C-vectran lämmöt heittelee (2.2 direct)

lökj

Missä mahtaa olla vikaa?

Kun lähtee liikenteeseen niin lämmöt alkaa nousta normaalisti noin 70 asteeseen asti, tämän jälkeen lämmöt tippuu nolliin ja pysyy siellä jonkin aikaa, kunnes taas alkavat nousta normaaliin tapaan tonne reiluun 70 asteeseen josta hitaasti noin 85 asteeseen.

Termostaatti on uusittu ja vesi pumppu on tarkastettu.

Aiemmin lämmöt olivat normaalissa ajossa n90 astetta, onko normaali käyntilämpötila tuo 85?

Puhallin kyllä työntää lämmintä sisälle vaikka lämmöt tipahtaa alas.
Olisikohan jokin anturi hajalla? Esim. moottorin lämpötila-anturi se joka lähettää tietoa mittaristolle???

1

829

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ajatuksia2

tuntuu samalta kun omassa tosin 1,8 GTS ja termostaatin vaihto auttoi asiaan mutta kyllä senkinjälkeen se heitteli ja jäi tohon 85 mutta pysi kyllä senjälkeen vakaasti siinä.
      Eli jos heittelee vieläkin eestakasi niin termostaatti ei ole kunnossa joko viallinen (tarvike) tai vesipumppu tarkista tippuuko nestettä, (eli märkä alapäästä tai tippumisjälkiä lumessa)
      Tosin tunnetusti kaikki naftakoneet on talvella kylmi ja lämpötila heittelyt tyypillisiä.
      Meillä pensa astra tosi lämmin 90 astetta taas tojo nafta ikkunat aina huurus ja kylmä kun p.....e ja pariin otteeseen hyytynyt tielle joten pakkasilla kantsii lähtee astralla liikenteeseen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      185
      8519
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4608
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4168
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      59
      3702
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3186
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2940
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2646
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      40
      2421
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2133
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2086
    Aihe