Nimittäin nämä kaikki Kiss FM:n tyyppiset radiokanavat - ja erityisesti tämä edellä mainittu. Helvetin reteetä ja lapsellista typerää juttua täynnänsä.. ja ylimieliset juontajat, jotka luulevat olevansa niin hirveen hauskoja. Kokonaan toinen asia on myös, se että täytyykö jonkun Hyppösen lähdöstä edes uutisoida.. eiköhän poika itse osaa itsestään ihan tarpeeksi ääntä pitää.
Joskushan minäkin niitä kuuntelen, mutta annas olla kun tulee yksikin (tähän ei kauaa mene) Tiktakin tai vastaavan paskapopbändin kappale, niin johan lähtee cd-levy ja kunnon musiikki soimaan.
Perseestä koko touhu..
Lasermies
3
277
Vastaukset
- Hyppönen
Kyllä radioasemat saisivat hieman monipuolistaa varsinkin musiikkitarjontaa!
- Anonyymi
PÖPI KOHTA PÖMÄHTÄÄ?
- Anonyymi
Etkö ole asiasta tietoinen ketään ei ole pakotettu kuuntelee radiota ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1055029
- 624906
- 863990
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753530Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv592961- 432731
- 152247
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️441794- 341651
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371578