eli siis piirtopöydän kynään (wacom intuos 4, en tiiä onko merkillä tai mallilla vaikutusta -.-) tarvisin uusia päitä, kun ne sattuvat kulumaan kovassa käytössä, verkkokauppa.com:ista en ainakaan bongannut pelkkiä vaihtopäitä, kun niitähän on ties mitä huopakynä ym. päitä... mutta jos joku sattuisi tietämään mistä saa niitä niin olisin enemmän kuin kiitollinen.
Wacomin kynään uusia päitä
5
489
Vastaukset
- öknk öknjm öknm ö-kn
Onhan se lukeminen tietenkin vähän vaikeaa, paljon helpompi ruikuttaa netissä apua kuin ottaa asioista selvää itse.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=10197- napautus
whoa, vähän sä oot ärsyttävä tyyppi O.O... kiitos paljon vastauksesta, arvasin että siellä on, mutta en itse löytänyt joten kysyn sitten mieluummin niiltä jotka tietää valmiiksi kuin että olisin ilman. anteeksi tästä.
- se se
Kuten huomasit, ei täältä pidä mitään kysyä. epäselväksi tosin jää se, mitä tänne pitää kirjoittaa, niinpä laitoin tällaista, palstoille jotka itseään täynnä olevia, tietäviä tyyppejä, he katsovat velvollisuudekseen vastata tyhmiin kysymyksiin ja se vie heiltä paljon energiaa= on rasittavaa, etenkin kun eivät voi ymmärtää, miksi joku voi olla niin tyhmä.
Tämä ei olekkaan kysymys, jos minulla olisi jotain kysyttävää, niin kysyn aina persereiältäni, saan yhtä hyvät vastaukset. - liirtopöytä
Jos verkkokaupasta pääsee loppumaan niin wacomin omilta nettisivuilta voi tilata, lähetti tuo suoraan ovelle.
- Wacom intuos4?
Onko Wacom intuos4 hyvä piirttis? Kannattaako sellainen hommata?Rupesin piirtää koneella kunnon kuvia ja tarvitsen HYVÄN piirttiksen. Onko ehdotuksii?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991546Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131236- 2321226
Persut yritti estää somalinaista väittelemästä lääketieteen tohtoriksi
Yrittivät saada hänet lähihoitajakouluun, vaikka pärjäsi hyvin koulussa. Nyt hän on yliopistossa väitellyt lääketieteen2701112Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o81999Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi179993- 141990
Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos15979Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33832- 74829