Nimittäin nämä kaikki Kiss FM:n tyyppiset radiokanavat - ja erityisesti tämä edellä mainittu. Helvetin reteetä ja lapsellista typerää juttua täynnänsä.. ja ylimieliset juontajat, jotka luulevat olevansa niin hirveen hauskoja. Kokonaan toinen asia on myös, se että täytyykö jonkun Hyppösen lähdöstä edes uutisoida.. eiköhän poika itse osaa itsestään ihan tarpeeksi ääntä pitää.
Joskushan minäkin niitä kuuntelen, mutta annas olla kun tulee yksikin (tähän ei kauaa mene) Tiktakin tai vastaavan paskapopbändin kappale, niin johan lähtee cd-levy ja kunnon musiikki soimaan.
Perseestä koko touhu..
Lasermies
3
279
Vastaukset
- Hyppönen
Kyllä radioasemat saisivat hieman monipuolistaa varsinkin musiikkitarjontaa!
- Anonyymi
PÖPI KOHTA PÖMÄHTÄÄ?
- Anonyymi
Etkö ole asiasta tietoinen ketään ei ole pakotettu kuuntelee radiota ?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854940- 402401
- 912370
- 1912330
- 1331929
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231788- 1781550
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461243- 351146