HELVETON VUOSI

Kohta kun tämä vuosi päättyy, voi sanoa, että on ollut tosi ihana helveton vuosi takana.

Löysin Sanasingon foorumilta vanhan ketjun "Matkalla", jossa kuvaan muuttoa homeasuntoon tajuamatta ollenkaan etukäteen, mihin olemme joutumassa ja mitä kaikkea tulee tapahtumaan. Jos jaksaisin joskus, voisin jatkaa ketjua ja muuttaa otsikoksi "Matkalla painajaiseen".

16

600

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä teille jää tästä vuodesta mieleen?

      • Kun tämä vuosi päättyy, on kaikki mehut loppu ja vain märkä rätti jäljellä enää.


      • sanasinko kirjoitti:

        Kun tämä vuosi päättyy, on kaikki mehut loppu ja vain märkä rätti jäljellä enää.

        "Kun tämä vuosi päättyy, on kaikki mehut loppu ja vain märkä rätti jäljellä enää."

        - Melkoinen intuitio.

        Voinnissa ei hurraamista.


      • "Mitä teille jää tästä vuodesta mieleen?"

        - Puoleen yöhön asti on aikaa muistella vuotta 2010, tulkaa kirjoittamaan.


      • sanasinko kirjoitti:

        "Mitä teille jää tästä vuodesta mieleen?"

        - Puoleen yöhön asti on aikaa muistella vuotta 2010, tulkaa kirjoittamaan.

        Kokonainen vuosi on kulunut taas ja olen kirjoittanut täällä paljon.

        Tavoitteeni on kuitenkin kanavoida energiaa muualle ja jättää tämä vähemmälle, persekärpästen haltuun.


      • vertti-eetu
        sanasinko kirjoitti:

        "Mitä teille jää tästä vuodesta mieleen?"

        - Puoleen yöhön asti on aikaa muistella vuotta 2010, tulkaa kirjoittamaan.

        jäi ehdottomasti isännöitsijä töppäykset. Paras oli se kun muutin solumyrkkykujalta pois ja seuraavassa homepaskakämpässä oli oireita kovasti. Isännöitsijä sanoi, että "veitte päällysvaatteissa bakteerit/(myrkyt) sinne..." meni kyllä hiljaiseksi kun itsekin huomasi mitä möläytti. (Sen jos vielä paperille laittaa ja nimen alle).
        Jäi terveysmiesten juttujakin mieleen. Oliko huonoa ammattitaitoa tai jotain "yliyrittämistä".
        Kokolailla heikoissa kantimissa on koko homehommeli. Mutta yri yri saada muutoksia aikaan. Elämme sitä aikaa aika vahvasti monella sektorilla. Hometalkoot ja reiska viimeisenä toivonako.
        Risto Salinille täydet kymmenen pistettä ja HYVÄÄ UUTTA VUOTTA, ei periksi tuumaakaan. Eikä keneltäkään pyydellä anteeksi se kun on heikkouden merkki. Sanasinko olit todellakin poikkeus. Se siitä.
        Niin ja homekoirien tilausta kämpille en kadu koskaan, Isännöitsijä voi hieman katua kun naapureistakin alkoi löytymään hometta saman koiran merkkaamana.


      • vertti-eetu kirjoitti:

        jäi ehdottomasti isännöitsijä töppäykset. Paras oli se kun muutin solumyrkkykujalta pois ja seuraavassa homepaskakämpässä oli oireita kovasti. Isännöitsijä sanoi, että "veitte päällysvaatteissa bakteerit/(myrkyt) sinne..." meni kyllä hiljaiseksi kun itsekin huomasi mitä möläytti. (Sen jos vielä paperille laittaa ja nimen alle).
        Jäi terveysmiesten juttujakin mieleen. Oliko huonoa ammattitaitoa tai jotain "yliyrittämistä".
        Kokolailla heikoissa kantimissa on koko homehommeli. Mutta yri yri saada muutoksia aikaan. Elämme sitä aikaa aika vahvasti monella sektorilla. Hometalkoot ja reiska viimeisenä toivonako.
        Risto Salinille täydet kymmenen pistettä ja HYVÄÄ UUTTA VUOTTA, ei periksi tuumaakaan. Eikä keneltäkään pyydellä anteeksi se kun on heikkouden merkki. Sanasinko olit todellakin poikkeus. Se siitä.
        Niin ja homekoirien tilausta kämpille en kadu koskaan, Isännöitsijä voi hieman katua kun naapureistakin alkoi löytymään hometta saman koiran merkkaamana.

