Kenen pihaan ilmestyy uusi Mersu?
Kangasniemen lottovoittaja
5
850
Vastaukset
- Lotto-Lotta
vähän diu, diu? Kuka hullu nyt mersua ostaa, jos saa lotossa tollasen jättipotin!!!! En mä ainakaan ostas! Kyllä se ois varmaan joku huomattavasti fiinimpi menopeli!
- Realismia peliin:
Ei tuo niin paljoa ole, että voisi ostaa mitään luxus autoa. Perus Eemeli ja sekin kannattaa käydä ostamassa jahres wagenina Saksasta kesälomalla.
Mukavasti tuossa on käyttörahaa, kun vain ymmärtää sijoittaa oikein. Ei kannata tyytyä Kangasniemen Osuuspankin (tms.) neuvoihin, kuin siltä osin mitä aikoo ostaa metsää. Metsätalous siellä osataan varmasti paremmin kuin oikeat omaisuuden hoitajat Helsingissä. - maaton on huoleton
Realismia peliin: kirjoitti:
Ei tuo niin paljoa ole, että voisi ostaa mitään luxus autoa. Perus Eemeli ja sekin kannattaa käydä ostamassa jahres wagenina Saksasta kesälomalla.
Mukavasti tuossa on käyttörahaa, kun vain ymmärtää sijoittaa oikein. Ei kannata tyytyä Kangasniemen Osuuspankin (tms.) neuvoihin, kuin siltä osin mitä aikoo ostaa metsää. Metsätalous siellä osataan varmasti paremmin kuin oikeat omaisuuden hoitajat Helsingissä.Minulla on metsää. Siitä ei ole kuin harmia. Kerran ihmisiässä voi kaataa puita myyntiin ja saada hieman rahaa. Siitä on kuitenkin makseltava hirmuverot, uusien taimien istutus ja sen jälkeen jatkuva heinien polkemista ja vesomista ja harventelua sekä metsänhoitomaksua jotta joku saa sitten aloittaa taas kaiken alusta joskun vuosikymmenien kuluttua.
Ennemmin ostaisin rahoillani asuntoja Helsingistä. Niistä voisi nyhtää kiskurivuokria kun olisivat hyvällä alueella ja sopivan pieniä. Tuottoa tulisi joka kuukausi ja omaisuus kasvaisi vielä koko ajan. Kenelle se omaisuus sitten jäisikään.
Viisainta olisi rillutella maailman tuuliin ainakin valtaosa voitosta. - ehkä joskus
maaton on huoleton kirjoitti:
Minulla on metsää. Siitä ei ole kuin harmia. Kerran ihmisiässä voi kaataa puita myyntiin ja saada hieman rahaa. Siitä on kuitenkin makseltava hirmuverot, uusien taimien istutus ja sen jälkeen jatkuva heinien polkemista ja vesomista ja harventelua sekä metsänhoitomaksua jotta joku saa sitten aloittaa taas kaiken alusta joskun vuosikymmenien kuluttua.
Ennemmin ostaisin rahoillani asuntoja Helsingistä. Niistä voisi nyhtää kiskurivuokria kun olisivat hyvällä alueella ja sopivan pieniä. Tuottoa tulisi joka kuukausi ja omaisuus kasvaisi vielä koko ajan. Kenelle se omaisuus sitten jäisikään.
Viisainta olisi rillutella maailman tuuliin ainakin valtaosa voitosta.Onnea voittajalle.
- ja elämä on helppoa
ehkä joskus kirjoitti:
Onnea voittajalle.
Turha tuolle on jälkikäteen onnea toivotella. Onni on jo hänet kohdannut.
Ennemminkin; järkeä voittajalle. Sitä hän nyt tarvitsee.
Hänen elämä on nyt omissa näpeissään. Ei rarvitse pomoa tai pankinjohtajaa nöyristellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1366579Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/745792361Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk461630Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1141371Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna891212- 661048
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.481045Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll631042Kuulin että Metsa Manille kaavaillaan Maaseudun Sivistysliiton kunniakirjaa ja jotain
muutakin huominosoitusta. Syystä että on on elvyttänyt huomattavasti videoillaan vanhemman väen englanninkielentaitoja.271018- 63956