Pelaako ja "dataako" naiset/tytöt?

Olen miettinyt pidemmän aikaa että olenko oikeasti niitä ainoita suomalaisia naisia, joilla on esimerkiksi tili Steamissa tai PSN-tunnus Playstationilla ja jotka pelailee aktiivisesti monen tyyppisiä pelejä ja viihtyy erilaisissa internet-yhteisöissä? Näihin ei siis nyt lasketa selainpelejä, pasianssia tai edes Simsiä, vaikka sillä vahva yhteisö netissä onkin. Kysymykseni koskee lähinnä pelejä, jotka mielletään yleensä poikien peleiksi. Esimerkiksi Call of Duty-, Left 4 Dead- ja Fallout-pelit.

Tiivistetysti: Onko siis muita, jotka laskevat pelaamisen ja dataamisen harrastuksiinsa?

Olisi hienoa tutustua muihin saman henkisiin ihmisiin. :)

5

503

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ansku vaan.

Itseltäni löytyy myös Steam tunnus ja TF2:sta pelailen (vaikka olenkin itseni mielestä aika surkea pelaaja, mutta hei, aloitin kyseisen pelin peluun vasta vähän aikaa sitten). Pelailen myös mielelläni erilaisia pelejä, ja pienestä lähtien olen pitänyt tasoloikista ja nykyisin pelailen myös (point and click) seikkailupelejä. Ja jos en pelaa pelejä, niin olen tietokoneeni ääressä Gaiassa tai DA:ssa. (Ja joskus toki ulkoilutan koiraakin.)

Eli juu, et ole ainoa. =]

• Pläyer

Unelmieni nainen pelaisi tf2 :D

• norppamus

Omiin lempi pelisarjoihin kuuluu; Silent Hill, Resident Evil, Metal Gear Solid... yms. Uskon, että nuo lasketaan pääasiassa poikien peleiksi, vaikka tiedän kyllä monia likkojakin, jotka noita pelaavat. GTA ja Red Redemption on kans aika kivoja pelejä : D Mikään ei voita päätöntä sekoilua karhuja lahdatessa tai kaupungis autolla kruisailles.

Olen mä joskus pienempänä pelannut tuota Call of Duty -sarjaakin. Ei ole vaan nyt muutamaan vuoteen tullut noita lainkaan pelattua.

Tuota Left 4 Dead -peliä haluaisin kokeilla, mutten ole saanut sitä hankituksi :)

Ja kyllä, tunnus löytyy!

• TK

Juu kyllähän meitä löytyy :D
      Paljon pelejä on tullut pelattua ja jotain 99% niistä kaikista voisin sanoa olevan 'poikien pelejä'
      Falloutit ovat hyvin tuttuja ja samoin Left 4 Deadit...en kieltäydy lähes miltään räiskintä, sota- ja roolipeliltä :P ....täytyisi kai se New Vegaskin joskus pelata...

Anyway, kyllähän meitä siis on, mutta harvalti ympäri Suomea xD

• Tulin nyt muistaessani katsomaan taas tätä ketjua ja löysin ilokseni muitakin "kohtalotovereita", hienoa! :D

Btw, itseltänikin löytyy TF2, GTA:t ja Red Dead Redemption. :)

Jos jotakuta kiinnostaa peliseura niin laittakaa viestiä [email protected] osoitteeseen. En nimittäin viitsi tähän suoraan PSN_ID:tä tai Steam tunnuksia laittaa. :P

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      87
      6042
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      330
      5281
    3. Huono päivä

Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja
      Ikävä
      21
      2676
    4. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      51
      2615
    5. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      84
      1875
    6. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      104
      1692
    7. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      113
      1556
    8. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      17
      1521
    9. seurakunnan talouspäällikön valinta meni perseelleen

Nyt on ihan pakko kyseenalaistaa tuo Kemijärven seurakunnan päätös talouspäälliköstä. Valitulla ei ole talouspuolen osaa
      Kemijärvi
      122
      1443
    10. Olen ihmetellyt yhtä asiaa

Eli miksi naiset ovat niin pelokkaan tai vaitonaisen oloisia minun seurassani. Se sai minut ajattelemaan, että olen epäm
      Ikävä
      133
      1403
    Aihe