eli siis piirtopöydän kynään (wacom intuos 4, en tiiä onko merkillä tai mallilla vaikutusta -.-) tarvisin uusia päitä, kun ne sattuvat kulumaan kovassa käytössä, verkkokauppa.com:ista en ainakaan bongannut pelkkiä vaihtopäitä, kun niitähän on ties mitä huopakynä ym. päitä... mutta jos joku sattuisi tietämään mistä saa niitä niin olisin enemmän kuin kiitollinen.
Wacomin kynään uusia päitä
5
541
Vastaukset
- öknk öknjm öknm ö-kn
Onhan se lukeminen tietenkin vähän vaikeaa, paljon helpompi ruikuttaa netissä apua kuin ottaa asioista selvää itse.
http://www.verkkokauppa.com/popups/prodinfo.php?id=10197- napautus
whoa, vähän sä oot ärsyttävä tyyppi O.O... kiitos paljon vastauksesta, arvasin että siellä on, mutta en itse löytänyt joten kysyn sitten mieluummin niiltä jotka tietää valmiiksi kuin että olisin ilman. anteeksi tästä.
- se se
Kuten huomasit, ei täältä pidä mitään kysyä. epäselväksi tosin jää se, mitä tänne pitää kirjoittaa, niinpä laitoin tällaista, palstoille jotka itseään täynnä olevia, tietäviä tyyppejä, he katsovat velvollisuudekseen vastata tyhmiin kysymyksiin ja se vie heiltä paljon energiaa= on rasittavaa, etenkin kun eivät voi ymmärtää, miksi joku voi olla niin tyhmä.
Tämä ei olekkaan kysymys, jos minulla olisi jotain kysyttävää, niin kysyn aina persereiältäni, saan yhtä hyvät vastaukset. - liirtopöytä
Jos verkkokaupasta pääsee loppumaan niin wacomin omilta nettisivuilta voi tilata, lähetti tuo suoraan ovelle.
- Wacom intuos4?
Onko Wacom intuos4 hyvä piirttis? Kannattaako sellainen hommata?Rupesin piirtää koneella kunnon kuvia ja tarvitsen HYVÄN piirttiksen. Onko ehdotuksii?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle152081Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom631425Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise1061409Toivoisitko Rakas vielä?
Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.681245Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen
Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A51212Ihan pieni näkeminen vaan
👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥311027En haluaisi kaiken kuihtuvan pois
ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?521016Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen
Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell56994- 47991
Keskustelua kasteesta
You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti335973