Missä on Jyväskylässä hyvä Chrysler huolto, minne kannattaa auto viedä.
Chrylser huolto Jyväskylä
10
1608
Vastaukset
- fgwrj<etkzdf,fh
Sinne samaan paikkaan missä huollatat Kia Ceedisi
- sebringman
JMT-autopalvelu osaa varmaankin auttaa huolloissa. Älä vie ainakaan merkkihuoltoon, siellä eivät osaa korjata, kuin nissaneita (jos niitäkään)
- sebuilija
Joo ei kannata merkkihuoltoon viedä, korjaat itse. Kysyt täältä ohjeita ja säästät.
- persleet
JMT:hän se on.
- 300C
Autopale on oikea osoite kun Jyväskylästä Chryslerin merkkihuoltoa etsit.
- JokinenV
300C kirjoitti:
Autopale on oikea osoite kun Jyväskylästä Chryslerin merkkihuoltoa etsit.
EI palelle chrysleriä.
- hyväjaedullinen
juu kiitos vastauksista, palella olen käyttänyt, mutta kokeilen JMT:tä jatkossa..
- Geggonen
Missä muuten huollatat Hyundaisi? Entäpä Audisi? Mites se sun Kia?
- autoilijax
minulla ei chrysleriä ole, mutta olen ajatellut ostaa, Jmt:llä vaihdatin kerran tuulilasin, enkä niin paskasena ole autoani koskaan huollosta takaisin saanu, tuulilasi pölyssä molemmin puolin,sekä auton sisustakin sotkettu,
sen koommin olen vain ohi ajanut,
on kyllä usemmankin korjaamon jäliltä mustia sormenjälkiä yms,
että korjaamoille siitä noottia- olikohantotta
Siististi oli vaihdettu. Kerran nimittäin vaihdatin Kian tuulilasin JMT:llä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692546
Maisa Torppa
Voitto oikeudesta. Tässä näkee miten huteralla pohjalla nuo syytökset ovat. Hyvä Maisa 💖. IL1542513- 851451
- 2271437
Nainen, haluatko olla haluttava
Miettinyt tässä salaisuutta sun vetovoimallesi. Kaunis? Kyllä. Kiinnostava luonne? Kyllä. Hyvä kroppa? On. Harrastukset,441151Olen niin pettynyt itseeni
Että sait väärän kuvan minusta ja luulit etten ole kiinnostunut ja menit eteenpäin. Miten nyt käy jos vielä haluamme toi401110- 102992
Piuha poikki tällä kertaa Latvian ja Ruotsin välillä
Kyseessä Ventpilsin ja Gotlannin välinen datakaapeli. On syytä uskoa, että "vauriot johtuvat ulkoisista vaikutuksista"193954- 78838
Työnantajan kustannus palkasta
Palkka joka on brutto 3500,00 €/kk, joutuu työnantaja maksamme lisäksi 724,00 euroa työntekijän eläkemaksua. Vuosilomako136729