Onko muilla tummunu nännit raskauden aikana. Itselläni nyt loppuraskaus menossa ja alusta saakka olleet tosi tummat, tuntuu, että tummuvat vaan. Ovat myös aika isot. Vaaleneeko tumma väri raskauden jälkeen tai imetyksen jälkeen? Koko ei niinkään haittaa, mutta väri...kokemuksia!
Tummat nännit
3
978
Vastaukset
- Rouva Oulusta
Täällä toinen,tosi tummat nännit ja jotenkin laajentuneetkin isommiksi. Samoin kainalossa ja kaulalla iho tummunut ihan selvästi.Kuuluu asiaan ja itsellä ainakin vaaleni sitten synnytyksen jälkeen joskus.
Kaippa sen tarkoitus on että aluksi huonolla näöllä varustettu vauva löytää paremmin tisulin,näin ainakin itse ajattelen:) . Mutta mitä järkevää selitystä me löydettäis noille verisuonille jotka ainakin mulle tullu pinnalle kuultamaan masussa ja tisseissä-heh - 22+4
Täällä rv 22 menossa. Minulla on nännit ja nännipihat tummuneet niin, että mies kutsuu jo niitä veriletuiksi.. =D On nimittäin tumman ruskeat!! ja sitten kun muuten iho on vaaleaakin vaaleampi (käytän vaaleimpia meikkivoide sävyjä), niin on ihme, jos vauva ei tajua, että mistä kohti sitä evästä tulee.. =D Verisuonetkin näkyvät selkeästi vaalean ihon läpi..
Minä ainakin toivon, että nännit vaalenee raskauden jälkeen normaaliksi.. on nämä nimittäin aika järkyn näköiset kun rinnat on muutenkin kasvaneen C-kupista E-kuppiin ( ja nännipihat ovat olleet minulla aina laajat). Nännit on koko ajan pystyssä kuin tupakannatsat, joten sisäänpäin kääntyneestä nänneistäkään ei ole pelkoa =D - J ja Tyttö 23+4
Muitakin Tissi-ongelmaisia.. :D
Mulla on nännit ja niiden pihat pirun tummat, ja isot. Rinnankoko ei ole niinkään kasvanut, luultavasti yhden kuppikoon ja itsekkin toivon että ne vaalenee kunhan raskaus on ohi.
Onko teillä kellään sitä että nännit kutisee? Saattaa iskeä kutina kesken kauppareissun, kun on paksut vaatteet päällä ja millään ei pääse kutinaa helpottamaan :D Onneksi rasvaaminen hillitsee sitäkin. :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053101Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391590Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461304Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1521219Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793