Kuvien lisääminen ei onnistu!

siljanen...

Tietokoneeni tekee seuraavaa; kun yritän lisätä kuvia esimerkiksi Facebookiin, menen kuva-albumiin ja klikkaan "Lisää kuva". Kun valokuvatiedoston pitäisi aueta, internetikkuna sulkeutuu ja aukeaa uudelleen ilmoittaen että "Internet Explorer sulki tämän välilehden ja avasi sen uudelleen sivulla esiintyvien ongelmien takia". Sama toistuu lisäsin kuvia sitten mihin nettisivulle tahansa. Aluksi loin koneelle vierastilin, jonka kautta kuvien lisääminen onnistui hyvin. Nyt sekin tekee samaa eli sulkee selaimen kun yritän avata netin kautta kuvatiedostoa. Loin uuden vierastilin ja edes tämä ei auttanut vaan uusinkin vierastili tekee samaa. Mikä tähän mahtaisi auttaa, onkohan jokin virus kyseessä?

3

1163

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fundamentalist

selaimella.
      Firefoxilla tai Operalla.
      Se, mitä tapahtuu auttais vian jäljityksessä.

"menen kuva-albumiin"
      siis mihin ja miten?

• alkup.

Minulla on koneella tällä hetkellä vain tuo Internet Explorer, ja näköjään kun yritän ladata esim. tuota Firefoxia tekee kone tätä samaa; kun klikkaan "Lataa", latausruutu avautuu mutta samantien välilehti sulkeutuu, sitten avautuu uudelleen ja selain ilmoittaa että välilehti suljettiin sivustolla ilmenneiden ongelmien takia. En siis saa koskaan avattua "latausruutua" pysyvästi aloittaakseni latauksen vaan ongelma toistuu joka kerta.

" "menen kuva-albumiin"
        siis mihin ja miten? "

Mm, olen aika huono selittämään näitä tietokoneasioita, siis kun haluan lisätä kuvan internettiin, klikkaan esimerkiksi Facebookin sivuillani "Lisää kuva" kohtaa. Kun sitten normaalisti kuvaa lisätessä avautuu tietokoneeni tiedostot siihen että voin sieltä mennä kuvatiedostoihini ja valita lisättävän kuvan, koko internetsivu sulkeutuu ennen kuin tiedosto on avattu, ja tulee ilmoitus että sivusto suljettiin ilmenneiden ongelmien takia. Sama toistuu kun yritän esimerkiksi liittää valokuvaa/tiedostoa sähköpostiini.

Mikähän tässä nyt mahtaa olla vikana...

• jos aloitetaan
        alkup. kirjoitti:

Minulla on koneella tällä hetkellä vain tuo Internet Explorer, ja näköjään kun yritän ladata esim. tuota Firefoxia tekee kone tätä samaa; kun klikkaan "Lataa", latausruutu avautuu mutta samantien välilehti sulkeutuu, sitten avautuu uudelleen ja selain ilmoittaa että välilehti suljettiin sivustolla ilmenneiden ongelmien takia. En siis saa koskaan avattua "latausruutua" pysyvästi aloittaakseni latauksen vaan ongelma toistuu joka kerta.

" "menen kuva-albumiin"
        siis mihin ja miten? "

Mm, olen aika huono selittämään näitä tietokoneasioita, siis kun haluan lisätä kuvan internettiin, klikkaan esimerkiksi Facebookin sivuillani "Lisää kuva" kohtaa. Kun sitten normaalisti kuvaa lisätessä avautuu tietokoneeni tiedostot siihen että voin sieltä mennä kuvatiedostoihini ja valita lisättävän kuvan, koko internetsivu sulkeutuu ennen kuin tiedosto on avattu, ja tulee ilmoitus että sivusto suljettiin ilmenneiden ongelmien takia. Sama toistuu kun yritän esimerkiksi liittää valokuvaa/tiedostoa sähköpostiini.

Mikähän tässä nyt mahtaa olla vikana...

ihan perusjutuista...
        Sinulla on siis Windows.
        Mikä niistä?

Kuinka paljon keskusmuistia on koneessa, kysymys siksi ettei vaan
        olisi niin vähän ettei muisti riitä hoitamaan hommaa.

Ei tämä muuten oikein selviä kuin joku muu selain asentamalla.
        Esim. Firefox on kaikkien Suomessa ilmestyneiden alan lehtien
        kylkiäisCD:illä (Kotimikro, mikropc, mikrobitti) ja ehkä saisit
        sen kavereiltakin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      37
      5106
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      82
      3636
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      35
      3026
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      61
      2995
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      10
      2916
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      56
      2353
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      41
      1838
    8. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      9
      1780
    9. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      18
      1721
    10. Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?

Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai
      Sinkut
      139
      1698
    Aihe