Tietääkö joku, että ketä Maxwellissa on töissä kesällä 2011?
Maxwell-Anatolia kesä 2011
34
1642
Vastaukset
- nioenfioseofn
Jaksatte käydä niitä taas kyttäämässä....voiluoja.!
- Kattele vaan
Huhujen mukaan Nessun vuokrasopimusta ei ole jatkettu, jatkajasta ei tietoa!
- -Tiitu-
En ole ko. hotellissa aiemmin ollu mut nyt oon menossa 9.7
-Tiina- - Agua
Umut ja Hasan nyt aineski on varmoja..muut selviää varmaan tän viikon aikana..
- Kumpi panee
paremmin?
Vievätkö romanttisesti kädestä pitäen haisevaan kellariin? - Haaveilen haisevasta
kellarista.
t. romanttinen suomityttö
- viides kerta
Ali ja Kadir pitäis myös olla siel töissä
- sari-77-
Ali ja Kadir pitäis olla siel myös töissä
- hmmm-mm
uskotaan kerrastakin, tosin ei kiinnosta.
- MTX
Jos meinaat Alia Maxwelista,Myslin velipoikaa niin on Turussa ei enään Marmariksessa...Anatoliassa Umut,Hasan..Kimi Toukokuusa....
- K
MTX kirjoitti:
Jos meinaat Alia Maxwelista,Myslin velipoikaa niin on Turussa ei enään Marmariksessa...Anatoliassa Umut,Hasan..Kimi Toukokuusa....
Oikeestiko? No voi rähmä... ei sitte pääse moikkaamaan :-(
All the best for Ali :-) - viides kerta
MTX kirjoitti:
Kuulin vaan että samat pojat olis töissä seil tänäkin vuonna. Mut voi olla että oon ymmärtänyt väärin.
- Anatolia!
Onko tietoa Anatolia hotellin tilanteesta? Jossain vaiheessa kuulin että jos ottaa pelkät lennot että Anatoliasta voi vuokrata huoneen ja pojat Jyrki ym hakevat kentältä?
Jos näin on niin mistähän saa lisätietoa?- Mimmmu-69
Ei tartte mitään vuokrii maksaa. Tavallaan siis ei...oikeesti, vittu oikeesti.Khih!
- Agua
Jos ottaa pelkät lennot ja haluaa huoneen Anatoliasta niin onnistuu..Nessun kautta...Ei minkään Jyrkin ym kautta..Anatolia edelleen Nessun hommia..Facebookissa Maxwell-Anatolialla oma sivu(ryhmä) mistä löytyy yhteys tiedot....
- anonyymi50
ainakin viime viikolla oli Messi, Cino, Kadir, Engen
- argentiinaaaa
onx messi kova futaa?
- Reissuleidi
Ketä panee parhaiten?
- mä+sä
Tuleekohan Ali myöhemmin Marmarikseen töihin?
- Agua
mä+sä kirjoitti:
Tuleekohan Ali myöhemmin Marmarikseen töihin?
Ei tule...
- joo kyllä jaa
Agua kirjoitti:
Ei tule...
Mutta Mehmet tulee, kuhan lammastilaltaan ehtii.
- mä+sä
Agua kirjoitti:
Ei tule...
Mistä tiedät? Onko Ali löytänyt tyttöystävän Suomesta?
- Agua
mä+sä kirjoitti:
Mistä tiedät? Onko Ali löytänyt tyttöystävän Suomesta?
Eikun kaksi tyttöystävää, jotka eivät tiedä tosistaan mitään.
Toinen toistaan tyhmempiä. - mä+sä
Agua kirjoitti:
Eikun kaksi tyttöystävää, jotka eivät tiedä tosistaan mitään.
Toinen toistaan tyhmempiä.Ei varmaan riitä kaksi... oletko sä se toinen?
- Mimmi.
mä+sä kirjoitti:
Ei varmaan riitä kaksi... oletko sä se toinen?
Ainakin Hasan ja Umut laittavat perinteitä kunnioittaen lammas-asennossa, kun taas Bulent panee seinää vasten. Penis 8 cm. Yläviiston käyrässä n. 140 astetta.
- fahr
Mimmi. kirjoitti:
Ainakin Hasan ja Umut laittavat perinteitä kunnioittaen lammas-asennossa, kun taas Bulent panee seinää vasten. Penis 8 cm. Yläviiston käyrässä n. 140 astetta.
Niin pieni?
- Ccoco
Te, jotka ootte olleet Alin kanssa tekemisissä, ootteko koskaan nähny Alia ilman lakkia, huivia tai muuta päähinettä? Mitä hän yrittää mahdollisesti peitellä?
- sä+mä
Kaljua tietysti.
- Ccoco
sä+mä kirjoitti:
Kaljua tietysti.
Niin arvelinkin. Miksei sit samantien voi ajaa kaikkia hiuksia pois?
- Ccoco
Ccoco kirjoitti:
Niin arvelinkin. Miksei sit samantien voi ajaa kaikkia hiuksia pois?
Eihän Ali edes ole vielä niin vanhakaan.
- mä+sä
Ccoco kirjoitti:
Eihän Ali edes ole vielä niin vanhakaan.
Onhan se jo jotain 34 vuotias ja oletko huomannut että Turkkilaiset kaljuuntuu nuorena.
- Minä Ali
mä+sä kirjoitti:
Onhan se jo jotain 34 vuotias ja oletko huomannut että Turkkilaiset kaljuuntuu nuorena.
Eikö teillä ole muuta tekemistä, kuin miettiä miksi minä pidän huivia? Ravintolassa on hiukset oltava kiinni, ettei ruokaan mene hiuksia. Hauskaa lomaa teille kaikille Marmarikseen. T. ALI
- Ali fani
Minä Ali kirjoitti:
Eikö teillä ole muuta tekemistä, kuin miettiä miksi minä pidän huivia? Ravintolassa on hiukset oltava kiinni, ettei ruokaan mene hiuksia. Hauskaa lomaa teille kaikille Marmarikseen. T. ALI
Niin juuri, lopettakaa ihmisten mollaaminen ja antakaa kaikkien kukkien kukkia.
- Syö huora
paskaa!
ja kuole nuorena.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176