http://www.youtube.com/watch?v=qdaD_J8BWRM
R.I.P Matti Räikkönen
Kimi Räikkösen isä Matti Räikkönen kuollut keskiviikkona.
21
6595
Vastaukset
- Pieni Dee
Joko valtakunnan viralliset itkijämummot Danny ja kruununprinssisnsä Kristian Meurman ovat "ottaneet osaa hyvän ystävänsä poismenon johdosta"?
- Utelias-Simppa
Mitä tarkoittaa "kuoli äkillisesti"? Sairauskohtaus? Onnettomuus? Vai, hmm, jotain muuta? Nuorena nukkui.
- Ziixz
- surma
- murha/tappo
- itsemurha
- tapaturma
- sydäri
- aivoinfarkti
- aivohalvaus (viinakramppi ym.)
- ...
kaik´äkillisiä, muutama tavallisimmasta päästä (suomessa). - Epäilyksen varjo
Korostan, etten tiedä itse asiasta yhtään mitään, mutta noin yleisesti ottaen "kuoli äkillisesti" julkisuuden henkilön kohdalla ilman mitään muuta selitystä viittaa usein erääseen tiettyyn syyhyn... Äkillinen sairauskohtaus mainitaan aina, samoin onnettomuus.
- R.I.P. R.I.P.
Epäilyksen varjo kirjoitti:
Korostan, etten tiedä itse asiasta yhtään mitään, mutta noin yleisesti ottaen "kuoli äkillisesti" julkisuuden henkilön kohdalla ilman mitään muuta selitystä viittaa usein erääseen tiettyyn syyhyn... Äkillinen sairauskohtaus mainitaan aina, samoin onnettomuus.
Kuka sen ampui? Kuoliks se oikeasti?
- .........
Epäilyksen varjo kirjoitti:
eikai hän julkkis ollut... julkkiksen isä paremminkin.
- Osanottoni suruun
......... kirjoitti:
eikai hän julkkis ollut... julkkiksen isä paremminkin.
Totta, mutta kuitenkin sen luokan julkkiksen isä, että poismenonsa saa tässä maassa aikaan otsikoita ja uutisointia. Näinhän se oli Mika Häkkisenkin isän kohdalla.
- Boxerrrrr
Ziixz kirjoitti:
- surma
- murha/tappo
- itsemurha
- tapaturma
- sydäri
- aivoinfarkti
- aivohalvaus (viinakramppi ym.)
- ...
kaik´äkillisiä, muutama tavallisimmasta päästä (suomessa).Unohdit yhden ja sen oikean. Matti R. kuoli nälkään.
- tämä;
meille kuuluu?
- Ziixz
tai maistuu?
- 21+VIISI
RÄIKKÖSILLE, JA VARSINKIN KIMILLE....
NOKKOSIA HAUDALLE VAAN.... - yxjätkä kun suree
Pliis, myötätuntoo otetaan vastaan kun isosetä on kuollu! Myötätunnon lisäks voisitte lähettää mulle kans rahaa.
- samanikäinen mummo
Kuolema on kutsumaton vieras. Sen ymmärtää vasta silloin kun se tulee tarpeeksi lähelle.
Suruaikaa ja voimia kohdata isän menetys Kimi Räikkönen. - kaulassa
samanikäinen mummo kirjoitti:
Kuolema on kutsumaton vieras. Sen ymmärtää vasta silloin kun se tulee tarpeeksi lähelle.
Suruaikaa ja voimia kohdata isän menetys Kimi Räikkönen.ei elä pitkään...
- euuak-
kaulassa kirjoitti:
ei elä pitkään...
Oletko pitkäänkin harkinnut itsellesi tuota vaihtoehtoa? Ainakin sinulla on viesteistä päätellen erittäin paha olo. Otan osaa.
- Kari Veijo
samanikäinen mummo kirjoitti:
Suruaikaa ja voimia kohdata isän menetys Kimi Räikkönen.Osan otto Kimille ja omaisille! saman olen kokenut ja tiedän.( samaa ikäluokkaa)
Mutta mitähän porukkaa nämä typerykset ovat jotka tässäkin vähän jo aloittelee.
Kari Tapion kuoleman sekä monessa tämän palstan asialliseti alkaneissa keskuteluissa mölisevät ääliöt.
Samaa sinäkin Mummo varmaa tarkoitat.
