eli pitäisi ostaa isälle 85v joululahjaksi langaton internetyhteys, mutta olen alkanut nyt miettimään että missä olisi paras design. perinteinen nettitikku, kotimokkula vai perinteinen ADSL yhteys johon hankin lanagttoman reitittimen? isäni arvostaa siistiä ja tyylikästä desingia.
Vastaukset 4
- dfgdfgfhfhgjjkjhkh
no voi juma!
Noista mikään ei design tuote.
Minä arvostaisin paaaaaaaaaljon enemmän sitä, että se hemmetin nettiyhteys TOIMII!
Kyllä maailma on pullollaan ihmeellistä porukkaa...- ripper roo
suosittelisin isällesi DNA:n kotimokkulaa koska siinä on paras desing, mutta mikäli haluat taas parhaan toimivuuden niin otat elisan ADSL yhteyden. kysy isältäsi että kumpaa hän arvostaa, tyylikästä desingia vai toimivaa yhteyttä sillä samassa paketissa ei molempia voi saada.
- vaan ja . . , . .
Jos haluat nopeasti päästä perinnönjakotilaisuuteen, osta USB-nettitikku, poista ajurit tikulta ja anna isäsi asentaa aivan itse ja ilman mitään apuja.
- desingkiä
minkä yhteyden isäsi sai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 402566
- 521016
- 66911
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t53827Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää227773T.h tuomio
Onko tämä lainvoimainen vai onko tästä valitettu? Mitenhän on mennyt linnassa joko pehmennyt pää täysin10684Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️60654- 49624
Naurettavia provoja ja lavastuksia täällä
Saa olla aika harhainen jos uskoo juttuja täällä faktoina 😆😆😆 ihmiset matkii toisia jne81607- 65603