Pitääkö asentaa läppärille joku pörssi softa josta näkee reaaliajassa pörssitiedot verkosta?
ja sen kautta pystyis sitten tekemään muutoksia ?
Kertokaa lisää aloittelijalle ?
Osakkeiden seuranta/ostaminen ja muutosten tekeminen?
4
1212
Vastaukset
- Osakemies!
Voit käyttää pankkien selainpohjaisia palveluita tai asentaa erillisen softan. Itse suosittelen esimerkiksi FIM Direktiä joka on parempi ja halvempi kuin pankit. Mikäli tavoitteesi on vain ostaa osakkeita ja pitää, niin silloin luultavasti perus pankin verkkopankki on paras sinulle.
Ei pidä. Pörssitietojen seuraaminen ja jatkuva muutosten teko ei tuo osakeomistukseen mitään lisäarvoa.
Mitkään toimenpiteet pörssissä ei oikeasti johda mihinkään jonka takia osta ja pidä on paras sijoitusstrategia. Ainoa asia mikä pörssisijoittamisessa pitää tehdä on riskin ajallinen ja toimialakohtainen hajautus. Pörssistä saavat kaikki riskihajauttajat saman tuoton. Helppoa!- Robottiman
Osoitteesta http://www.piksu.net/blogs/janne-leino löydät osakesäästäjän sijoitusrorobotin, jossa on kerrottu sen toimintaperiaatteet. Robotti valitsee salkkuunsa viisi parhaiten tuottanutta osaketta viikottain sunnuntaisin klo 18.00, jotka on noteerattu Helsingin Pörssissä. Joka sunnunta se vaihtaa huonoimmat pois ja uusia tilalle saman määrän. Viidestä osakkeesta voit valita omasi tai jotain muita osakkeita, mutta moni luottaa sijoitusrobotin valintoihin. graafiset kuvat tuotosta ovat monipuoliset, saat aamukatsaukset, tiedoksiannot ja paljon muuta tietoa.
Sijoitusrobotti ei itsessään ole mikään pankki, vaan tarjoaa vain palvelua parhaan tuloksen löytämiseksi. Ennen kuin voit tehdä osakekauppoja sijoiturobotin välityksellä, täytyy olla Nordnet Bankin asiakas, jota haetaan erillisellä kaaviolla ja postitetaan Nordnetille. Postitus on maksuton.
Lähetin tänään oman hakemukseni, koska 16.2.2011 vapautuu S-pankin 10-vuotiselta säästötililtä 3000 € ja ajattelin ainakin osalle hakea parempaa tuottoa osakkeista. Kestää todennäköisesti pari viikkoa, kun saavat käsiteltyä hakemukseni, jonka jälkeen saan jotain papereita vielä allekirjoitettavaksi ja lopuksi käyttäjätunnukset.
Käy katsomassa sivulla olevaa sijoitusrobottia. Sieltä löytyy puhelin ja kännykkänumerokin, johon voi soittaa, jos on jotai tiedusteltavaa.
- trippe
Sinun pitää oman pankkisi verkkopalvelussa täyttää lomake, että aiot alkaa osakesijoittajaksi. Kaikki tähdellä merkityt kohdat pitää täyttää. Muuten kaavake ei mene loppukatsauksessa läpi.
Tapa on helppo, nope ja vaivaton. Kun olet täyttänyt ja lähettänyt kaavakkeen eteenpäin, kestää noin 1-2 pankkipäivää, kunnes saat sähköpostiisi tiedon osakesäästöhakemukesen vastaanotamisesta ja kaavakkeen käsittelystä. Saat automaattisesti osakesäästötilin ja sitävarten tiliavaimet, jotka ovat vain osakekauppoja varten tarkoitettu.
Salkunhoitaja huolehtiin arvopapereiden sälytyksestä ja määrätyissä tapauksissa joudut antamaan valtakirjan salkunhoitajalle kaupankäyntiä varten. Itse päätät mitä ostat ja myyt, mutta salkunhoitaja huolehtii niiden toimeksiannosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579