin onnekas, kun heti onnisti. =)Rentoja seksihetkiä toivotellen!!

• Sinttu

...kaikilla.

Mä tulin raskaaksi kertalaakista. Yhdynnän jälkeen nostin jalat ja lantion ilmaa kohden ja makoilin sellasessa niskaseisonnassa sängyllä noin 10 minuuttia. Taisi sitten painovoima tehdä tehtävänsä ja siittiöt löysi perille, kun nyt olen 37. viikolla raskaana...

• Rv 19

Joo oon aikanaa keränny tästä asiasta tietoa kaikista mahollisista lähteistä kun oli kova hinku tulla raskaaksi, eli täs nyt muutama:
      -tärkein kai on se et pysyt yhdynnän jälkee selälläs vähintää puol tuntii ja vaikka viel tyyny pepun alla et siemenneste oikein valuu oikeesee paikkaa (siittiöt elää sun sisäs vuorokauden verran tai kauemmin joten mitä kauemmim pystyt olee sillee makuuasennos ni parempi)
      -Älä polta ja jos mies polttaa ni se vähentää sen siittiölukumäärää.
      -Miehen pitäs välttää kovaa saunomista ja kuumia kylpyja koska jos kivesten lämpötila nousee yli normaalin ruumiinlämmön ni se jo tuhoaa siittiöitä eli löysät alushousut ja kuumuus NO NO! Myös jos mies on istumatyössä siinä kivekset lämpenee joten pitäs aina välil nousta "tuulettelee".
      -Sitte tietty alkoholi ei oo hyväks ja vois syödä terveellisesti, apteekis on sellasii multitabs 2 vitamiinei joita voi syödä jo raskautta suunnitelles koska niis on mm. foolihappoa jota tarvitaan raskaaksi tulossa sekä raskauden aikana....mitäs mä viel osaisin kertoa....no se on hyvä vinkki et älkää yrittäkö liikaa, kaikki stressi pois ja älkää edes puhuko koko vauvasta vähää aikaa...ainii ja joka päivä jos harrastaa seksii ni se on liikaa koska mies ei pysty tuottamaa tarpeeks siittiöit niin nopeesee tahtii, eli joka toinen päivä ois niinku maksimi.
      No siinä nyt kaikki mitä tuli näin äkkiseltää mielee, toivottavast tepsii, mulle näytti ainakii tehoavan ku lokakuun alus syntyy esikoinen ; )

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      48
      6078
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      65
      3846
    3. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      16
      2947
    4. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      190
      2845
    5. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      23
      2423
    6. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2389
    7. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      36
      2389
    8. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      19
      2260
    9. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      149
      1438
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      299
      1413
    Aihe