Minulla puristaa rintakehaa, enimmakseen vasemman rinnan puolella ja kainalon myos. Kun painan kainaloa tai rintakehaa niin on arka ja kipea. Tuntuu paineiselta. Tunne ei lahde pois. Valilla on myos vaikeampaa hengittaa ja alkaa vahan huimaamaan kun en saa tarpeeksi happea tai jotain... Olen parikymppinen ja en tupakoi. Olo on niin vasynyt ja veltto etten ole paassyt pitempia matkoja kavelemaan jo viikkoon. Yolla selalleen olo pahentaa vain mutta kyljellakin on jo vaikeaa nukkua ja saan melkein happea haukkoa etta paasen nukkumaan. Kurkku tuntuu myos jotenkin tukalalta. Aikaisemmin olen saanut useita allergisia reaktioita ruuasta, joista en ennen ole niita saanut ja olo on myos kovin ahdistunut & hermostunut. Kun yskasen niin kurkussa tuntuu etta on limaa ja vahan 'rohinaa'. Nena myos tukkoontuu helposti ja tuntuu etta poly vaikuttaisi siihen jotenkin, myos kurkun tukkoisuuteen. Laakari minulle vain todennut aikaisemmin ahdistuneisuushairion, oireita on ollut jo vuosia mutta nyt viime 3 kk aikana on selvasti pahentunut oireet. Mita kaikkia kokeita minun laakarilta kannattaisi pyytaa? Rintakehan rongteniin jo laittoi lahetteen mutta pelkaan niista tulevia sateilyita (altistaa syovalle vuosien kuluessa) ja haluaisin jattaa sen viimeiseksi oljeksi. Vasemmalta selanpuolelta selka tuntuu olevan myos aivan jumissa. Kylpparissa on kosteusvairiota ja meilla on kotona kokolattiamatot. Kasia ja jalkoja on myos sarkenyt moneen otteeseen, tanaan ei, helpotukseksi. Semmoista kutinaa ja ihme nipistelya.
PELOTTAA astmaako tama on????
apuva APUVA
2
462
Vastaukset
- tulehdustilan.
Ja älä ole peloissasi; astma on nykytiedoilla täysin parannettavissa probioottibakteereilla!
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Oiretesti.html
Mhb käyttöön!
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Elamaa_yllapitavat_probiootti_bakteerit&homeantibiootti.html - rakkaudella :)
Ei se kerta röntgenissä vielä syöpää aiheuta.
Mene ihmeessä tutkimuksiin jos kerran olet saanut lähetteen.
Ei tarvitse turhaan pähkäillä,ainakin tiettyjä asioita voi poissulkea sairaus valikoimista.
Astma ei koskaan parane.
Taipumus ja alttius säilyvät vaikka astma olisikin oireettomassa vaiheessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113465MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681868Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin801178Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768