minulla on ongelma tallentavan DVD (Sony RDR-HXD870) kanssa, tai tiedän et pitää päivittää firmware päivityksen uusinpaan versioon
Kysymykseni kuuluupi että kumpiko tila pitää olla päällä kun asentaa päivitystä HDD vai DVD tila? ja missä muodossa pitää polttaa päivitystiedosto CD-R levylle? olen kokeillut levykuvatiedostoa(.iso) eikä toimi????
Sony rdr hxd870 kovalevyn firmware päivitys?
juho_81
2
631
Vastaukset
- Sonyyn pettyny
Laite ilmoitaa Cannod disk. Pitäis vissiin olla kaikki vermeet sonyn paskoja!!?
- SRO7
Polta data tiedostona. Laita sonyyn virta paina ejekt aseta cd-r tai cd-rw .Älä sulje! Paina recstop ja play painiketta yhtäaikaa levykelkka sulkeutuu ja lataus alkaa. Kestää noin 10min. Painikkeita pitää painaa itse laitteessa, ei kaukosäätimen
En havainnut omassa laitteessani juuri mitään muutoksia.
Oli uusin versio SR07S170.MEM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166313- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan971894En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761497Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911049- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46929- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708