Oletteko miettineet miksi olette lapsettomia

kysyväinen-----

Onko syynä ehkäisypillerit?
Hieno keksintö, joka tekee tulevista sukupolvista lapsettomia.
On pelottavaa syödä hormooneja, miksi niin moni nainen alistuu syömään niitä.
Onhan tutkittu, että miesten sperman vähyys johtuisi siitä, että luonnossa on niin paljon e-pilleri jäämiä.

8

959

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hormoonibroileri

ainoa turvallinen ehkäisykeino on kortonki.
      Hormonaalinen ehkäisy pitäisi kieltää lailla.

• Opettele lukemaan

Ja kirjoitit sitten adoptiopalstalle???

• gggggggggggggg

varsinkin jos niitä on ollut useampia
      toinen lapsettomuus tekijä on huorana olo. Liian paljon miehiä nuorena, sitten tulee klamydia ja menee kyky saada lapsia

• Sisko laitoksessa...

Lasten huostaanotot ovat lisääntyneet niin paljon ettei enää ole tarvetta adoptioon. Lapsi sijoitetaan sun kotiin, ja saat ottaa niin monta lasta kuin haluat...

HS 2. 1. 2011

• Iloa vai surua?
        Sisko laitoksessa... kirjoitti:

Lasten huostaanotot ovat lisääntyneet niin paljon ettei enää ole tarvetta adoptioon. Lapsi sijoitetaan sun kotiin, ja saat ottaa niin monta lasta kuin haluat...

HS 2. 1. 2011

Naisten olisi hyvä tietää e- pillereiden aiheuttamista ongelmista, ettei syytetä kumppania, tai puolisoa.

Verkko Klinikka 12.10.2008.

Naiset ovat jo pitkään epäilleet ekäisypillereiden vaikuttavan negatiivisesti heidän seksihaluihin.
        Aivan uskomatonta miten paljon e-pillerit hunontaa naisen seksuaalinautintoa.

http://www.verkkoklinikka.fi/?page=4994562&id=6876087&ad=tervefi

--

• vauvaliinu
        Iloa vai surua? kirjoitti:

Naisten olisi hyvä tietää e- pillereiden aiheuttamista ongelmista, ettei syytetä kumppania, tai puolisoa.

Naiset ovat jo pitkään epäilleet ekäisypillereiden vaikuttavan negatiivisesti heidän seksihaluihin.

--

eikö lapsia haluta tähän maailmaan?
        Milloin on SE oikea aika lapselle? Eikö aina ole oikea aika synnyttää lapsi ja lapsia.

• Eräs lukija
        Iloa vai surua? kirjoitti:

--

...käytetään, koska miehistä kortsut eivät ole niinku kivoja ja silleen. Onhan se astetta parempi tuntuvuus nyt hitosti tärkeämpi juttu entä mahdollinen "rakkaan" partnerin kehon myrkyttyminen pillereillä.

Ei sillä, en pidä pillereitä varsinaisesti huonona, olen itse käyttänyt niitä kuukautiskipuihin... mutta sivuvaikutuksia tosiaan on. Ihmetyttää miksi uusia parempia ehkäisymetodeja ei tunnu tulevan markkinoille...

• hullu maailma
        vauvaliinu kirjoitti:

eikö lapsia haluta tähän maailmaan?
        Milloin on SE oikea aika lapselle? Eikö aina ole oikea aika synnyttää lapsi ja lapsia.

Kysytkö ihan tosissaan? Tähän maailmaan? Miksi kukaan haluaisi synnyttää tähän hulluuteen yhtään ketään.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      38
      4629
    2. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      20
      3195
    3. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      271
      2361
    4. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      53
      2237
    5. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      165
      2079
    6. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      89
      1670
    7. Vielä kerran.

Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä
      Ikävä
      360
      1661
    8. On ikävä sua

Koko ajan
      Ikävä
      17
      1653
    9. Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.

Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1632
    10. M nainen tiedätkö mitä

Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti
      Ikävä
      15
      1289
    Aihe