Kuulemma tuplapalkkaa ei ateisteille?

En voi ymmärtää uskovaisten suun aukomisia, kun sieltä pääsee vain "Päivi Räsäsen sammakoita" eli suurta rotuvihaa ateisteja kohtaan.

Minunhan ei tulisi viettää joulua ollenkaan kunnen usko "joulupukkiin"? Minun tulisi luopua suomalaisista perinteistäni, kunnen usko "joulupukkiin" (joulukinkusta, -ruuista ja -saunasta)?

Minun tulisi luopua tuplapalkastakin, jollen usko? Entäpä itsenäisyyspäivänä? Olen antimilitaristi! Tai vappu? En ole ylioppilas!
Olenkin miettinyt, miksei Suomi voisi olla sekulaarinen valtio uskovaisillekin. Monet yritykset voisivat säästää monet pitkät sentit siinä, mikäli heidän ei tulisi maksaa pääsiäisenä, juhannuksena, pyhäinpäivänä tai jouluna kenellekään tuplapalkkaa jos se siitä on kiinni ettei usko?!?!

Uskovaiset saisivat viettää pääsisäisen, juhannuksen, pyhäinpäivän ja joulun kotonaan, mutta ateistien tulisi olla duunissa? Eihän se tasa-arvoa ole ollenkaan?

14

199

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sehän ei ole pyhäpäivä.

      • en malttanu:)

        Minkaslaista rotua se ateisti1982 oikein on.


        Ja sen on pääsiäinen ...ei pääsisäinen .....

        kröhöm..röhöm


        Auts


      • Ei minustakaan, mutta niin sanoo uskovaiset että lauantai olisi pyhä, eikä sunnuntai!


      • en malttanu:) kirjoitti:

        Minkaslaista rotua se ateisti1982 oikein on.


        Ja sen on pääsiäinen ...ei pääsisäinen .....

        kröhöm..röhöm


        Auts

        "Minkaslaista rotua se ateisti1982 oikein on."

        Eiks me ihmisiä kaikki olla, joka on nisäkäs siinä missä muutkin nisäkkäät?


      • tajokinen

        ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse, kunnes se erotta sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija.

        Täälä on Jumalan sanaa voi olla vaarallista ateistille.


      • kjkhkgk
        tajokinen kirjoitti:

        ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse, kunnes se erotta sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija.

        Täälä on Jumalan sanaa voi olla vaarallista ateistille.

        Ei pelkää älä huoli.


      • tajokinen kirjoitti:

        ja terävämpi kuin mikään kaksiteräinen miekka ja tunkee lävitse, kunnes se erotta sielun ja hengen, nivelet sekä ytimet, ja on sydämen ajatusten ja aivoitusten tuomitsija.

        Täälä on Jumalan sanaa voi olla vaarallista ateistille.

        Minulla ei ole Jumalaa tai Jumalauskoa, joten miten minulle sellaisen sana voisi olla elävä ja voimallinen, jota ei ole kuin uskovaisten sahapuruisessa aivoissa.


      • esther
        ateisti1982 kirjoitti:

        Ei minustakaan, mutta niin sanoo uskovaiset että lauantai olisi pyhä, eikä sunnuntai!

        uskovat. iso merkitysero!

        lauantaihan oli ja on juutalaisten pyhä


      • esther kirjoitti:

        uskovat. iso merkitysero!

        lauantaihan oli ja on juutalaisten pyhä

        Uskovaiset tai kiihkouskovaiset, aivan sama...uskovaisia ne on kuitenkin kaikki!!

        Armageddonissa venäläinen astronautti:
        "Yhdysvaltalaisia komponentteja, venäläisiä komponentteja. Kaikki komponentit kuitenkin Taiwanissa valmistettu". :)


    • Kössönöm

      ei päätetä kirkossa.

      Kaverini kertoi, että heillä oli töissä jehovan todistaja, joka ei suostunut lakkovahdiksi, koska poliittinen toininta on jehovilta kielletty, mutta lakooavustukset kyllä kelpasivat.

      • Sitä minäkin olen mieltä, ettei työehtosopimuksia päätetä kirkossa. Siellä neuvottelupöydässä voitaiskin päättää mikä biisi soitetaan Kotiteollisuudesta Jumalanpalveluksessa? :)


      • Kössönöm
        ateisti1982 kirjoitti:

        Sitä minäkin olen mieltä, ettei työehtosopimuksia päätetä kirkossa. Siellä neuvottelupöydässä voitaiskin päättää mikä biisi soitetaan Kotiteollisuudesta Jumalanpalveluksessa? :)

        Oijoii, olen lääkekuurilla ja jokseenkin huituvainen olo, mutta kai se on hyvä merkki että naurattaa?


    • JHSD KORSEW

      En tiedä onko uskovaisilla aivoja ollenkaa.

      • Olenkin ollut sitä mieltä, että uskovaisilla on aivojensa tilalla sahanpurua.

        Mitäköhän uskovaiset kyseenalaistaa maailman menosta, kunnei sitä kykyä heillä löydy vissiin ollenkaan?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4750
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      277
      2884
    3. 134
      1747
    4. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      210
      1458
    5. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1421
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1176
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1144
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1119
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1087
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1071
    Aihe