Oletteko miettineet miksi olette lapsettomia

kysyväinen-----

Onko syynä ehkäisypillerit?
Hieno keksintö, joka tekee tulevista sukupolvista lapsettomia.
On pelottavaa syödä hormooneja, miksi niin moni nainen alistuu syömään niitä.
Onhan tutkittu, että miesten sperman vähyys johtuisi siitä, että luonnossa on niin paljon e-pilleri jäämiä.

8

1019

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hormoonibroileri

ainoa turvallinen ehkäisykeino on kortonki.
      Hormonaalinen ehkäisy pitäisi kieltää lailla.

• Opettele lukemaan

Ja kirjoitit sitten adoptiopalstalle???

• gggggggggggggg

varsinkin jos niitä on ollut useampia
      toinen lapsettomuus tekijä on huorana olo. Liian paljon miehiä nuorena, sitten tulee klamydia ja menee kyky saada lapsia

• Sisko laitoksessa...

Lasten huostaanotot ovat lisääntyneet niin paljon ettei enää ole tarvetta adoptioon. Lapsi sijoitetaan sun kotiin, ja saat ottaa niin monta lasta kuin haluat...

HS 2. 1. 2011

• Iloa vai surua?
        Sisko laitoksessa... kirjoitti:

Lasten huostaanotot ovat lisääntyneet niin paljon ettei enää ole tarvetta adoptioon. Lapsi sijoitetaan sun kotiin, ja saat ottaa niin monta lasta kuin haluat...

HS 2. 1. 2011

Naisten olisi hyvä tietää e- pillereiden aiheuttamista ongelmista, ettei syytetä kumppania, tai puolisoa.

Verkko Klinikka 12.10.2008.

Naiset ovat jo pitkään epäilleet ekäisypillereiden vaikuttavan negatiivisesti heidän seksihaluihin.
        Aivan uskomatonta miten paljon e-pillerit hunontaa naisen seksuaalinautintoa.

http://www.verkkoklinikka.fi/?page=4994562&id=6876087&ad=tervefi

--

• vauvaliinu
        Iloa vai surua? kirjoitti:

Naisten olisi hyvä tietää e- pillereiden aiheuttamista ongelmista, ettei syytetä kumppania, tai puolisoa.

Naiset ovat jo pitkään epäilleet ekäisypillereiden vaikuttavan negatiivisesti heidän seksihaluihin.

--

eikö lapsia haluta tähän maailmaan?
        Milloin on SE oikea aika lapselle? Eikö aina ole oikea aika synnyttää lapsi ja lapsia.

• Eräs lukija
        Iloa vai surua? kirjoitti:

--

...käytetään, koska miehistä kortsut eivät ole niinku kivoja ja silleen. Onhan se astetta parempi tuntuvuus nyt hitosti tärkeämpi juttu entä mahdollinen "rakkaan" partnerin kehon myrkyttyminen pillereillä.

Ei sillä, en pidä pillereitä varsinaisesti huonona, olen itse käyttänyt niitä kuukautiskipuihin... mutta sivuvaikutuksia tosiaan on. Ihmetyttää miksi uusia parempia ehkäisymetodeja ei tunnu tulevan markkinoille...

• hullu maailma
        vauvaliinu kirjoitti:

eikö lapsia haluta tähän maailmaan?
        Milloin on SE oikea aika lapselle? Eikö aina ole oikea aika synnyttää lapsi ja lapsia.

Kysytkö ihan tosissaan? Tähän maailmaan? Miksi kukaan haluaisi synnyttää tähän hulluuteen yhtään ketään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      149
      2013
    2. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      305
      1717
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      93
      1557
    4. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1200
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      76
      1182
    6. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      67
      1150
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      24
      1052
    8. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      48
      1007
    9. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      73
      946
    10. Minkä näköinen

On kaipaamasi henkilö🤔
      Ikävä
      45
      937
    Aihe