Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

lopettakaa e-pillerit!!

EI SÄRJE ENÄÄ!!!

Lopetin e-pillerit helmikuussa, ja viiminen aurallinen migreenikohtaus on ollut 6kk pillerien lopettamisen jälkeen. eli nyt on mennyt jo monen monta kuukautta ilman ainuttakaan kohtausta..JES!!!! Olen elänyt muuten tismalleen samallaista elämää, ei mitään muuta muutosta,kun pillerit pois. Puoli vuotta sen jälkeen vielä jatku aurat, mutta nyt ne on loppu. Lääkärikin sano,että e-pillereistä ne sitten tulivat. Mulla ei ole myöskään suvussa ollut migreeniä kellään, siksi vähän omaanikin ihmettelin. Kohtauksia tuli vähintään kerran viikossa, joskus jopa neljä kertaa viikossa.
NYT se on ohitte.
-suosittelen kaikkia koittamaan pillerien lopettamista..
Nyt käytän kuparikierukkaa ja oon oikein tyytyväinen! :)))

6

679

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      saattoi olla hormonaalinen ehkäisy, ei se sitä kaikille ole, siis migreenin syy ei ole se

      • ei särje enää

        mutta suosittelen kaikkia koittamaan koska syy voi olla pillereissä!


      • lido
        ei särje enää kirjoitti:

        mutta suosittelen kaikkia koittamaan koska syy voi olla pillereissä!

        e-pillerien käyttö ehdottomasti jos on aurallinen migreeni! Oma lääkärini haukkui aiemman lääkärini ihan pystyyn, kun selvisi että syön pillereitä ja minulla on aurallinen migreeni. On kuulema 77-kertainen mahdollisuus saada aivoinfarkti kun on e-pillerit ja nimenomaan aurallinen migreeni. Eikä ole ainoa lääkäri jonka suusta olen tämän kuullut.
        Itse vaihdoin minipillereihin, tosin kohtaukset eivät ole loppuneet, mutta en sitä odottanutkaan..


      • migreeni+pillerit
        lido kirjoitti:

        e-pillerien käyttö ehdottomasti jos on aurallinen migreeni! Oma lääkärini haukkui aiemman lääkärini ihan pystyyn, kun selvisi että syön pillereitä ja minulla on aurallinen migreeni. On kuulema 77-kertainen mahdollisuus saada aivoinfarkti kun on e-pillerit ja nimenomaan aurallinen migreeni. Eikä ole ainoa lääkäri jonka suusta olen tämän kuullut.
        Itse vaihdoin minipillereihin, tosin kohtaukset eivät ole loppuneet, mutta en sitä odottanutkaan..

        Itse sairastan aurallista migreeniä ja olen syönyt e-pillereitä kohta kuusi vuotta. Neljä eri lääkäriä on antanut jatkaa pillereiden syömistä, vaikka migreenini on alkanut sinä aikana kun olen syönyt pilsuja. Suurin riski migreenipotilaalle, joka käyttää e-pillereitä on ensimmäinen käyttövuosi ja siitä eteenpäin riski pienenee. Itselläni kaikki muut "riskitekijät" kunnossa, joten lääkärit ovat sanoneet, että elämä on riskejä täynnä, mutta kyseinen yhdistelmä pienemmästä päästä.

        Kiva kun olet kiinnostunut muiden migreenipotilaiden pillereiden syönnistä, mutta kaikki ei aina ole ihan niin yksinkertaista.


    • Migreenipotilas

      Kyllä migreenit tulee mensujen aikaan ilman e-pillereitäkin. Se miksi mensujen aikana päätä särkee johtuu siitä, että munasarjoissa syntyy hormooneja jotka aiheuttaa migreeniä.

      Minulle tehtiin sterilisaatio vuonna 2005 ja olen ollut erittäin tyytyväinen.

      • Risa781

        Kyllähän klipsit, sterilisaatio on pillerittömin vaihtoehto, tai yhdynnän keskeytys.
        Mutta itselleni on sopinut minipillerit.Myöskin hormonikierukka oli päänsärytön, vaikkain erit. kivulias.
        Joistain e-pillereistä on tullut kieltämättä voimakas päänsärky


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      91
      2394
    2. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      65
      2141
    3. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      100
      1961
    4. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1868
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      11
      1692
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1612
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      27
      1466
    8. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1440
    9. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1412
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      73
      1400
    Aihe