Wacomin kynään uusia päitä

napautus

eli siis piirtopöydän kynään (wacom intuos 4, en tiiä onko merkillä tai mallilla vaikutusta -.-) tarvisin uusia päitä, kun ne sattuvat kulumaan kovassa käytössä, verkkokauppa.com:ista en ainakaan bongannut pelkkiä vaihtopäitä, kun niitähän on ties mitä huopakynä ym. päitä... mutta jos joku sattuisi tietämään mistä saa niitä niin olisin enemmän kuin kiitollinen.

5

523

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • öknk öknjm öknm ö-kn
      • napautus

whoa, vähän sä oot ärsyttävä tyyppi O.O... kiitos paljon vastauksesta, arvasin että siellä on, mutta en itse löytänyt joten kysyn sitten mieluummin niiltä jotka tietää valmiiksi kuin että olisin ilman. anteeksi tästä.

• se se

Kuten huomasit, ei täältä pidä mitään kysyä. epäselväksi tosin jää se, mitä tänne pitää kirjoittaa, niinpä laitoin tällaista, palstoille jotka itseään täynnä olevia, tietäviä tyyppejä, he katsovat velvollisuudekseen vastata tyhmiin kysymyksiin ja se vie heiltä paljon energiaa= on rasittavaa, etenkin kun eivät voi ymmärtää, miksi joku voi olla niin tyhmä.
      Tämä ei olekkaan kysymys, jos minulla olisi jotain kysyttävää, niin kysyn aina persereiältäni, saan yhtä hyvät vastaukset.

• liirtopöytä

Jos verkkokaupasta pääsee loppumaan niin wacomin omilta nettisivuilta voi tilata, lähetti tuo suoraan ovelle.

• Wacom intuos4?

Onko Wacom intuos4 hyvä piirttis? Kannattaako sellainen hommata?Rupesin piirtää koneella kunnon kuvia ja tarvitsen HYVÄN piirttiksen. Onko ehdotuksii?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 96
      1619
    2. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1424
    3. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      50
      1347
    4. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      1238
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      54
      1233
    6. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      9
      965
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      36
      827
    8. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      60
      761
    9. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      754
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      735
    Aihe