Mitä mieltä te olette bedlingtoninterriereistä, kun ei tule tällä sivulla oikein esiin tämä rotu. Minun mielestä bedarit ovat maailman herttaisimpia! Ulkonäkö vaikutti aluksi kummalliselta,mutta kun tutuistuin rotuun olin ihan myyty! En ole ikinä ennen koskenut yhtä pehmeäturkkisia koiria ja yhtä ystävällisiä.Suurin osa ihmisistä on jakautunut bedligtoneja vastaan! D: se on hirveää, tutustukaa ennen kuin leimaatte rumiksi.
Vastaukset 2
- gerttur
ei minulla ole mitään huonoa kuvaa bedlingtoneista..ihan hyvä valinta. Söpö ulkonäkö sisältää kuitenkin vahvatahtoisen terrierin eli kasvatus ja koulutus oltava kohdallaan.
- hullukai
Niin totta, olen vähän temperamenttinen ja kun joskus on huono päivä nii seuraus on sitten tämä tai sitten jossain lehdessä lukee että hullu alasti kaupungilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä3971629Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä27910852 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk83918Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28895- 54822
- 40799
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa75767- 59754
- 65746
- 59735