Moi, tässä nyt ollaan huomenna tai ylihuomenna lähdössä joululahjaostoksille, kaikki muu on katottu paitsi tyttöystävän lahja.
Oon kutakuinkin päättänyt, että jonkunnäkönen sydänkaulakoru olis nätti lahja.
Oon katellu vaikka minkänäkösten koruliikkeiden kuvastoja mut monet on lopulta niin kalliita, kun siihen pistää jonkun ketjun mukaan.
Niin, eihän me olla kun molemmat vasta 16, eikä mulla oo satoja euroja laittaa likoon.
Semmoset max. 100 euroa olis kohtuullisen sopiva hinta mulle, niin, että siinä olis sekä koru että ketju.
Saahan se siis toki olla halvempikin, toi on ehdoton maksimi.
Ja mitä mieltä ootte materiaalin suhteen? Arvometallia? Lasia tai vastaavaa? Jotain muuta?
Ja onko tytöillä jokin hintakriteeri, että lahja on ihan pöljä jos se on halpa? :D:D
Minkä hintanen mahtaskaan olla sopiva hinta, ettei mee ihan tavattoman överiks tai ihan naurettavan halvaks?
Niin, ja jos jotain ideoita olis että mistä tämmösen nätin ja yksinkertasen kauniin sydänriipuksen vois hankkia, ilman että tulee kauheen kalliiks jos aikoo ketjunkin hankkia, niin ilmottakaa (:
Mä kun en löydä mistään mitään :(
Niin, mikään tulenpalava kiire tässä ei oo, koska luultavasti me vaihdetaan lahjat vasta joulupyhien jälkeen, ennen uuttavuotta, kun tuo tyttökin tässä lähtee huomenissa sukulaisten luo.
Yksinkertaisen kaunista?
sn0w
0
334
Luetuimmat keskustelut
Metsamanin muru kissa kuollut
Nyt siellä surraan muru kissaa päivä tolkulla,vaikka muuten ei oo välittänyt mitenkään siitä,kun joka videolla vaan mars1492433Kysymys
Pystyisitkö tutustuu kaverina tai alkaa parisuhteeseen skitsofreenikon kanssa? T.Skitosoaffektiivinen (parantunut) Ois236987- 66970
- 120937
Tapailtaisko nainen
Meidän kotien puolessavälissä suunnilleen, vähä niinku salaa. Siinä on yks kiva paikka joka sopis hyvin. Mieheltä73793- 71611
Kissan kuolema
https://youtube.com/shorts/lJznLVfBTxA?si=h-F1D4Arg4uGjGX- On tuo aivan uskomaton tapaus! Lähes 200 osanottoa ja surun90561Haluatko J-mies jutella asiat selviksi vai jäädä palstalle haaveilemaan
Kuten otsikko sanoo: Haluatko tavata ja jutella, jotta saadaan asioihin selvyys lopullisesti vai haluatko mieluummin haa50536- 38522
- 36488