Mitä hyviä parvekelasien toimittajia Etelä-Suomessa on?
Parvekelasien toimittajat 2010-2011
3
752
Vastaukset
- aergharyhsdrhysdfhxz
ole yhtään hyvää parvekelasien toimittajaa.
Etkä sinä niitä laseja tarvitse. Painu helvettiin provoilemasta. - Saituri eläkeläinen
Itse kävin hakemassa Tikkurilasta Tauno Arola nimiseltä henkilöltä purkukohteista tulleet parvekelasit ja tein sitten terassin rungon näiden mittojen mukaan päätylasitusten osalla ja priimaa tuli edullisesti. Sattui löytymään sopivasti kahden parvekkeen ikkunat jotka olivat mitoiltaan lähes suunnitelmien mukaan. Liukuvat 6 metriä olevat liukulasit ostin paikalliselta lasitusliikkeeltä sopivaan hintaan. Kerrostalon lasitukset ovat juttu sinänsä, mutta nkyään ostetaan porukalla ja suuremmilta toimittajilta jossa Lumonissa on ainakin minulla hyvät kokemukset. Suuremmissa kaupungeissa löytyy sitten pienempiäkin toimittajia jotka pystyvät palvelemaan, mutta pitää kysellä hieman aluekohtaisemmin. Näissä keskusteluissa usemmiten kaikkia moititaan ja vuorostaan myös kiitellään, mutta huonojakin kokemuksia todella löytyy. Ensiksi kävelisin paikalliseen lasitusliikkeeseen kyselemään.
- Zamzun
Hankittiin Lumonilta lattiasta kattoon ulottuvat 1 cm paksut turvalasit. Nyt ekaa talvea käytössä ja 10 v takuu. Ainoa pikkuongelma, että toinen ovi asennettu (tai itse syksyllä työntänyt) liian lähelle seuraavaa, jolloin ovat kiinni ja pakkasella vaikea avata kun panttaa. Kyse muutamasta millistä. Lisäksi saman oven vaijerilukitsija ei aina mene kohdalleen kynnyksessä, jolloin pitää muljutella muutaman kerran, ennenkuin vaijeri kiristyy. Tosikivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1064865Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744231539- 1891114
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1101098Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk151014Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861010tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt11968Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47931- 64921
- 64886