Elikkäs autossa sellainen ongelma, että auton käynnistäessä alkaa heti kuulua kamala pärinä sisätilassa. Ääni tulee kuskin paikalta kuunneltaessa vasemmalta ja häviää, kun kytkee ajovalojen tilalle pelkät parkit päälle. Voisiko kyseessä olla esim. ajovalorele tms. osaako kukaan viisaampi näin äkisti sanoa???
Carina II ja outo pärinä
5
460
Vastaukset
- Voipi
Hyvinkin olla helppo homma tarkistaa rele irti ja kuuntelemaan
- Carina II
Mulla toisinaan auto jäinen etuikkunan alta, silloin pärisee kojelauta tms tyhjäkäynnillä kylmänä.
Kierroksia nostamalla pärinä lakkaa. Tosin myös pakosarjan suojapelti vois päristä , itsellä tuo toisinaan vähän rämisee.
Tuo valojen kääntö puottaa kierroksia , joten voi olla ihan samaa tuo alkulähde noilla pärinöillä.
Myös lumikelissä lunta voip ajautua moottorin kiinnikkeen väliin ja jäätyy sinne, jolloin moottorin tärinät aiheutuu koriin normaalia kovemmin.
Eräässä autossa luulin että moottori hajosi, kun auto tärisi niin pahasti. Moottorin kannakekumi oli jään peitossa, jään sulettua sitten ongelma hävisi. Eli tuskin pahoja nämä pärinät.
- Apua tarvitseva
Kiitos vaan vastauksista kaikille! Ongelmana oli, kuin olikin ajovalorele joka sitten tuli korjattua ja ongelma hävisi..
- Toyota ti-mies
No eip ole aiemmin vastaan tullut moista vikaa , ei lie kovin yleinen ?
Hyvä että vika selvisi, pitikö osa vaihtaa? - -
Toyota ti-mies kirjoitti:
No eip ole aiemmin vastaan tullut moista vikaa , ei lie kovin yleinen ?
Hyvä että vika selvisi, pitikö osa vaihtaa?Ajovalorele tuli vaihdettua kyllä joo, ei kai tuo kovin yleinen vaiva ole, en ainakaan itse ole kellään muulla kuullut olevan samaa ongelmaa. Mutta itse osa oli halpa jne. joten siinä mielessä pikku juttu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2455907Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k304334Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,212490Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E3112279Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast481461Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.1671346Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611329Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1331247- 351024
- 171964