Carina II ja outo pärinä

Apua tarvitseva

Elikkäs autossa sellainen ongelma, että auton käynnistäessä alkaa heti kuulua kamala pärinä sisätilassa. Ääni tulee kuskin paikalta kuunneltaessa vasemmalta ja häviää, kun kytkee ajovalojen tilalle pelkät parkit päälle. Voisiko kyseessä olla esim. ajovalorele tms. osaako kukaan viisaampi näin äkisti sanoa???

5

542

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voipi

Hyvinkin olla helppo homma tarkistaa rele irti ja kuuntelemaan

• Carina II

Mulla toisinaan auto jäinen etuikkunan alta, silloin pärisee kojelauta tms tyhjäkäynnillä kylmänä.
        Kierroksia nostamalla pärinä lakkaa. Tosin myös pakosarjan suojapelti vois päristä , itsellä tuo toisinaan vähän rämisee.
        Tuo valojen kääntö puottaa kierroksia , joten voi olla ihan samaa tuo alkulähde noilla pärinöillä.
        Myös lumikelissä lunta voip ajautua moottorin kiinnikkeen väliin ja jäätyy sinne, jolloin moottorin tärinät aiheutuu koriin normaalia kovemmin.
        Eräässä autossa luulin että moottori hajosi, kun auto tärisi niin pahasti. Moottorin kannakekumi oli jään peitossa, jään sulettua sitten ongelma hävisi. Eli tuskin pahoja nämä pärinät.

• Apua tarvitseva

Kiitos vaan vastauksista kaikille! Ongelmana oli, kuin olikin ajovalorele joka sitten tuli korjattua ja ongelma hävisi..

• Toyota ti-mies

No eip ole aiemmin vastaan tullut moista vikaa , ei lie kovin yleinen ?
        Hyvä että vika selvisi, pitikö osa vaihtaa?

• -
        Toyota ti-mies kirjoitti:

No eip ole aiemmin vastaan tullut moista vikaa , ei lie kovin yleinen ?
        Hyvä että vika selvisi, pitikö osa vaihtaa?

Ajovalorele tuli vaihdettua kyllä joo, ei kai tuo kovin yleinen vaiva ole, en ainakaan itse ole kellään muulla kuullut olevan samaa ongelmaa. Mutta itse osa oli halpa jne. joten siinä mielessä pikku juttu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      370
      2312
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      61
      1796
    3. 154
      1365
    4. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1192
    5. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      502
      1181
    6. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      48
      915
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      88
      811
    8. Haluatko enää nähdä mua mies?

Se on täysin sinusta kiinni.
      Ikävä
      71
      802
    9. Alavuden Ähtärin kylä 1.1.2028

Ketä saamme kiittää tästä?
      Ähtäri
      28
      773
    10. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      40
      765
    Aihe