CBR 1100 xx vm 2007

Kotikutoinen

Löytyykkö netistä korjausopasta imuroitavaksi!)

5

899

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yhden_mielipide_toiseen

En ole tietoinen että 07 vuosimallin vehkeeseen olisi liikkeellä kirjoja mutta 02 malliin kyllä löytyy jos siitä olisi suuntaa antavaa apua?

http://hondatech.info/downloads/Moto/CBR/CBR1100/

• Emppu_1

Olen myös harkitsemassa Honda CBR 1100 XX ostamista. Ovat ilmeisesti todella luotettavia, mutta mitä kannattaisi käytetystä pyörästä ekana tarkastaa?

Uskaltaisikohan ostaa jo ennen teiden sulamista, jos löytyy hyvä yksilö?

Mitä mielestänne kannattaisi tuollaista siististä 06/07 mallisesta max. 20tkm ajetusta Blackbirdista maksaa?

• yhden_mielipide_toiseen
        Emppu_1 kirjoitti:

Olen myös harkitsemassa Honda CBR 1100 XX ostamista. Ovat ilmeisesti todella luotettavia, mutta mitä kannattaisi käytetystä pyörästä ekana tarkastaa?

Mitä mielestänne kannattaisi tuollaista siististä 06/07 mallisesta max. 20tkm ajetusta Blackbirdista maksaa?

Tässä asiassa en pysty auttamaan mutta ei kai mitään pyörää kannata ostaa ilman kattavaa koeajoa. Paitsi jos tykkäät yllätyksistä ;)

• Kotikutoinen
        Emppu_1 kirjoitti:

Useana vuona Suomen eniten myydyin iso pyörä jota muunmuassa poliisit käytti. Honda toimii ... toimii ja toimii.

• Zaari

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olivia Oras

"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1583
    2. Sanoppa ihan rohkeasti

Mun huonot puolet! En suutu…
      Ikävä
      125
      989
    3. Koska muru nähdään

Kaksin?
      Ikävä
      47
      941
    4. MOT: Nuoren Olivia Oraksen, 27 surullinen kuolema kauneusoperaatiossa :(

MOT:n tietojen mukaan Oras menetti tajuntansa rasvaimua edeltäneessä puudutuksessa. Hänet kuljetettiin Husiin, ja hän ku
      Maailman menoa
      98
      919
    5. Haluatko että unohdan sinut kokonaan

Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j
      Ikävä
      57
      787
    6. Minä vuonna kaivittusi on syntynyt?

Vastausta tässä kaivataan.
      Ikävä
      45
      642
    7. Pelkäätkö häntä?

👍
      Ikävä
      64
      632
    8. Ylen typerät rinnastukset.

Näin YLE…..Saksassa ei ole äärioikeisto ollut vallassa sitten Hitlerin . YLEn toimittajille tiedoksi . Hitler oli Saksan
      Maailman menoa
      236
      618
    9. Olit mulle tärkeä...

😭
      Ikävä
      34
      617
    10. 49
      577
    Aihe