Ekaa päivää Compassilla liikkeellä ja enkä voi käsittää ettei ajovalot mene päälle/pois samalla kun avainta kääntää virtalukossa?!?!? Siis onko siinä joku säätö nyt pielessä vai missä on vika? Auto on vuosimallia 2007 joten varmaan näin uudessa autossa pitäisi ajovalot toimia "automaattisesti" synkronoituna virtalukon kanssa... Apuja kaivataan!
Jeep Compassin ajovalot
6
727
Vastaukset
- 16+12
jeepissä ajovaloautomatiikka on lisävaruste.
- APUA!!!!
ei voi olla totta! Tietääks joku paljonko tuollainen ajovalojen automatisointi jälkikäteen asennettuna maksaa? Ihan uskomatonta, että kaikkea muuta nippelinappelia, vakkaria, ilmastointia, kaatumisenestoa jne löytyy, muttei automaattisia ajovaloja.... kääääk
- geezer4x4
APUA!!!! kirjoitti:
ei voi olla totta! Tietääks joku paljonko tuollainen ajovalojen automatisointi jälkikäteen asennettuna maksaa? Ihan uskomatonta, että kaikkea muuta nippelinappelia, vakkaria, ilmastointia, kaatumisenestoa jne löytyy, muttei automaattisia ajovaloja.... kääääk
perin ihmeellistä ole, jenkeissä kun ei taida olla ajovalopakkoa päivällä kuten täällä meillä. Maahantuoja voisi kyllä kaikki suomen autot varustaa ajovalo-automatiikalla jo uutena niin näiltä ihmettelyiltä vältyttäisiin. Mutta nou hätä...kyseinen hommeli maksoi asennuksineen Patriottiin muistaakseni noin 250 ecua joten ei muuta kuin pajalle aikaa varaamaan, eiköhän se Compassiin irtoa samalla hintaluokalla. Jääpähän vastaantulijoiden räpsyttelyt valojen uupumisesta ;)
- 4+11
APUA!!!! kirjoitti:
Taitaa olla taloudellisempaa laittaa autoon LED-päiväajovalot.
- Joopa Joo
APUA!!!! kirjoitti:
mitä ääliöitä. Ajovaloautomatiikkaa muka tarvitaan. Kuka sulle tulee oikean vaihteen vääntämään päälle.
- jamo84
Minä ajoin kortin Compassilla ja näin todellakin on, ettei siinä ole ajovaloautomatiikkaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552705
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322315- 792178
- 951996
- 521875
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339