Kun muutan, niin mitäkaikkea tarvitsee tehdä ?
Osoitteenmuutos ainakin, sähkö sopimus.
Mitä muuta?
Minkälaisia asumis tukia voi hakea?
Kyseessä on yksityinen firma joka vuokraa kämppiä.
ei ole mikään opiskelija asunto, eikä HOAS.
Oma vuokra asunto
6
1128
Vastaukset
- miemie^^
Jos vuokrasopimukseen kuuluu vesi ja/tai sähkö, et tarvitse kumpaakaan. Joissain taloyhtiö laskuttaa myös, joskus täytyy tehdä itse.
Muuttoilmoitus myös, muista myös jos kuulut johonkin "kerhoon" tms joka ei saa uutta osoitettasi postin kautta, muista ilmoittaa erikseen myös heille.
Jos opiskelet, on opintoraha se mitä haet, eli opintotuki asumislisä( laina). Mikäli et opiskele, asumistuki Kelasta ja toimeentulotuki sossusta. Ilmoittaudu ihmeessä myös työvoimatoimistoon tässä tapauksessa, saat karenssiajan jälkeen päivärahaa.
Mikäli vuokrasopimuksessa on kohta,jota et ymmärrä, selvitä asia ennen allekirjoittamista!
Eiköhän siinä tullut jonkin verran, ei oikein muuta tule mieleen:) - ei tukee
Taas näitä tukien varassa muuttavia...mistä teitä riittää?????????????
- Vuokranantajana
Vuokralainen asu ilman asumistukea vuokralaisia riittää koska kaikki ei ole riittävän rikkaita.
Vuokranantajana kirjoitti:
Vuokralainen asu ilman asumistukea vuokralaisia riittää koska kaikki ei ole riittävän rikkaita.
Koskaan elämässäni en ole tienannut niin vähän, että olisin ollut oikeutettu asumistukeen, sen sijaan asun vuokralla omasta tahdostani.
- zitex
http://www.vuokraovi.com/vuokraovi/main/rental-guide/moving.action
siinä hyvä lista - derpderpder
En yleensä välitä kirjoitusvirheistä, varsinkaan yhdyssanoissa, mutta nyt jotakin rotia tähän touhuun.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1958748
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264958- 524392
- 703952
- 513266
- 513134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.572996Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262746- 432531
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422475