Mac + ladatut elokuvat = teksti ei näy?!?!?

HMMmmmmMmmmMMM

Eli juuri oon ostanu imacin (OS X) ja kun latailin noita leffoja ja sitten tekstit samaan kansioon, samalla nimellä varustettuna ja ei näy?? Koitin lisätä .srt loppuun mutta ei näytä auttavan.... käytäv Xvid ohjelmaa videoiden katsomiseen.

12

659

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä niissä elokuvissa pitäisi olla tekstit mukana, että ota yhteyttä asiakaspalveluun tai elokuvan toimittajaan.

      • HMMmmmmMmmmMMM

        Niin ei niissä elokuvissa mitä netistä ladataan niin tekstejä tule mukana.


      • HMMmmmmMmmmMMM kirjoitti:

        Niin ei niissä elokuvissa mitä netistä ladataan niin tekstejä tule mukana.

        No pitäisiköhän sitten ostaa ne elokuvat muualta.


      • HMMmmmmMmmmMMM
        M-Kar kirjoitti:

        No pitäisiköhän sitten ostaa ne elokuvat muualta.

        Niin jos et asiasta mitään tiedä nii mee esittää viisasta jonnekki muualle.


      • HMMmmmmMmmmMMM kirjoitti:

        Niin jos et asiasta mitään tiedä nii mee esittää viisasta jonnekki muualle.

        Kyllä tiedän ihan tarkkaan. Saat ihan itse valita mistä ne elokuvat ostat ja kyllä niissä lukee millä kielellä tekstitykset on. Itse ostan elokuvat yleensä Anttilasta ja aina on suomenkieliset tekstit.


      • HMMmmmmMmmmMMM
        M-Kar kirjoitti:

        Kyllä tiedän ihan tarkkaan. Saat ihan itse valita mistä ne elokuvat ostat ja kyllä niissä lukee millä kielellä tekstitykset on. Itse ostan elokuvat yleensä Anttilasta ja aina on suomenkieliset tekstit.

        Niinno jos vaikka opettelisit lukemaan ja sen jälkeen voisit lukea uudestaan otsikon "Ladatut elokuvat.." ja jos et tuosta viellä ymmärrä niin selvennän että en ostele elokuvia.


      • kurja varas
        M-Kar kirjoitti:

        Kyllä tiedän ihan tarkkaan. Saat ihan itse valita mistä ne elokuvat ostat ja kyllä niissä lukee millä kielellä tekstitykset on. Itse ostan elokuvat yleensä Anttilasta ja aina on suomenkieliset tekstit.

        Sä pidät tietsikkaa 10 v ja ostat kalliit leffat. Mä pidän 2-3 vuotta ja hommaan leffat muuten. Kummaltakin menee yhteensä samanverran rahaa varmaan?


      • HMMmmmmMmmmMMM kirjoitti:

        Niinno jos vaikka opettelisit lukemaan ja sen jälkeen voisit lukea uudestaan otsikon "Ladatut elokuvat.." ja jos et tuosta viellä ymmärrä niin selvennän että en ostele elokuvia.

        Elokuvia voi ladata nettikaupoista. Mihinkään laittomuuksiin täällä ei tietenkään saa opastaa, että voisi todeta että olet liian tyhmä varkaaksi.


      • HMMmmmmMmmmMMM
        M-Kar kirjoitti:

        Elokuvia voi ladata nettikaupoista. Mihinkään laittomuuksiin täällä ei tietenkään saa opastaa, että voisi todeta että olet liian tyhmä varkaaksi.

        Ja missä kohtaa täällä on opastettu laittomuuksiin : D Oot aika pihalla.


    • tietysti vaihtaa ohjelmaa, jos ei tekstit näy. VLC...

      • HMMmmmmMmmmMMM

        Kiitos, olin miettinykki tota ja toi autto. VLC:l näkyy.


    • SekoVeikka

      Enpäs ole ihan varma, mutta jos subit ovat esim. .sub muodossa, niin pelittääkö, jos vaihtaa itse päätteen .str , mutta mutta jokatapauksessa pitää olla tiedostojen nimet prikulleen samat (copy past) tiedostomuotoa lukuunottamatta esim. "paska leffa.str" ja ""paska leffa.avi" , niin ainakin quick time ymmärtää vinkin ;)

      Itse käyttänty muutaman vuoden sellaista softaa, joka "polttaa subit" , ja ollut erittäin tyytyväinen hankintaan, ja kerran jopa ottanut ylläpitoon yhteyttä maililla, kun kovis kilahti, niin sain alle 5min uudet tunnarit ;)
      Eli sellainen kun "submerge" , ja en tiedä löytyykö warettamalla, mutta ite maksoin jotain 5-6€ , eli ei mitään loistavasta Ruotsalaisesta tai oliko Norjalainen softa...suosittelen naapurin settiä, ja on jopa Suomen kielinen, jota itse arvostan kovasti, kun en ole mikään bittinikkari, niin välillä suomenkielläsikin vaikeuksia ymmärtää kaikkia ATK hienouksia. Ostin suoraan tuottajalta luottokortilla ilman ongelmia, eli googlella varmaan löytyy

      Sitten on ainakin sellainen, kun "jubler" , joka kääntelee ja vääntelee subi tiedostoja vaikka mistä mihin, mutta esim. .sub.n .str , mutta onkin sitten aikaspaljon mutkippaampi softa, ainakin omasta mielestäni, vaikka varmaan yksinkertainen käyttäjälle, jolla on enemmän tietoa niistä tuhansista erilaisista txt-formaateista, mutta parinvuoden kantapää-taktiikalla alkanut päästä jyvälle, eli ihan hyvä softa, mutta vaatii mielestäni aikas paljon aiheen "opiskelua"

      Itse naputellut joitakin subei sellaisella kun "miyu" ja tuotoksiin voi tutustua http://www.opensubtitles.org/fi/search/sublanguageid-all/iduser-1300693
      ja "miyu" myös kääntää pienellä kikkailulla noita v**un formaatteja, mutta vaatii myös, kuten "jubler" pientä aiheeseen perehtymistä!

      Nyt en koita väittää, että edellämainitut olisi parhaita softia, mutta itse koittanut useita erilaisia, eri käyttötarkoitukseen, ja jostakin syystä itselleni jäänyt nämä käyttöön. Submergeä lukuunottamatta löytänyt ilmaiseksi jostain ;)

      Jos noilla et saa subeja näkymään, niin sitten ei voi muuta, kun suositella vaikka Makuunia ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4925
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      31
      3114
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1621
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1233
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1207
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1197
    Aihe