Onkohan ihan terveellistä ottaa verenpaine lääkkeet oluen kanssa?Eräs tuttu ottaa joka aamu verenpainelääkkeet kolmosolut pullon kanssa!ei kuulema haittaa kun kaljan kanssa tabletit ottaa!!niinköhän lie?
Verenpainelääkkeet ja olut
5
1077
Vastaukset
- 17+3
Jos verenpaine pysyy kurissa hänellä niin mitään ongelmia tuossa ei ole. Keskity vain omaan elämääsi.
- hötösmötös
Taitaa olla 17 3 oluen ja verenpainelääkkeen yhteiselämästä kokemusta!!minun puolesta syököön lääkkeensä vaikka kusen kanssa!aivan sama!mutta alkoholi ja lääkkeet ei hyvä yhdistelmä!
- 17+3
hötösmötös kirjoitti:
Taitaa olla 17 3 oluen ja verenpainelääkkeen yhteiselämästä kokemusta!!minun puolesta syököön lääkkeensä vaikka kusen kanssa!aivan sama!mutta alkoholi ja lääkkeet ei hyvä yhdistelmä!
Vittuako se sinulle kuuluu miten toiset verenpaineensa hoitavat, ole onnellinen jos itselläsi ei ole samaa tautia! Alkoholin ja lääkkeiden yhteisvaikutukset tutkitaan lähes aina ja erittäin harvan lääkitysen kanssa siitä on todellista haittaa. Kuvitteletko tosissasi että kukaan esim. 30-vuotiaana verenpainelääkitykselle joutuva ryhtyy marttyyriksi ja aloittaa absolutismin vaikka siihen ei ole lääketieteellisesti mitään tarvetta.
- aamut ja olut
En tiedä miten verenpainelääkkeet ja olut sopivat yhteen, mutta ei kuulosta minusta hyvältä tuo tapa aloittaa jokainen päivä jo aamusta oluella. Se viittaa kyllä omansalaiseen ongelmaan...
- Anonyymi00005
Jos on aivoja vielä juomatta se voi ehkä auttaa krapulaan, mutta maksa ei varmaan tykkää yhtaikaa kahta myrkkyä, mutta roskaväki voi nykysuomessa huoleti olla vaikka persettä kurvissa myyvä PEUKKUPOOKA.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."652232Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2152100- 1171418
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711180Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj161173- 1041051
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73939Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki75918Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78889Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933865