kissan elekieli

raavit ovea
se varma merkki on
kiire katselemaan luontoa

odota pääset ulos
lintuja seuraamaan
lumeen peuhaamaan

muista
linnuilla siivet
sinulla kynnet
helpompi saalis sisällä ruokakupissa
se ei lennä eikä karkaa
uusia makuja antaa
12889
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 12

Vanhimmat

ihana :)

Äänestä
  • kissan kokoinen kiitos

Äänestä

• Saksalaismies, vaakanainen kiihottaa jousimiestä, kun saa olla mustasukkainen..."sexy-lady", mutta myös suomalaismiestä? Sisä- ja ulkomaan politiikka, Hannele...h...lla alkava? P.S Helen

Äänestä

• Ylpeys lankeemuksen kirjoitti:

Saksalaismies, vaakanainen kiihottaa jousimiestä, kun saa olla mustasukkainen..."sexy-lady", mutta myös suomalaismiestä? Sisä- ja ulkomaan politiikka, Hannele...h...lla alkava? P.S Helen

sisämaan politiikkaa
    http://www.youtube.com/watch?v=Yukdsl5O7AI&feature=related

näin ne asiat hoituu

Äänestä

¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤

Poikako kissa -
tietty - saaliin perään..
Lentävä paisti
katseet tarkat ja haikeat kerrää

Kupissako saalis - pyh -
ei se kiinnosta lain
Ikkunalla istuen
parhaat fibat sai

*Voi huokaus* -
Viimein häntä pysähtyy
Linnut lentäneet pois
vai ulkona loistaa kuu

Mutta kupissa jotain hyvää
isäntä hymyillen laittaa lisää
Kehräys voimakas - nukuttaa
unissa paistin kyllä kiinni saa

¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤*¤

http://www.laurilan.net/cat/images/yy1_kissaikkunallarex_mu_0811_66c.jpgpieni_0811_66c.jpg

Äänestä
  • matalana hiipii
    vain saaliiseen keskittyy
    vielä askel ...tassut pysähtyy
    lihakset hyppyyn jännittyy

linnut oksalla laulaa
    kissanpojan harjoittelua nauraa
    oksia keinuttaa
    pyrstöään heiluttaa

------------------
    kyllä se on tyydyttävä ikkuna(silmän:)ruokaan
    sitten parasta ennen pussi/purkkisapuskaan

kiitoksii muru

Äänestä

Luulen, että elävä ravinto maistuisi paremmalta :D. Kirjoitit lämminhenkisen runon. Kissasi on selvästi sinulle rakas.

Äänestä
  • tuota olen miettinyt
    jos kissa saisi linnun kiinni
    söisikö se sitä
    vai toisiko minulle ?
    Ainakin saalistusvietti toimii?
    Minun puolesta voisi antaa pikkulintujen olla
    oksilla visertelemässä :))
    variksista ja harakoista ei niin väliä

Äänestä

• oiva.K kirjoitti:

tuota olen miettinyt
    jos kissa saisi linnun kiinni
    söisikö se sitä
    vai toisiko minulle ?
    Ainakin saalistusvietti toimii?
    Minun puolesta voisi antaa pikkulintujen olla
    oksilla visertelemässä :))
    variksista ja harakoista ei niin väliä

Kun kävin katsomassa eläinsuojeluyhdistyksen sivuja. Löysin sieltä Oiva-kissan ja jotenkin tuli mieleen nimimerkkisi :). En aio tarjota Oivalle kotia, sillä mietintämyssyssä on oma koiruliini.

Kuvailu Oivasta: Oiva 331X, on leikkisä kollipoika, joka tulee hyvin toimeen toisten kissojen kanssa. Oiva säikähtää helposti äkkinäisiä liikkeitä ja säntää silloin kauhistuneena pakoon. Rauhallisesti lähestyen antaa kuitenkin useimmiten silittää. Oiva pitääkin silityksestä niin paljon, että usein hetken kuluttua silittäjä huomaa Oivan vaipuneen tyytyväisenä untenmaille. Oivaa voi silitellä huoneessa 1

Äänestä

• mahdotonyhtalo" kirjoitti:

Kun kävin katsomassa eläinsuojeluyhdistyksen sivuja. Löysin sieltä Oiva-kissan ja jotenkin tuli mieleen nimimerkkisi :). En aio tarjota Oivalle kotia, sillä mietintämyssyssä on oma koiruliini.

Kuvailu Oivasta: Oiva 331X, on leikkisä kollipoika, joka tulee hyvin toimeen toisten kissojen kanssa. Oiva säikähtää helposti äkkinäisiä liikkeitä ja säntää silloin kauhistuneena pakoon. Rauhallisesti lähestyen antaa kuitenkin useimmiten silittää. Oiva pitääkin silityksestä niin paljon, että usein hetken kuluttua silittäjä huomaa Oivan vaipuneen tyytyväisenä untenmaille. Oivaa voi silitellä huoneessa 1

on meissä jotain yhtäläisyyksiä oiva-kissan kanssa
    kiitos kun laitoit

:)

Äänestä

Voi kissa olisi niin ihana jos ei olisi perheessä kissa allergiaa. Mukava runo:)

Äänestä

Kommentoi aloitusta

UPDATE_9260726 kirjoitti:

raavit ovea
se varma merkki on
kiire katselemaan luontoa

odota pääset ulos
lintuja seuraamaan
lumeen peuhaamaan

muista
linnuilla siivet
sinulla kynnet
helpompi saalis sisällä ruokakupissa
se ei lennä eikä karkaa
uusia makuja antaa

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu