Voiko led -jouluvalot jättää yksinään palamaan joulun ajaksi parvekkeelle? muuntaja palvekkeella olevassa pistorasiassa.
Kiitos etukäteen!
valoa kansalle
2
428
Vastaukset
- Saituri eläkeläinen
Kyllä ainakin meillä on noita ledejä kuusessa ikkunoissa ja melkein missä hyvänsä ympäri vuorokauden. Tietysti kaikissa valoissa kannattaa noudattaa varovaisuutta ettei laita kiinni kovin syttyvään tavaraa, mutta meillä on kuusessa terasilla noin 160 lediä kahteenkin johtoon joissa tuo muuntaja on myös pistorasiassa, eikä noita valopaikkoja ole kovinkaan paljon mietitty kun vain oksille heitetty. Joku voisi selittää tarkemmin tuon ledin rakenteen paremmin, mutta ensimmäinen sytytetty ledi lienee ollut käytössä jo yli kolmekymmentä vuotta. Ja kullä noissa pitää olla jokin turvallisuustarkastus kun kuitenkin kaupoissa myydään kuusenkin koristeluun.
- erödfä'.-:w-www
tarvitsee olla ulkokäyttöön tarkoitetut valot
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1233867
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k232932Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1122471- 462031
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2451650Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt441585- 321547
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201376- 281370
- 951201