Onko syynä ehkäisypillerit?
Hieno keksintö, joka tekee tulevista sukupolvista lapsettomia.
On pelottavaa syödä hormooneja, miksi niin moni nainen alistuu syömään niitä.
Onhan tutkittu, että miesten sperman vähyys johtuisi siitä, että luonnossa on niin paljon e-pilleri jäämiä.
Oletteko miettineet miksi olette lapsettomia
8
959
Vastaukset
- hormoonibroileri
ainoa turvallinen ehkäisykeino on kortonki.
Hormonaalinen ehkäisy pitäisi kieltää lailla. - Opettele lukemaan
Ja kirjoitit sitten adoptiopalstalle???
- gggggggggggggg
varsinkin jos niitä on ollut useampia
toinen lapsettomuus tekijä on huorana olo. Liian paljon miehiä nuorena, sitten tulee klamydia ja menee kyky saada lapsia- Sisko laitoksessa...
Lasten huostaanotot ovat lisääntyneet niin paljon ettei enää ole tarvetta adoptioon. Lapsi sijoitetaan sun kotiin, ja saat ottaa niin monta lasta kuin haluat...
HS 2. 1. 2011 - Iloa vai surua?
Sisko laitoksessa... kirjoitti:
Lasten huostaanotot ovat lisääntyneet niin paljon ettei enää ole tarvetta adoptioon. Lapsi sijoitetaan sun kotiin, ja saat ottaa niin monta lasta kuin haluat...
HS 2. 1. 2011Naisten olisi hyvä tietää e- pillereiden aiheuttamista ongelmista, ettei syytetä kumppania, tai puolisoa.
Verkko Klinikka 12.10.2008.
Naiset ovat jo pitkään epäilleet ekäisypillereiden vaikuttavan negatiivisesti heidän seksihaluihin.
Aivan uskomatonta miten paljon e-pillerit hunontaa naisen seksuaalinautintoa.
http://www.verkkoklinikka.fi/?page=4994562&id=6876087&ad=tervefi
-- - vauvaliinu
Iloa vai surua? kirjoitti:
Naisten olisi hyvä tietää e- pillereiden aiheuttamista ongelmista, ettei syytetä kumppania, tai puolisoa.
Naiset ovat jo pitkään epäilleet ekäisypillereiden vaikuttavan negatiivisesti heidän seksihaluihin.
--eikö lapsia haluta tähän maailmaan?
Milloin on SE oikea aika lapselle? Eikö aina ole oikea aika synnyttää lapsi ja lapsia. - Eräs lukija
Iloa vai surua? kirjoitti:
Naisten olisi hyvä tietää e- pillereiden aiheuttamista ongelmista, ettei syytetä kumppania, tai puolisoa.
--...käytetään, koska miehistä kortsut eivät ole niinku kivoja ja silleen. Onhan se astetta parempi tuntuvuus nyt hitosti tärkeämpi juttu entä mahdollinen "rakkaan" partnerin kehon myrkyttyminen pillereillä.
Ei sillä, en pidä pillereitä varsinaisesti huonona, olen itse käyttänyt niitä kuukautiskipuihin... mutta sivuvaikutuksia tosiaan on. Ihmetyttää miksi uusia parempia ehkäisymetodeja ei tunnu tulevan markkinoille... - hullu maailma
vauvaliinu kirjoitti:
eikö lapsia haluta tähän maailmaan?
Milloin on SE oikea aika lapselle? Eikö aina ole oikea aika synnyttää lapsi ja lapsia.Kysytkö ihan tosissaan? Tähän maailmaan? Miksi kukaan haluaisi synnyttää tähän hulluuteen yhtään ketään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384629Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203195Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2712361Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532237- 1652079
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151289