Suomi24 on aivan hyvä sivu. mitä nyt turhat uudistukset ärsyttää.
Kysynkin Aller media/ Pauli Aalto-Setälä ? Mitä aiotte tehdä.
Tänäpäivänä roskat ja paskat viedään kaatopaikalle. Teillä niitä pyörii etusivulla.
Vai pitäisikö asiallisten ihmisten jättää teidät pyörimään em. ja katsoa uusi ympäristö. - Z
Kari Veijo kirjoitti:
Osan otto Kimille ja omaisille! saman olen kokenut ja tiedän.( samaa ikäluokkaa)
Kari Tapion kuoleman sekä monessa tämän palstan asialliseti alkaneissa keskuteluissa mölisevät ääliöt.
Tänäpäivänä roskat ja paskat viedään kaatopaikalle. Teillä niitä pyörii etusivulla.
Vai pitäisikö asiallisten ihmisten jättää teidät pyörimään em. ja katsoa uusi ympäristö.Mitä aikovat tehdä (koska se on turhaa).
Maanantaina molempien iltapäivälehtien lööpit, myyntijulisteet hehkuttivat samalla aiheella (rahaa).
Se on siis jotenkin hyväksyttävämpää menoa, eikä lainkaan kaatopaikkakamaa, vai kuinka? - miettikää..
Kari Veijo kirjoitti:
Osan otto Kimille ja omaisille! saman olen kokenut ja tiedän.( samaa ikäluokkaa)
Vai pitäisikö asiallisten ihmisten jättää teidät pyörimään em. ja katsoa uusi ympäristö.tälläisten roskien takia meidän jätteen keräily pisteet täyttyy hetkessä. kaikki vaan silppurin läpi ja sinne ketkä jauhaa sontaa toisista tai ei anna toisille rauhaa edes suruun. idiootteja koko porukka ketkä kimin isää tai karia tai heidän kuolemaa kommentoivat eivätkä anna levätä rauhassa. saati mitä heidän omaiset ajattelevat. miettikää..... !!!!!!!!!!!!
- haaskalinnuista
miettikää.. kirjoitti:
tälläisten roskien takia meidän jätteen keräily pisteet täyttyy hetkessä. kaikki vaan silppurin läpi ja sinne ketkä jauhaa sontaa toisista tai ei anna toisille rauhaa edes suruun. idiootteja koko porukka ketkä kimin isää tai karia tai heidän kuolemaa kommentoivat eivätkä anna levätä rauhassa. saati mitä heidän omaiset ajattelevat. miettikää..... !!!!!!!!!!!!
Haaskalinnut kokoontuvat kyllä kuolleiden ympärille hyvin tehokkaasti, kuka missäkin muodossa. Lähiomaisen kuoleman aiheuttamaa surua ei voi ymmärtää ennen kuin sen on itse kokenut. Minulta meni osittain muisti, en pystynyt toimimaan järkevästi, en jaksanut nousta sängystä viikkoihin, itkin pienimmästäkin asiaan liittyvästä ajatuksesta, olin täysin poissa tolaltani. Senpä vuoksi kaikki toisten kuolemalla mässäilevät haaskalinnut - hävetkää.
Ostin muutama päivä sitten Iltalehden basilikan kääreeksi ja siksi se joutaakin. Miten toimittajat pystyvät elämään itsensä kanssa ahdistellessaan kuolleiden omaisia myydäkseen surulla lehtiä? Heräävät aamulla tyytyväisenä itseensä, otetaanpa puhelu tai käydäänpä rimpauttamassa ovikelloa: "Miltä teistä nyt tuntuu?" "Ai ette halua kommentoida, että pahalta tuntuu". No kirjoitetaan, että varmaan tuntuu pahalta ja kysytäänpä talonmiehen veljenpojan kummilta oliko kovinkin mukava mies ja näkyikö miten usein pihalla. Enpä itse asiassa taida ostaa enää edes sen basilikan kääreeksi.
Rauhallisin mielin voi ikiuntaan nukkua henkilö joka on tehnyt hyvän elämäntyön kasvattamalla kunnolliset pojat.
Rauha hänen sielulleen.- Anonyymi
Onkos Kimi kunnollinen, kun ei maksa veroja Suomeen ja on kännissä örveltänyt usein.
Pikemmin rikollinen häiskä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1273461- 841805
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151581Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541342VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu901184Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1071151- 681059
- 65954
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k80905Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä20887