Mulla on vajaa vuosi sitten remontoitu kylppäri johon asennettiin patterin tilalle tuollainen vesikiertoinen pyyhekuivain, jossa kiertää kuuma vesi, korvaa siis patterin. Siihen kirjaimellisesti tuli reikä keskelle tuollaista puolaputkea ja vettä ruiskusi jokapaikkaan kauheella paineella. Heräsin veden lotinaan ja vettä oli ilmeisesti suihkunnut jo tunteja sillä kylppärin katosta tippui vesi ja vettä oli myös vessan ulkopuolellakin, onneksi sentään ei ehtinyt pilata laminaatteja. Huoltomies kävi ja sanoi tuon olevan vääränlainen teline. en ymmärrä minkälainen teline pitäisi olla kun tuo nimenomaan on vesikiertoinen malli, täytyy varmaan mennä vinkumaan korvauksia kyseiseen firmaan josta värkin hain. Huoltomies sanoi että kyllä ne yleensä vuoden kestää! Onko tämä siis normaalia!? Itse en ole koskaan kuullut että tommostaa olis tapahtunut. Mitä jos olisin ollut vaikka matkoilla niin olis koko kämppä mennyt piloille! Onko muilla vastaavanlaisia kokemuksia?
Vesikiertoinen pyyhekuivain räjähti!
5
7349
Vastaukset
- 3+3
Se on varmaankin lämpöjohtoon tarkoitettu malli, joka on valmistettu mustasta raudasta ja teillä se on liitetty käyttöveteen.
- weggge
Perkeleen putkimiehillä ollut ammattitaito hukassa kun ovat sen asentaneet siihen.
- 3+3
weggge kirjoitti:
Perkeleen putkimiehillä ollut ammattitaito hukassa kun ovat sen asentaneet siihen.
No ei aina kannata syyttää muita. Patterit ovat ulospäin saman näköisiä ja jos olet itse hakenut sen kaupasta, niin syyllinen löytyy peilistä.
- Putkiroope
3+3 kirjoitti:
No ei aina kannata syyttää muita. Patterit ovat ulospäin saman näköisiä ja jos olet itse hakenut sen kaupasta, niin syyllinen löytyy peilistä.
miksi sitä siihen liittäisi? Tai lämmittää kun laskee hanasta vettä? Meinaan jos kerrostalosta oli kyse......
- rtyuikjlj.,j,j
Putkiroope kirjoitti:
miksi sitä siihen liittäisi? Tai lämmittää kun laskee hanasta vettä? Meinaan jos kerrostalosta oli kyse......
Ainahan kerrostalossa on kierto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työsuhdepyörän veroetu poistuu
Hallituksen veropoliittisen Riihen uutisia: Mitä ilmeisimmin 1.1.2026 alkaen työsuhdepyörän kuukausiveloitus maksetaan653502Ruumis kanavassa
Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan283011- 1212376
- 121464
Onko tässä paljon lääkettä..
Keski-ikäselle 43v Ketipinor 100mg Brintellix 10mg Venlafaxin 75mg Xanor 1mg Propral 40mg Xatral CR 10mg Esomepratsol 42281452Ei mitään menetettävää
Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo1631346Oi! Jorma Uotinen ja Helena Lindgren paljastivat yllätysuutisen: "Rakkaudella"
Professori, tanssija, koreografi, Tanssii Tähtien Kanssa -tuomari Jorma Uotinen ja Suomen meikkitaiteen pioneeri, laulaj121098- 74989
Pakko tulla tänne
jälleen kertomaan kuinka mahtava ja ihmeellinen sekä parhaalla tavalla hämmentävä nainen olet. En ikinä tule kyllästymää39932Riittäisi juoruakkoille puhumista tässä kylässä
On mennyt mahottomaksi touhut. Taksi renki kuskaa akkaansa töihin lienekkö mitään lupaa yrittäjältä tähän touhuun. Kylän13822