Haluaisin mielipiteitä....
Olen katsellut kaksiota jossa vuokra on 510€ vesi (18€) sähkö (minkä itse kuluttaa) Asuntoon täytyisi ottaa kotivakuutus ja mietin paljonko sitä joutuisin maksamaan 58 neliöisestä asunnosta. Olen lähihoitaja ammatiltani ja määräaikaisessa työsuhteessa, joten teen sijaisuuksia. Kun olen kuukauden töissä saan noin 1900€/kk, mutta kun teen sijaisuuksia, jotka ovat tähän mennessä olleet pitkäjaksoisia, niin olen miettinyt miten pärjäisin, jos saisinkin vähemmän palkkaa. Omistan auton ja sen mukana tulisi vakuutusmaksu myös ja bensamenoja. Puhelimen maksut ja netin maksut myös mukaanlukien..
Mitä luulette tulisinko toimeen?
Ensimmäinen asuntoni
epätietoinen 20v
1
651
Vastaukset
- zitex
Mistä päin etsit asuntoa?
Olen itse etsimässä Helsingin suunnalta pikkuhiljaa kämppää ja koitan tehdä laskelmia ja selvittää mikä olisi maksimipalkka jonka voin maksaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1948711
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264868- 504318
- 623877
- 513246
- 503070
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.552852Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432521
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422425