Kuvien lisääminen ei onnistu!

siljanen...

Tietokoneeni tekee seuraavaa; kun yritän lisätä kuvia esimerkiksi Facebookiin, menen kuva-albumiin ja klikkaan "Lisää kuva". Kun valokuvatiedoston pitäisi aueta, internetikkuna sulkeutuu ja aukeaa uudelleen ilmoittaen että "Internet Explorer sulki tämän välilehden ja avasi sen uudelleen sivulla esiintyvien ongelmien takia". Sama toistuu lisäsin kuvia sitten mihin nettisivulle tahansa. Aluksi loin koneelle vierastilin, jonka kautta kuvien lisääminen onnistui hyvin. Nyt sekin tekee samaa eli sulkee selaimen kun yritän avata netin kautta kuvatiedostoa. Loin uuden vierastilin ja edes tämä ei auttanut vaan uusinkin vierastili tekee samaa. Mikä tähän mahtaisi auttaa, onkohan jokin virus kyseessä?

3

1244

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fundamentalist

selaimella.
      Firefoxilla tai Operalla.
      Se, mitä tapahtuu auttais vian jäljityksessä.

"menen kuva-albumiin"
      siis mihin ja miten?

• alkup.

Minulla on koneella tällä hetkellä vain tuo Internet Explorer, ja näköjään kun yritän ladata esim. tuota Firefoxia tekee kone tätä samaa; kun klikkaan "Lataa", latausruutu avautuu mutta samantien välilehti sulkeutuu, sitten avautuu uudelleen ja selain ilmoittaa että välilehti suljettiin sivustolla ilmenneiden ongelmien takia. En siis saa koskaan avattua "latausruutua" pysyvästi aloittaakseni latauksen vaan ongelma toistuu joka kerta.

" "menen kuva-albumiin"
        siis mihin ja miten? "

Mm, olen aika huono selittämään näitä tietokoneasioita, siis kun haluan lisätä kuvan internettiin, klikkaan esimerkiksi Facebookin sivuillani "Lisää kuva" kohtaa. Kun sitten normaalisti kuvaa lisätessä avautuu tietokoneeni tiedostot siihen että voin sieltä mennä kuvatiedostoihini ja valita lisättävän kuvan, koko internetsivu sulkeutuu ennen kuin tiedosto on avattu, ja tulee ilmoitus että sivusto suljettiin ilmenneiden ongelmien takia. Sama toistuu kun yritän esimerkiksi liittää valokuvaa/tiedostoa sähköpostiini.

Mikähän tässä nyt mahtaa olla vikana...

• jos aloitetaan
        alkup. kirjoitti:

Minulla on koneella tällä hetkellä vain tuo Internet Explorer, ja näköjään kun yritän ladata esim. tuota Firefoxia tekee kone tätä samaa; kun klikkaan "Lataa", latausruutu avautuu mutta samantien välilehti sulkeutuu, sitten avautuu uudelleen ja selain ilmoittaa että välilehti suljettiin sivustolla ilmenneiden ongelmien takia. En siis saa koskaan avattua "latausruutua" pysyvästi aloittaakseni latauksen vaan ongelma toistuu joka kerta.

" "menen kuva-albumiin"
        siis mihin ja miten? "

Mm, olen aika huono selittämään näitä tietokoneasioita, siis kun haluan lisätä kuvan internettiin, klikkaan esimerkiksi Facebookin sivuillani "Lisää kuva" kohtaa. Kun sitten normaalisti kuvaa lisätessä avautuu tietokoneeni tiedostot siihen että voin sieltä mennä kuvatiedostoihini ja valita lisättävän kuvan, koko internetsivu sulkeutuu ennen kuin tiedosto on avattu, ja tulee ilmoitus että sivusto suljettiin ilmenneiden ongelmien takia. Sama toistuu kun yritän esimerkiksi liittää valokuvaa/tiedostoa sähköpostiini.

Mikähän tässä nyt mahtaa olla vikana...

ihan perusjutuista...
        Sinulla on siis Windows.
        Mikä niistä?

Kuinka paljon keskusmuistia on koneessa, kysymys siksi ettei vaan
        olisi niin vähän ettei muisti riitä hoitamaan hommaa.

Ei tämä muuten oikein selviä kuin joku muu selain asentamalla.
        Esim. Firefox on kaikkien Suomessa ilmestyneiden alan lehtien
        kylkiäisCD:illä (Kotimikro, mikropc, mikrobitti) ja ehkä saisit
        sen kavereiltakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      320
      1802
    2. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1277
    3. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      75
      1274
    4. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      134
      1147
    5. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      79
      937
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      85
      871
    7. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      833
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      118
      794
    9. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      48
      780
    10. Sitä saattaa vähän hölmöillä

rakkauspäissään, jos tunteita on enemmän kuin osaa käsitellä. Alkuhölmöilyt on söpöä ja sallittavaa.
      Ikävä
      60
      726
    Aihe