Apua! Keskenmenoko?

Ei nyt.......

Te jotka asiasta tiedätte niin neuvonne olisi kultaakin kalliimmat nyt!

Millaiset oireet teillä on ollut kun KM on alkanut tai miten olette sen aavistaneet? Itselläni hävisi raskausoireet 3päivää sitten, ennen sitä oli 1 päivän kipua keskellä vatsaa eikä normaalia sivuilta juilimista.. mutta vuoto EI ole alkanut...Ei liiemmin kipujakaan paitsi selässä, alhalla keskellä. Voiko olla keskenmeno ilman vuotoa ja kipuilua?

Pelkään että oireiden yllättäen (KAIKKIEN) katoaminen voisi liittyä keskenmenoon. Olen viikolla 10 ja nyt päässä pyörii vain mitä kropassani tapahtuu...

4

781

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      km. ilman vuotoa.
      Sinuna menisin heti aamulla ultraan.
      Toivon mukaan kys. ei ole km.

    • surullista!!!

      Minulla ehti olla vain muutaman päivän oireita. Oireitten loppumisesta noin 4 päivää (torstaina) niin alkoi rusehtava vuotoja joka oli vähäistä. Perjantai aamuna se oli jo verisempää ja muutaman kerran koski mahaan aika kovaa. Pääsin sairaalaan päivystykseen ultraan. Alkio löytyi, joka vastasi viikkoja 5 jotain, vaikka olisi pitänyt olla jo 6 6!! Pyysivät viikon päästä uudelleen, mutta samana iltana alkoi jo menkkamainen vuoto ja kivut, jotka tuntui mahassa ja selässä. Yöllä heräsin joitakin kertoja melko kovaan kipuun ja lauantai aamuna tuli siteeseen ilmeisesti sikiöpussi. En sitä halunnut sen tarkemmin tutkia, mutta sellainen kanamunan kokoinen punertava "klöntti" sieltä tuli. Soitin sairaalaan ja joudun odottamaan sinne viikon päähän että pääsen ultraan. Olen kyllä varma että se oli keskenmeno ja vuotokin jatkuu edelleen menkkamaisina, mutta kipuja ei oikeastaan ole.
      Minä "tiesin" oikeastaan ettei kaikki ole hyvin koska oireita ei ehtinyt olla kuin parina päivänä ja niillä viikoilla aiemmissa raskauksissa on ollut jo oireita.
      Toivotaan että sinulla on kaikki hyvin :) Tulethan kertomaan oliko pelkosi "turhaa"?!

    • :/

      ..oli mulla aikanaan.. Eli oireita oli kanssa, tosin huonoja oloja ei ollut. Oikeastaan tunsin sen "hetken", kun joku meni vikaan, olin mieheni kanssa kävelyllä ja yhtäkkiä tuntui kun joku olisi iskenyt puukolla keskelle alavatsaa, kipu oli terävä, viiltävä ja kesti vain hetken. Jouduin siis pysähtymään ja lähes menemään kyykkyyn, koska kipu oli niin kova. Vuoto alkoi siitä päivän vai kahden päästä vähäisenä, en päässyt päivystykseen (sanoivat siis puhelimessa kun piti soittaa ennen menoa), koska eivät ottaneet minua sisään päivystysaikaan, kehoittivat odottamaan aamuun ja menemään ns. normaaliaikaan. No, en päässyt sairaalaan 8-16, joten seuraavana päivänä marssin ilmoittamatta päivystykseen, ja ottivat suoraan sisään ilman sen enempiä kyselyjä. Siellä ultrattiin ja sikiö oli kuollut vatsaani. Sain kontrolliultran kahden viikon päähän, koska tyhjentyminen oli jo alkanut. Kuitenkin päivän päästä alkoi illalla todella kovat kivut, yön sain jotenkin nukuttua ja aamulla olin lähdössä töihin (olin siis aloittanut samalla viikolla uudessa työpaikassa), mutta mieheni raahasi minut sairaalaan, kun vuoto oli alkanut olla niin massiivista. Siellä sitten kiireellisesti osastolle, jossa asia ns. hoitui loppuun tyhjennyslääkkeiden avulla. Itsekin jotenkin tiesin, että jokin on pahasti vialla, joten olin ehtinyt valmistua jo raskauden menetykseen päässäni. Ja raskaus meni siis kesken viikolla 10 jotain, himpun vajaa vko 11..

      • :)))

        katosivat joskus noihin aikoihin. Kipua oli vähän siellä täällä ja olin varma, että raskaus keskeytynyt. Mutta ei, olen vain onnekas ja pääsen helpolla tällä kierroksella. Nyt viikko 20 menossa. :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      26
      1346
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      7
      1282
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      5
      1196
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1194
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1173
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      1
      1171
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1167
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1154
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      3
      1139
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1130
    Aihe