        Toivottavasti jakselet jotenkin.

        Maksillaariontelot häijyt jo heti ylösnoustessa. Huuhtelin Alkalolin ja lämpimän veden sekoituksella, mutta auttoi vaan hetkeksi.

        Nyt onteloissa sama sairas tunne eikä bisse auta yhtään. Tekee niin tai näin, aina on väärinpäin.


      • sanasinko kirjoitti:

        Toivottavasti jakselet jotenkin.

        Maksillaariontelot häijyt jo heti ylösnoustessa. Huuhtelin Alkalolin ja lämpimän veden sekoituksella, mutta auttoi vaan hetkeksi.

        Nyt onteloissa sama sairas tunne eikä bisse auta yhtään. Tekee niin tai näin, aina on väärinpäin.

        "Maksillaariontelot häijyt jo heti ylösnoustessa. Huuhtelin Alkalolin ja lämpimän veden sekoituksella, mutta auttoi vaan hetkeksi."

        - Tosin vaikka kuinka huuhtelisin, maksillaarionteloihin en saa mitään menemään. Vasen infundibulum on tukossa ja oikea ahdas. Vasta poskionteloleikkauksen jälkeen maksillaarionteloiden tilanne parempi.


      • vertti-eetu
        sanasinko kirjoitti:

        Toivottavasti jakselet jotenkin.

        Maksillaariontelot häijyt jo heti ylösnoustessa. Huuhtelin Alkalolin ja lämpimän veden sekoituksella, mutta auttoi vaan hetkeksi.

        Nyt onteloissa sama sairas tunne eikä bisse auta yhtään. Tekee niin tai näin, aina on väärinpäin.

        vastasin kysymykseesi. Se siitä. Jokainen tietää sen, ettei todellista apua saa tältä palstalta kukaan. On vaan toimittava eikä poljettava paikoillaan ja tuijottaa kattoon. Kanteluita ja asioita poliisitutkintaan. On vaan opeteltava pitämään puoliaan ja siinä samalla naapureiden jotka eivät vielä käsitä mistä oikein on kysymys. "Ota viesti vastaan..."

        "Jotenkin" No hommat viedään loppuun eikä jätetä kesken. Parhaat hetket vielä edessä päin.
        Jos bisse ei auta niin vaihda merkkiä "lappalainen".


      • vertti-eetu kirjoitti:

        vastasin kysymykseesi. Se siitä. Jokainen tietää sen, ettei todellista apua saa tältä palstalta kukaan. On vaan toimittava eikä poljettava paikoillaan ja tuijottaa kattoon. Kanteluita ja asioita poliisitutkintaan. On vaan opeteltava pitämään puoliaan ja siinä samalla naapureiden jotka eivät vielä käsitä mistä oikein on kysymys. "Ota viesti vastaan..."

        "Jotenkin" No hommat viedään loppuun eikä jätetä kesken. Parhaat hetket vielä edessä päin.
        Jos bisse ei auta niin vaihda merkkiä "lappalainen".

        "Jokainen tietää sen, ettei todellista apua saa tältä palstalta kukaan."

        - Kyllä täältä on hyvääkin apua saanut. Ei kaikkien motiivina ole sairaille ilkeily.


      • vertti-eetu kirjoitti:

        vastasin kysymykseesi. Se siitä. Jokainen tietää sen, ettei todellista apua saa tältä palstalta kukaan. On vaan toimittava eikä poljettava paikoillaan ja tuijottaa kattoon. Kanteluita ja asioita poliisitutkintaan. On vaan opeteltava pitämään puoliaan ja siinä samalla naapureiden jotka eivät vielä käsitä mistä oikein on kysymys. "Ota viesti vastaan..."

        "Jotenkin" No hommat viedään loppuun eikä jätetä kesken. Parhaat hetket vielä edessä päin.
        Jos bisse ei auta niin vaihda merkkiä "lappalainen".

        "Jos bisse ei auta niin vaihda merkkiä 'lappalainen'."

