Kaahaileva subaru

Kylakauppias

Kauhulla on tullut seurattua sen tummansinisen kovaäänien subarun kaahailua kylällä.Mikähän nuoren miehen päässä kutittaa kun pitää yleisen liikenteen ja kirkonkylän keskustassa luirutella.Eikös autokilpailuja järjestetä juuri tuollaisille innokkaille nuorillemiehille.Ei vaan taida olla uskallusta mennä kisoihin kun voi vielä hävitä nopeammilleen.....
Kilpaile radalla,älä liikenteessä!

13

1005

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Urpo kuski!

      Tiedän mistä puhut. Salen pihassa ensin mieletön ralli toisen, punaisen auton kanssa joku ilta sitten. Ihan järjetöntä!!! Todella pelottavaa touhua! Olisin soittanut poliisit, mut ei ollut puhelin mukana.

      • nojoonmakeeta

        Taisi se sininen Subaru olla tänä iltana Porvoossa runkkaamassa torin ympäri X) EIhän se muuten haittaa, mutta kun on muitakin liikenteessä kun tämä polkuautokuski...


    • ally vatala

      Se on subaruitten tyyppivika. Ääni on sellainen,että hyvä jumala sentään,mikä tuolta tulee.. mutta kun huomaa,että se onkin subaru,joka yrittää pysyä paikallisen maajussin traktorin rinnalla,niin tajuaa tuon totaalisen sinisen farssin ja sen älykääpiön tasoa olevan kuskin. Suparu on ajoharjoittelijan auto,eikä sitä pidä sekoittaa minkäänlaisiin ns.urheiluautoihin, sillä ne ovat vain lookereita, eli muunneltu vähän sporttisemmiksi,esimerkiksi juuri ääneltään.

    • EN KESTÄ ENÄÄ

      Onneksi ollut kovat pakkaset eikä paljon tullut liikuttua kylillä. JOS se Subaru-kuski vielä näyttäytyy vauhtineen kelien lauhtuessa, niin takuulla teen ilmoituksen poliisille!!!

      • Turha tääl on

        valittaa!Tuu kirkolle itte tai soita poliisit niin mä pyörin khdeksikkoo poliisin ympäril ja mun kaveri tekee saman virimonkilla:))Kiinni ette saa.


      • yyper kalima
        Turha tääl on kirjoitti:

        valittaa!Tuu kirkolle itte tai soita poliisit niin mä pyörin khdeksikkoo poliisin ympäril ja mun kaveri tekee saman virimonkilla:))Kiinni ette saa.

        Tänä iltana tämä kädetön kuljettaja oli parkkeeranut subadu autonsa ojaan salen risteyksessä.


      • ei osaa ajaa
        yyper kalima kirjoitti:

        Tänä iltana tämä kädetön kuljettaja oli parkkeeranut subadu autonsa ojaan salen risteyksessä.

        Kortti pois urpolta!.. ja pian lähtee


      • ei toimi
        Turha tääl on kirjoitti:

        valittaa!Tuu kirkolle itte tai soita poliisit niin mä pyörin khdeksikkoo poliisin ympäril ja mun kaveri tekee saman virimonkilla:))Kiinni ette saa.

        Turha uhota enää


      • :D
        Turha tääl on kirjoitti:

        valittaa!Tuu kirkolle itte tai soita poliisit niin mä pyörin khdeksikkoo poliisin ympäril ja mun kaveri tekee saman virimonkilla:))Kiinni ette saa.

        :D, :D, :D


    • Odoton kauhulla

      Myynyt autonsa. Mikähän merkki seuraavaksi palstoilla?

      • 878-33

        hopeenvärinen audi.vaarallisen hiljainen.


      • ?*?*?
        878-33 kirjoitti:

        hopeenvärinen audi.vaarallisen hiljainen.

        Siis vieläkö sillä on ajokortti??? Missä virkavalta?????????????????????


      • älykääpiö ratissa
        878-33 kirjoitti:

        hopeenvärinen audi.vaarallisen hiljainen.

        Ei Audi. Musta BMW on järjettömästi kaahailevan, päättömän kuskin uusin "esittelyauto". Varokaa sitä palaneen kumin käryistä autoa, jonka kuskilla ei mitään tilannetajua!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      67
      3079
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      200
      2771
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      22
      2568
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2558
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      20
      2436
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2285
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1703
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1657
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      36
      1496
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1362
    Aihe