millanen on teistä poikamainen vartalo, ja millanen poikamainen nainen?
miten suhtaudutte sellaisiin?
kommentit ns. poikamaisesta kropasta/ henkilöstä
2
442
Vastaukset
- qwemjbe36
Poikamainen vartalo on mielestäni aika hoikka, leveät olkapäät, pienet rinnat, kapea lantio ja melko laihat jalat. Siis kirjaimellisesti vähän pojan vartaloa muistuttava. Poikamainen nainen pukeutuu ehkä farkkuihin ja huppareihin, joskus myös selvästi maskuliinisempiin vaatteisiin. Ei käytä paljon meikkiä, lyhyet hiukset, ei koruja.. Käytös ja puhetyylikin voivat olla "miehekkäitä". Tällainen on ainakin mun mielikuvani.
Ja suhtaudun samalla tavalla kuin kaikkiin muihinkin ihmisiin. Joillekin naisille poikamainen tyyli sopii hyvin.- lehemuu
Tosin olihan Hebournekin poikamaisen mallinen,mutta pukeutui naisellisesti.
Itsekin olin omasta mielestä poikamainen,ennen painonnousua,nyt olen pieni lehmä-kumpa laihtuisin takaisin,pienet rinnat ovat paremmat!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1491757
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu121611Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va301222Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1931151- 911103
- 74971
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta351943- 62829
- 49791
- 50786