        - En voi juoda paljon alkoholia, tulee sairas ja kipeä olo. Viinapäätäkään ei enää ole eikä tarvii tullakaan. Kannullisen teetä keitin.


      • vertti-eetu
        sanasinko kirjoitti:

        "Jokainen tietää sen, ettei todellista apua saa tältä palstalta kukaan."

        - Kyllä täältä on hyvääkin apua saanut. Ei kaikkien motiivina ole sairaille ilkeily.

        Mutta aitiossa olet yksin. Silloin se veri punnitaan.
        "Kyllä täältä on hyvääkin apua saanut". En kiellä tuota. Kaksijakoisia on nämä tämän hetken tuntemukset. En kuitenkaan luota kuin itseeni kun tulee se tosipaikka näissä homehommeleissa.
        Vääristelijät ja vähättelijät ei pääse vähällä enää.


      • vertti-eetu kirjoitti:

        Mutta aitiossa olet yksin. Silloin se veri punnitaan.
        "Kyllä täältä on hyvääkin apua saanut". En kiellä tuota. Kaksijakoisia on nämä tämän hetken tuntemukset. En kuitenkaan luota kuin itseeni kun tulee se tosipaikka näissä homehommeleissa.
        Vääristelijät ja vähättelijät ei pääse vähällä enää.

        "En kuitenkaan luota kuin itseeni kun tulee se tosipaikka näissä homehommeleissa."

        - Sama täällä. Eikä tarvii kenenkään tulla viisastelemaan, että kaikki muka ok ja pelkkää luulotautia vaan.


      • sanasinko kirjoitti:

        "Jos bisse ei auta niin vaihda merkkiä 'lappalainen'."

        - En voi juoda paljon alkoholia, tulee sairas ja kipeä olo. Viinapäätäkään ei enää ole eikä tarvii tullakaan. Kannullisen teetä keitin.

        Mihin kohtaan miinustelijalla viestini iski? Viinahampaaseenko? Voi ressukkaa.

        Pitäis vähän ommella. Pää klaarina hurauttaa saumatkin suoraan ;)


      • onteloposki
        sanasinko kirjoitti:

        Mihin kohtaan miinustelijalla viestini iski? Viinahampaaseenko? Voi ressukkaa.

        Pitäis vähän ommella. Pää klaarina hurauttaa saumatkin suoraan ;)

        Lukaisin jostain että limakalvoturvotus poskionteloissa voisi johtua niskan virheasennosta, tai ylimpien selkärankanikamien ongelmista. Tietääkö kukaan tästä mitään? Kuulin tästä luettuani niskafoorumia.
        Minulla paukahtalee ovelasti aina ajottain, aamuisin etenkin kun herään. Samoin saattaa korvat napsua. Ongelma alkoi asuttuani homekämpässä n.yli puoli vuotta. Tukkoisuutta onteloissa on aina ajottain mutta ei aina.
        Nukahtaminen on ongelma kun pyörin kuin häkkyrä enkä saa kroppaa lepoon, kaikki asennot tuntuu pahalta, sitten alkaa ns.tärinä. Pitäisi vissiin alkaa järjestämään aikaa fysioterapeutille.
        Onko muilla homevammasilla tämmöistä vaivaa?


      • onteloposki kirjoitti:

        Lukaisin jostain että limakalvoturvotus poskionteloissa voisi johtua niskan virheasennosta, tai ylimpien selkärankanikamien ongelmista. Tietääkö kukaan tästä mitään? Kuulin tästä luettuani niskafoorumia.
        Minulla paukahtalee ovelasti aina ajottain, aamuisin etenkin kun herään. Samoin saattaa korvat napsua. Ongelma alkoi asuttuani homekämpässä n.yli puoli vuotta. Tukkoisuutta onteloissa on aina ajottain mutta ei aina.
        Nukahtaminen on ongelma kun pyörin kuin häkkyrä enkä saa kroppaa lepoon, kaikki asennot tuntuu pahalta, sitten alkaa ns.tärinä. Pitäisi vissiin alkaa järjestämään aikaa fysioterapeutille.
        Onko muilla homevammasilla tämmöistä vaivaa?

        Korvat soivat jatkuvasti. Musiikkiin on jo tottunut.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1945
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      104
      991
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      747
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      598
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      29
      590
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe